اگر شما این نکات را بدانید، همین امروز برای خرید قفل رمزی اقدام می کنید.
نوشته شده توسط : بارمان

 

مشکلات مختلف قفل های مکانیکی و استفاده از کلید تمام نمی شود. یک روز از سال  ممکن است کلید ما گم شود؛ یک روز دیگر کلید در خانه جا گذاشته شود و…… . برای همین نیاز بود که این مشکلات قفل های مکانیکی و کلید تمامی پیدا کند که قفل های جدیدی روانه بازار شد. این نوع از قفل ها دیگر نیازی به کلید نداشتند  و برای همین موضوع بود که در بازار این محصولات محبوبیت پیدا کرد.

این نوع از قفل ها که به قفل  رمزی معروفند، همانند تلفن های هوشمند، برای باز کردن در خانه، نیاز به وارد کردن یک پین کد چند رقمی (معمولا 4 تا 8 رقمی)  دارند که روشی امن برای محافظت از منزل در برابر سارقین است. البته باید به این نکته توجه کرد که استفاده از پین کد یکی از ساده ترین انواع قفل رمزی است و انواع پیچیده تری نیز دارد.

 

در ادامه ما به بررسی این نوع از قفل ها و برندهای معروف این حوزه می پردازیم و در آخر نیز درباره مزایا و معایب قفل رمزی صحبت  می کنیم و می بینیم که آیا این نوع از قفل ها برای استفاده مناسب است ؟ پس با ما همراه باشید تا  اطلاعات جامع و کاملی درباره قفل رمزی و خرید آن به دست آورید.

قفل رمزی سامسونگ

تاریخچه و انواع مختلف قفل رمزی 

یکی از قسمت هایی که درباره قفل رمزی اهمیت دارد، پنل وارد کردن رمز است. در قفل های قدیمی ، اهرم های مکانیکی و شماره گیرهای چرخان برای وارد کردن رمز مورد استفاده قرار می گرفت، اما در حال حاضر برای وارد کردن رمز ، از پنل های مانیتور و لمسی استفاده می گردد  که این نوع از قفل ها را در زمره قفل های هوشمند قرار می دهد. در قفل های رمزی دیگر کلیدی وجود ندارد و کلید در ذهن شماست که این بسیار نکته مثبتی است .

از جمله برند هایی که در عرصه تولید این دسته از قفل ها فعال هستند، سامسونگ و یال هستند که با ارائه انواع مختلفی از این قفل و ترکیب آن با سیستم های امنیتی دیگر مانند اثر انگشت و کارت امنیت شما را فراهم می سازند.

 

مزایا قفل رمزی

استفاده از قفل رمزی دارای مزایای خاصی می باشد که در لیست زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1.دیگر از شر کلید و حمل آن خلاص خواهید شد.

2. از راه دور و با استفاده از تلفن همراه، به قفل دسترسی دارید و آن را باز یا بسته می کنید.

3.مشخص کردن  سطح دسترسی های مختلف برای افراد.

4.استفاده از تابع خیالی و سیستم آلارم هشدار که باعث می شود دیگر نگران لو رفتن رمز شخصی خود نشوید.

مدل معروف قفل رمزی سامسونگ

معایب قفل رمزی

1.نسبت به قفل های اثر انگشتی، امنیت به نسبت پایین تری دارند. (به دلیل اینکه رمز قابلیت لو رفتن را دارد؛ اما اثر انگشت منحصر به فرد است.)

2. هر شخص با داشتن رمز شما، می تواند به منزل شما دسترسی داشته باشد. (بهتر است که از رمزهای قوی استفاده کنید و از وارد کردن رمزهایی مانند تاریخ تولد،توالی اعداد مانند 123456 و.. خودداری کنید.)

 

در حالت کلی می شود گفت که استفاده از قفل رمزی، خیلی بهتر از استفاده از قفل های مکانیکی است؛ ولی اگر شما بتوانید از دسته ای از قفل ها استفاده کنید که ترکیبی از رمز، اثر انگشت و کارت باشد، خیلی بهتر است. برای خرید قفل رمزی شما می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی سامسونگ با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

 





:: برچسب‌ها: قفل رمزی ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: