رینوپلاستی
نوشته شده توسط : بارمان

جراحی زیبایی بینی که با تغییر استخوان یا غضروف انجام می شود ، جراحی رینوپلاستی است. این روش که معمولاً به آن عمل بینی گفته می شود ، یک روش ایمن و موثر برای تقویت بینی است. افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل اینکه از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. قدمت رینوپلاستی مدرن به 50 تا 60 سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد.

رینوپلاستی

 هر روش جراحی زیبایی بینی متفاوت است. تمام بیمارانی که تصمیم به انجام این روش می گیرند، اهداف زیبایی خاصی دارند، از کاهش سوراخ های بینی تا از بین بردن قوز. بیشتر بیماران جراحی زیبایی بینی می خواهند بینی کوچکتر، پل صاف تر یا نوک باریک تری داشته باشند. جراحان از روش های مختلفی برای تغییر شکل ساختار بینی استفاده می کنند. در نهایت، بیماران بینی هایی را تجربه می کنند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد بسیار بهبود یافته اند.

رینوپلاستی بدون درد

بیشتر بیماران به دلیل روش جراحی زیبایی بینی ناراحتی شدیدی را تجربه نمی کنند. ممکن است بلافاصله بعد از جراحی حالت تهوع خفیفی ایجاد شود و بعضی از بیماران سردرد داشته باشند. برای بیشتر افراد ، این علائم با استفاده از داروهای ضد درد و استراحت در تخت به راحتی کنترل می شوند.

نحوه انجام رینوپلاستی

رینوپلاستی می‌تواند در بیمارستان، مطب پزشک یا یک کلینیک زیبایی انجام شود.  پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده خواهد کرد.

رینوپلاستی

پس از بیهوش شدن، جراح داخل بینی را برش می دهد. سپس پوست بینی را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و تغییر شکل را شروع می کنند.

این عمل معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد. اگر جراحی پیچیده باشد، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

بینی استخوانی

بینی های استخوانی یا غضروفی بینی هایی هستند که دارای پوستی نازک و غضروف و استخوان مقاومی باشند. عمل بینی استخوانی با برداشتن استخوان و جابه جا کردن استخوان ها انجام می گیرد تا بینی شکل مناسبی به خود بگیرد.

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی نوعی جراحی بینی می باشد که غالبا هدف از انجام این جراحی برداشتن قوز یا برآمدگی منحنی شکل روی پل بینی می باشد.

به بینی که از نظر نوع پوست دارای پوست نازکی می باشد به نحوی که استخوان و غضروف بینی قابل رویت باشد و از نظر استخوان بندی دارای بافت و غضروف قوی هستند را بینی استخوانی می نامند.

هر نوع مدل بینی ویژگی خاص خود را دارد و به طور کلی بینی های استخوانی با ویژگی های ذکر شده جزو ایده آل ترین بینی ها برای انجام جراحی بینی می باشند.

رینوپلاستی

روش انجام عمل بینی استخوانی

جراحي بيني استخواني به دو تکنیک عمل بینی به روش باز و بسته با توجه به ایرادات بینی انجام می گیرد.

جراح بینی با ایجاد برش هایی پوست بینی را از استخوان و غضروف جدا می کند و برای برطرف کردن ایرادات بینی اقدام می کند.

بعد از ایجاد شکاف روی استخوان و غضروف با انجام عمل استئوتومی قوز و برآمدگی بینی برداشته می شود و در انتها پوست بدون هیچ تغییری سر جای خود قرار می گیرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

 




:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: