فروش تتر در صرافی های دیجیتال چگونه است؟
نوشته شده توسط : بارمان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت باشید این نکته را می دانید که معمولا خرید و فروش تتر به دلیل استفاده به عنوان ابزاری برای کنترل نوساناتی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد اتفاق می افتد.

در واقع تریدرها با خرید تتر در زمان نوسانات قیمت دیگر ارزها و یا تبدیل کردن ارزهای قبلی خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند. البته در مواقعی هم هنگامی که قیمت ها افت می کند با فروش تتر و خرید دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه خود را افزایش میدهند.

البته این ویژگی تتر به دلیل ثبات قیمت تتر است. این ثابت بودن قیمت تتر باعث شده است که به ابزاری برای کنترل نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در این مقاله با تترلند همراه باشید تا شما را با دلیل ثابت بودن قیمت تتر و نحوه فروش تتر در صرافی های دیجیتال آشنا کنیم.

فروش تتر

دلیل ثبات قیمت تتر 

تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. ارزهای فیات به ارزهایی مانند یورو و دلار می گویند. سایر ارزهای دیجیتال قیمتشان را عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌کند. اما برای ارز دیجیتال پایدار تتر اینگونه نیست و این ارزها به دنبال یک قیمت ثابت و بدون نوسان بوده اند.

ین اندوخته به تعداد استیبل‌های موجود در گردش مرتبط است که می‌تواند شامل وثیقه‌ای از هر دارایی که بتوان بر سر قیمت کلی آن به توافق رسید، باشد. برای مثال اگر 100 ارز دیجیتال پایه تتر با پشتوانه دلار در گردش باشد باید حداقل 100 دلار پشتوانه برای این ارز کنار گذاشته شود تا قیمت آن ثابت بماند. 

به همین علت قیمت تتر ثابت است و هیچ وقت تغییر نمی کند. تریدرها هم می توانند از این قابلیت استفاده های زیادی در راستای حفظ سرمایه و یا افزایش سرمایه خود در هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کنند.

فروش تتر چگونه است؟

شما برای این که بتوانید در زمینه خرید و فروش تتر اقدام به انجام هرگونه معامله ای کنید ابتدا باید در یک صرافی دیجیتال حساب کاربری باز کرده و پس از احراز هویت در آن صرافی دیجیتال اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

برای خرید تتر شما حساب ریالی خود را شارژ کرده و سپس درخواست خرید هر میزان تتر که به پول شما بخورد را می دهید. پس از خرید تتر، میزان تتر خریداری شده شما به کیف پول آنلاینتان می آید.

اما برای فروش تتر، در این قسمت شما اول باید قیمت های بازار را چک کنید و با توجه به نمودار ها بهترین زمان  ممکن برای فروش تتر خود را مشخص کنید. سپس آن تعدادی از تتر را که می خواهید بفروشید را مشخص می کنید.

پس از فروختن تتر های مقدار آن ها از کیف پول آنلاین شما کم خواهد شد و پول آن به حساب بانکی شما واریز می شود.

قیمت تتر

جمع بندی

برای اطمینان بیشتر در زمینه خرید و فروش تتر پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ صرافی های آتنلاین معتبری مانند تترلند بروید.





:: برچسب‌ها: فروش تتر , فروش تتر در تترلند , قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: