خدمات سئو
نوشته شده توسط : بارمان

در اینجا نگاهی خواهیم انداخت به موارد اساسی که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید ، نظریه ای که هر کس در سازمان شما باید حداقل از آن آگاه باشد ، اگر درک فنی مناسبی نداشته باشد.

یکی از مقالات پرطرفدار ما در همه دوران ها ، مطلبی با عنوان خدمات سئو سایت : 8 Essentials هنگام بهینه سازی سایت شما است. از نظر میزان بازدید هنوز هم تجارت ما را انجام می دهد ، با این وجود اولین بار در آوریل 2013 منتشر شد ، بنابراین می توانید این مورد را به عنوان به روزرسانی طولانی مدت و توسعه یافته آن تلقی کنید.

سئو چیست؟

خیلی ساده ، خدمات سئو اصطلاح چتری برای تمام روشهایی است که می توانید برای اطمینان از قابل مشاهده بودن وب سایت و محتوای آن در صفحات نتایج موتور جستجو  استفاده کنید.

این روش ها از روش های فنی شما می توانید در پشت صحنه وب سایت خود بدست آورید (ما تمایل داریم این را به عنوان "خدمات سئو در صفحه" ذکر کنیم) تا تمام رویکردهای تبلیغاتی "خارج از صفحه" که می توانید برای افزایش دید سایت خود استفاده کنید (لینک ساخت ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی).

خدمات سئو

برای اهداف این مقاله ، هنگامی که ما در مورد قابلیت مشاهده صحبت می کنیم ، منظور ما این است که وب سایت شما در چه سطح بالایی از SERP برای برخی از عبارات جستجو در نتایج "ارگانیک" ظاهر می شود. نتایج ارگانیک به مواردی اطلاق می شود که به طور طبیعی در صفحه مشاهده می شوند ، نه در بخش های پرداخت شده for

جستجو برای توپ شیرینی که نتایج ارگانیک و پولی را نشان می دهد

جستجوی پرداخت شده نیز قسمت عمده ای از بازاریابی موتور جستجو است. می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را در راهنمای مبتدی اخیر جستجوی پرداخت شده و PPC کسب کنید.

چرا به خدمات سئو احتیاج دارید؟

ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. مهمتر از این ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما و بازدیدهای مکرر برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. شایان ذکر است که Google به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.

وقتی صحبت از میزان جذب ترافیک توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

در سال 2014 ، Conductor پیشنهاد کرد 64٪ از کل ترافیک وب ناشی از جستجوی ارگانیک باشد ، در حالی که 2٪ از جستجوی اجتماعی ، 6٪ از جستجوی پرداخت شده ، 12٪ مستقیم و 15٪ از منابع ارجاع دیگر است.

این با داده های شخصی ما تقریباً 70-75٪ از ترافیک SEW ناشی از مواد آلی است.

منابع

Analytics راهنمای نهایی ساخت لینک انجمن در سال 2020

5 اشتباه برتر سئو در Analytics

بهبود خدمات سئو و روابط توسعه دهنده

Analytics نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا بصورت آنلاین

از کل ترافیک ارگانیک ، در سال 2015 مشخص شد که Google بیش از 90٪ از ترافیک جستجوی ارگانیک جهانی را تشکیل می دهد. بنابراین واضح است که شما به حضور پررنگی در Google SERP نیاز دارید ، اما چقدر قدرتمند است؟

خوب ، طبق این مطالعه از Advanced Web Ranking (که قبلاً هنگام بحث در مورد چگونگی تسلط بر Google از آن خارج شدم) نشان می دهد که در اولین SERP ، پنج نتیجه برتر 67.60٪ از کل کلیک ها و نتایج از 6 به 10 را تشکیل می دهد فقط 3.73٪ را تشکیل می دهد.

 




:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: