پاسخ به سوالات متداول درباره جراحی بینی گوشتی
نوشته شده توسط : بارمان

همه ی انسان ها دوست دارند در زندگی روزمره در چشم دیگر افراد زیبا به نظر برسند. این ویژگی برای خانم ها به شکل دوچندان وجود دارد. نقش بینی از این جهت در زیبایی بسیار پر رنگ است که بینی در مرکز چهره قرار گرفته و تناسب را در اعضای صورت برقرار می کند. بینی های افرادی که قصد عمل بینی دارند فرم های مختلفی دارد که یکی از شایع ترین این فرم ها، فرم بینی گوشتی است. افرادی که بینی گوشتی دارند باید جراحی بینی گوشتی انجام دهند. در این مقاله می خواهیم به پرتکرارترین سوالات بیماران درباره عمل بینی گوشتی پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی گوشتی

چه کسانی جراحی بینی گوشتی را انجام می دهند؟

کسانی که بینی هایی با ویژگی های زیر دارند معمولا مایل انجام جراحی بینی گوشتی هستند:

پوست بینی ضخیم و بسیار چرب دارند

غضروف بینی انقدر نرم است که نوک آن به راحتی خم می شود.

سوراخ های بینی بزرگ و پهن است.

نوک بینی بزرگ و چربی های زیادی در آن انباشته شده است

البته خصوصیات بالا برای تمام بینی های گوشتی صدق نمی کند. بعضی از بینی های گوشتی پوست ضخیمی ندارند و در این دسته از بینی ها معمولا عمل بینی راحت تر انجام می شود چون پوست دیگر دست و پای جراح را در حین جراحی نمی بندد. اگر هیچ یک از ویژگی های بالا را نداشتید اما باز هم فکر می کنید بینی شما گوشتی است می توانید یک آزمایش ساده بدهید و به راحتی از این بابت مطمئن شوید.

تاثیر جراحی بینی گوشتی

پزشکان معمولا از چه روشی برای جراحی بینی گوشتی استفاده می کنند؟

قبل از هرچیز باید بدانید به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک باز و بسته وجود دارد. در روش باز جراح پوست را کنار میزند و تغییرات لازم را در بینی و غضروف آن اعمال میکند به همین خاطر جراحان در این روش آزادی عمل بیشتری دارند اما در رینوپلاستی با تکنیک بسته، تمام برش ها داخل بینی انجام می شود و پوست به مقدار خیلی کم کنار می رود.

در جراحی بینی گوشتی به دلیل پیچیده بودن کار، پزشکان معمولا از تکنیک باز استفاده می کنند.

روش جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل بینی از آن دسته مواردی است که در نقاط مختلف یک شهر نوسان زیادی دارد. در سال 99 متوسط هزینه عمل بینی بین 3 تا 9 میلیون است.  جراحی بینی گوشتی به دلیل حساسیت و مشکل بودن کار معمولا هزینه بیشتری نسبت به عمل بینی استخوانی دارد. شما در کلینیک زیبایی دکتر بیوتی می توانید جراحی بینی گوشتی را با حدود 7 میلیون تومان انجام دهید.

چقدر طول می کشد تا نتیجه جراحی بینی گوشتی را ببینیم؟

باید در جواب به این سوال گفت این مورد کاملا به خود فرد بستگی دارد. معمولا بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد تا بتوانید نتیجه نهایی و واقعی رینوپلاستی را مشاهده کنید.

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

احتمال بازگشت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

در زمان های نه چندان دور به دلیل استفاده از روش های نادرست بینی های گوشتی بعد از جراحی فرم خود را از دست می دادند و به اصطلاح نتیجه جراحی بینی گوشتی بر می گشت. اما در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده و تکنیک های جراحی به روز شده اند که دیگر نیازی نیست در این باره نگرانی داشته باشید. با این حال باید توجه داشته باشید که بینی گوشتی بسیار حساس است و اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه جراحی نشود ممکن است به داوطلب صدمات زیادی وارد شود.

اگر به دنبال یک پزشک با تجربه و ماهر برای جراحی بینی گوشتی خود هستید پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارها را خودتان مشاهده کنید؛ مطمئننا شگفت زده خواهید شد.





:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: