قفل فیلیپس چه ویژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : بارمان

قفل فیلیپس چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها یکی از راه های بالابردن امنیت منزل و محل کار استفاده کردن از قفل دیجیتال میباشد. قفل دیجیتال قابلیت های زیادی دارد که باعث میشود محبوبیت آن در بین مردم روز به روز افزایش پیدا کند. قفل فیلیپس یکی از محبوبترین و پرفروش ترین نوع های قفل دیجیتال میباشد.

شما با داشتن یک قفل یا همان دستگیره دیجیتال بر روی درب باعث میشود شما دیگر نگران گم شدن کلیدتان یا ماندن در پشت درب نباشید شما با داشتن یک قفل فیلیپس همیشه امکان ورود به منزل یا محل کارتان را حتی بدون کلید هم خواهید داشت. کارن در این مقاله قصد دارد به شما یک قفل دیجیتال عالی به نام قفل فیلیپس را معرفی کند پس با ما همراه باشید.

قفل فیلیپس

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال یک نوع دستگیره است که بر روی درب منزل نصب میشود و باعث بالا رفتن امنیت منزل یا محل کار شما میشود به دلیل اینکه با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آن امکان باز شدن در فقط با اثر انگشت، کارت و یا رمز ذخیره شده در آن میباشد. به همین دلیل نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارد. 

برای بالا بردن امنیت مکان هایی که عبور و مرور در آن ها باید کنترل شود استفاده از این قفل ها بسیار پیشنهاد میشود.  مزایای دیگر استفاده از این قفل های جسن مقاوم آن ها، امکان استفاده 3 روش ورودی، سیستم ضد سرقت و ضد حریق دارد. اما در این میان مدل های بسیار زیادی از این قفل ها وجود دارد اما پرفروش ترین نوع این قفل قفل فیلیپس است که ما در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

قفل فیلیپس 

قفل فیلیپس پیشرفته ترین نوع قفل دیجیتال است. این قفل دارای طراحی مبتکرانه است و مجهز به شناسایی رمز، اثر انگشت، کارت و کلید مکانیکی است. خصوصیات کلی این قفل به شرح ذیل میباشد :

  • قابلیت شناسایی 100 اثر انگشت را دارد.

  • قابلیت شناسایی 10 رمز کاربر دارد.

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت را دارد.

  • 1 رمز مدیر و یک رمز کاربر یک بار مصرف دارد.

  • مجهز به 2 عدد کلید اضطراری میباشد.

قفل فیلیپس

قابلیت شناسایی 100 اثر انگشت در قفل فیلیپس

در قفل فیلیپس شما با یک مرحله قرار دادن اثر انگشت روی سنسور اثر انگشت پیشرفته در این قفل میتوانید خیلی سریع و در یک مرحله قفل را باز کنید.

قابلیت شناسایی 100 کارت در قفل فیلیپس

اگر کارت خود را گم کنید خیلی راحت می توانید کارت قبلی را از دستگاه حذف کنید و کارت جدیدی برای آن تعریف کنید بدون اینکه احتیاج به فرد متخصص باشد.

قابلیت رمز دهی قفل فیلیپس

شما میتوانید در این قفل یک رمز مدیر تعریف کنید و 10 رمز مختلف با کد شناسایی مخصوص به خود و یک رمز یک بار مصرف برای موارد خاص.

کلید اضطراری قفل فیلیپس

این قفل دارای 2 عدد کلید مکانیکی است که غیر قابل کپی می باشد و شما میتوانید در موارد خاص از آن استفاده کنید.

قفل فیلیپس

جمع بندی

قفل فیلیپس دارای یک مغزی 3 زبانه فولادی است که امنیت این قفل را بسیار بالا میبرد. پس با توجه به نکات ذکر شده یکی از بهترین راه ها برای تضمین امنیت خانه هایتان قفل فیلیپس میباشد. شما میتوانید برای داشتن یک خرید مطمئن به فروشگاه کارن مراجعه کنید و مشاوران آن ها در زمینه انتخاب قفل شما را راهنمایی میکنند.





:: برچسب‌ها: قفل فیلیپس , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: