راحتی خیال با قفل دیجیتال
نوشته شده توسط : بارمان

کلید ورودی ساختمان، کلید ورودی آپارتمان، کلید گاو صندوق، کلید انبار، کلید دفتر و... همگی اینها کلید هایست که اغلب افراد در طول روز نیاز به حمل آنها دارند. از آنجا که برای هر درب یک کلید جداگانه لازم است، در نتیجه هم وزن آن زیاد می‌شود و هم حجم بیشتری از فضا را اشغال می‌کند و از طرفی اگر روزی هریک ازاین این کلید ها همراه شما نباشد می تواند برایتان دردسرساز باشد. 

شاید شنیده باشید که میگویند هر کجا "ای کاشی" شنیدید طراحی یا تولید جمله ی بعد شما را ثروتمند میکند. حتماً روزی کسی ای کاش های کسی که از حمل کلیدهایش خسته شده و یا دردسری که بعد از جا گذاشتن یا گم کردن دسته کلید برایش بوجود آمده شنیده و یا خودش این نیاز را احساس کرده و پس از آن استارت اختراع قفل دیجیتال زده شده.

از قفل دیجیتال در چه مواردی میتوان استفاده کرد

قفل دیجیتال برای تمام درب ها اعم از درب کشو، ویترین غرفه و مغازه حتی درب کابینت قابل نصب است. بسته به نیاز شما و اینکه فکر کنید کجا نیاز به امنیت بیشتری دارد و در کجا نیاز به کلید ندارید می توانید از قفل دیجیتال استفاده کنید.

 

اگر رمز قفل دیجیتال را فراموش کردیم...

قفل های دیجیتال این قابلیت را دارند که با آپشن های متنوعی ارتقاء پیدا کنند. آپشن هایی مثل داشتن کارت RFID، رمز، کلید‌مکانیکی، اثرانگشت، و key tag ها تعداد و امکان مدیریت. اگر دستگاهی که تهیه می‌کنید تعداد بیشتری از این آیتم ها را پذیرا باشد و امکان مدیریت آنها را داشته باشد دستگاه قویتری دارید و مشکلات شما به حداقل ممکن می‌رسد. طراحان برای شرایطی که رمز قفل دیجیتال را فراموش کردیم تدابیری اندیشیده اند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • کلید مکانیکی که در اختیارتان قرار گرفته مختص شرایطی است که رمز خود را فراموش کرده اید. ولی بعد از آن باید قسمتی داخلی دستگاه که شامل یک آی سی است با آی سی یدکی تعویض کرده و آی سی قدیمی را برای سرویس نزد شرکت بفرستید.

  • دستگاه قابلیت خواندن اثر انگشت که قبلا اثر انگشت شما علاوه بر رمزتان برایش تعریف شده است را دارد.

  • می توانید از ه key tag که چیزی شبیه به کارت های متروی کوچک که شبیه به جاسوییچی هستند، استفاده کنید.

  • دستگاه یک رمز مدیر دارد که اگر فراموش نکرده اید‌ آن را وارد کنید و سپس وارد پنل مدیریت رمزها شده و رمز زیر مجموعه‌ی جدیدی را تنظیم کنید.

  • می توانید آیتم کارت RFID که با استفاده از آن هم باز می‌شود، و یا کارت مخصوص مدیر را هم تهیه و استفاده کنید.

 قفل دیجیتال

دیگر ویژگی های امنیتی قفل دیجیتال

فرض کنید سارقی حدسیاتی از رمز شما داشته و سعی در وارد شدن به حریم شما دارد. شما نکات امنیتی را رعایت کرده‌اید و حدس او اشتباه است. بعد از اینکه دو یا سه بار رمز را اشتباه وارد کند؛ زنگ خطر دستگاه به صدا در می آید و سارق همانطور که صدای بلند شده و توجه دیگران را جلب می‌کند باید چند دقیقه دیگر منتظر بماند تا دستگاه شانس امتحان رمز دیگری را به او بدهد، که البته در چنین شرایطی سارق منتظر فرصت بعدی نمی ماند و فرار‌ خواهند‌کرد.

برای پیشگیری از قابل حدس بودن رمز برای حاضرین در زمانی که رمز را وارد می‌کنید، و یا حتی ماندن رد انگشت بعد از رفتن شما روی اعداد، برخی مدل های قفل رمزی راهکاری دارند؛ بدین صورت که شما به ابتدا یا انتهای رمز خود چند عدد فیک را اضافه می‌کنید.

سایت https://digitaldoorlock.ir/ سال هاست که در این زمینه فعال است و شما می توانید مشخصات هر نوع قفل دیجیتال را در آن ببینید، قفل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: