افزایش امنیت خانه و محل کار با قفل های دیجیتال
نوشته شده توسط : بارمان

در خانه چقدر لوازم و اشیاء قیمتی و گران قیمت دارید؟ چگونه از آنها نگهداری می کنید؟ یا در محل کارتان پول نقد یا اسناد مهم نگهداری می کنید؟ امنیت این اشیا را چگونه تضمین می کنید؟

برای ما همیشه در امنیت قرار گرفتن جزء دغدغه های ذهنی مان بود و همیشه تلاشمان بر این است که امنیت محل زندگی و محل کارمان را بالا ببریم.

یکی از روش های افزایش سطح ایمنی استفاده از قفل دیجیتال روی درب ورودی است.

قفل دیجیتال روی همه انواع در نصب می شود و می توانید امنیت آن مکان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از قفل دیجیتال این است که نیازی به کلید مکانیکی برای باز کردن در یا قفل کردن آن وجود ندارد. این نگرانی که ممکن است کلید را در محلی جای بگذاریم و پشت در خانه بمانیم با استفاده از قفل دیجیتال برطرف شده است.

در بین برندهای موجود در زمینه قفل دیجیتال بهترین نوع آن قفل سامسونگ است. در قفل سامسونگ تمام ایرادات و اشکالات برندهای دیگر برطرف شده است.

قفل سامسونگ

 مزایای قفل سامسونگ

شما می توانید در قفل سامسونگ چند اثر انگشت تعریف کنید. برای هر عضو خانواده اثر انگشت منحصر به فرد خودش ثبت می شود.

برای استفاده از قفل سامسونگ می توانید تا 20 عدد کارت RF تعریف کنید.  کارت های RF کارت هایی هستند که به وسیله آن ها می توانید درب را باز کنید. این کارت ها زمانی کارایی دارند که شما رمز عبورتان را فراموش کرده اید.

قفل دیجیتال سامسونگ با وارد کردن رمزعبور باز می شود. رمز عبور عددی بین 4 تا 12 رقم است که به خواست شما ثبت می شود و تغییر می کند. هنگام وارد کردن رمز عبور صفحه کلید لمسی ظاهر می شود و اعداد را به صورت تصادفی نمایش می دهد. این کار سبب می شود که اثر انگشت شما در کل صفحه کلید پخش شود و رمز عبور با توجه به رد انگشت های شما قابل حدس زدن نباشد. این مزیت باعث افزایش امنیت می شود.

برق قفل دیجیتال سامسونگ با یک باطری تامین می شود. در برخی از انواع قفل دیجیتال که به برق ساختمان متصل هستند با قطع برق در عملکرد آن ها اختلال ایجاد می شود. قفل دیجیتالی که با باطری تامین می شود با نزدیک شدن به اتمام باطری آلارم تعویض باتری می زند.

برای مواقع اورژانسی دو عدد کلید مکانیکی وجود دارد. زمانی که از روش های بالا نتوانستید قفل سامسونگ را باز کنید کلید مکانیکی به کمک شما می آید. دقت کنید بعد از اینکه از کلید مکانیکی برای باز کردن استفاده کردید، قفل سامسونگ باید تعمیر جزئی شود.

قفل دیجیتال سامسونگ

 

برای اینکه ساختمان را به قفل دیجیتالی سامسونگ مجهز کنید باید هزینه بیشتری را بپردازید. دقت کنید قیمت قفل سامسونگ را هزینه ای برای افزایش چشمگیر مکانتان در نظر بگیرید.

یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت هایی که در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش قفل سامسونگ تخصص دارد سایت digitaldoorlock.ir است که برای شرکت بارمان می باشد. می توانید به سایت مراجعه و قیمت قفل سامسونگ، مدل های و مزیت های آن را بررسی کنید.

 





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل سامسونگ , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: