3 نکته در مورد قفل رمزی که باید بدانید. آشنایی با قفل دیجیتال سامسونگ
نوشته شده توسط : بارمان

 

سابقه قفل رمزی به سالیان بسیار بر می گردد.زمانی که رمز توسط تیم تحقیق و توسعه یک شرکت سازنده قفل، برای تبدیل شدن به جدیدترین سیستم امنیتی روز استفاده گردد. 

البته امروزه قفل رمزی تفاوت بسیاری با قفل رمزی آن زمان دارد. به دلیل اینکه در گذشته قفل رمزی توسط اهرم های مکانیکی و میل بادامک باز می گردید؛ ولی امروز از جدیدترین سیستم های روز مانند مدار الکترونیکی، پنل لمسی و…. استفاده می شود. 

یکی از شرکت های سازنده قفل دیجیتال و قفل رمزی، شرکت سامسونگ می باشد. بخش قفل دیجیتال سامسونگ شامل تولید قفل رمزی، قفل اثر انگشتی و غیره می باشد. البته در برخی از انواع قفل دیجیتال سامسونگ، شما تمام سیستم های امنیتی زیر را مشاهده می کنید.

در ادامه ما به بررسی قفل رمزی خواهیم پرداخت و معروف ترین مدل  قفل دیجیتال سامسونگ که دارای قفل رمزی هستند، را با هم بررسی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

قفل رمزی یال

قفل رمزی چیست و چه مزایایی دارد؟

همان طور که واضح است، قفل رمزی به قفلی گفته می شود که به وسیله رمز باز می گردد. در گذشته، سیستم امنیتی این گونه از قفل ها به این صورت بود که هنگامی که شما رمزی را تنظیم می کردید، همزمان با آن حالت میل بادامک و قطعات درون آن تغییر می کرد و زمانی که شما رمز را وارد می کردید، حالت میل بادامک به حالت تنظیم شده تبدیل می شد و رمز باز می گردید.

اما امروزه و به لطف پیشرفت تکنولوژی، قفل رمزی دیجیتال به وسیله مدارهای الکترونیکی و حافظه داخلی باز می گردند. به این گونه رمز در سیستم امنیتی و حافظه قفل ذخیره می شود و هر گاه که شما رمزی را وارد می کنید، با آن رمز ذخیره شده در حافظه داخلی چک می شود و در صورت تطابق درب باز می گردد.

از مزایای قفل رمزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیگر هیچ نیازی به حمل دسته کلیدهای حجیم نخواهید داشت و کلید شما، درون ذهن شماست.

  • دیگر نگران گم کردن کلید و یا فراموشی و یا حتی جا گذاشتن آن در منزل یا اداره نباشید.

  • با نصب قفل رمزی بر روی درب منزلتان، خاص بودن را به درب منزل خود اضافه کنید.

  • دسته ای از قفل های رمزی، قابلیت اتصال به خانه هوشمند را نیز دارند. به این گونه که قابلیت متصل شدن به وسایل هوشمند دیگر منزل را دارند.

 

معروف ترین مدل  قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ مدل shp-dp920 

یکی از معروف ترین و زیباترین قفل های هوشمند سامسونگ، مدل shp-dp920 می باشد. این قفل دیجیتال سامسونگ توسط رمز، کارت و اثر انگشت باز می گردد. قابلیت اتصال به خانه هوشمند را نیز دارد. البته زیبایی آن را که کنار بگذاریم، دارای قوی ترین سیستم امروزه یعنی سیستم امنیتی دوبل می باشد. در سیستم امنیتی دوبل، برای باز شدن نیاز به وارد کردن رمز و اثر انگشت با هم هست و شما این ویژگی را در حال حاضر فقط در قفل های دیجیتال سامسونگ مشاهده خواهید کرد.

قفل دیجیتال سامسونگ

 





:: برچسب‌ها: قفل رمزی , قفل دیجیتال سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: