مراقب کوتاه شدن مژه هایتان با ریمل باشید
نوشته شده توسط : بارمان

ریمل یک وسیله آرایشی محبوب بین خانم ها میباشد. شما میتوانید با ریمل زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید. شما حتی اگر آرایش کاملی هم نداشته باشید میتوانید با زدن ریمل به چهره خود روح و جلوه خاصی بدهید.

ریمل انواع مختلفی دارد که تاثیرات مختلفی روی مژه های شما خواهد گذاشت. ریمل بلند کننده، حجم دهنده.

اینکه مژه های شما چه خصوصیاتی دارد و دوست دارید چه ویژگی هایی به آن ها اضافه شود به شما کمک میکند که ریمل مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما را برای خرید ریمل مناسب راهنمایی کند.

ریمل

ریمل مدل های متفاوتی دارد که شما باید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ریمل حجم دهنده، بلند کننده .و حالت دهنده نمونه هایی از انواع ریمل است که هر کدام تاثیر متفاوت یروی چشم های شما می گذارد.

اینکه تاثیر ریمل چیست را مایع و برس آن مشخص می کند. اگر هنگام خرید ریمل دقت کرده باشید برسی که درشت تر از بقیه براش های ریمل است می تواند تاثیر حجم دهندگی به مژه های شما اضافه کند. برسی که نازک است و مویچه های دندانه مانند دارد می تواند مژه های شما را بلند کند. یا برسی که منحنی مانند است می تواند مژه های صاف و بی حالت شما را حالت دهد و فر کند.

البته این تاثیرگذاری با کمک مایع درون ریمل امکان پذیر است. چه نوع ریملی برای شما مناسب است؟

اگر بتوانید ریملی مناسب با چشم هایتان خریداری نمایید م یتوانید مطمئن باشید که ریمل به چشم های شما آسیب نخواهد زد. اما حتما با این عبارت برخورد کرده اید که ریمل می تواند باعث کوتاهی مژه های شما شود.

آیا این درست است؟ و اگر این عبارتی صحیح است چجرا این اتفاق می افتد؟ راهی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

چه نوع ریمل مژه های شما را کوتاه می کند؟

مایع ریمل در دو نوع ضدآب و بر پایه آب به بازار معرفی شد. ریمل هایی که ضدآب هستند در واقع بر پایه روغن هستند. این نوع ریمل ها در مجاورت با رطوبت و آب پاک نمی شوند، به زیر چشم هایتان نمی ریزد و ا« ها را سیاه نمی کند در نتیجه شما می توانید در هر موقعیتی حتی شنا از آن استفاده نمایید و آرایش چشم های خود را حفظ کنید.

ریمل اصل

اما کمی صبر کنید. گول تبلیغات این نوع ریمل را نخورید.

همین ریمل باعث کوتاه یمژه های شما می شود اگر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. اما چگونه؟

این نوع ریمل به سختی از روی مژه ها پاک می شوند. برای پاک کردن این ماده آرایشی باید از پاک کننده های قوی آرایشی چشمک استفاده نمایید. البته همین پاک کننده به تنهایی کافی نیست. برای اینکه بتوانید خیلی خوب آن را از روی مژه هایتان بردارید باید کمی فشار وارد نمایید. و این باعث آسیب رساندن به چشم و مژه ها می شود.

زمانی که شما از ریملی استفاده می کنید که به سختی از روی مژه پاک می شود راه های تنفس را روی مژه ها می بندد در نتیجه مژه به مرور زمان و در اثر استفاده مرتب ضعیف می شود.

زمانی که شما دارید برای پاک کردن ریمل از روی چشم هایتان تلاش می کنید این تارهای نازک و ضعیف شده مژه زیر فشارهایی که شما وارد می کنید می شکند. در نتیجه مژه هایتان کوتاه خواهد شد. بدترین آسیبی که یک ریمل می تواند به مژه هایتان وارد کند ریزش مژه است که در مورد ریمل های ضد آب بسیار اتفاق م یافتد.

ریمل باکیفیت

بارها گفته ایم که هیچوقت سلامتی را فدای زیبایی نکنید و برای خرید لوازم آرایشی خود به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. ریمل هم از این قاعده مستثنی نیست. مخصوصا ریمل به دلیل اینکه بر روی مژه های شما قرار میگیرد حتما باید از برند های معتبری مانند روبی سان خریداری شود.








:: برچسب‌ها: ریمل , ریمل اصل , ریمل روبی سان , روبی سان , خرید ریمل روبی سان , خرید ریمل با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: