نوشته شده توسط : بارمان

کابل فاصله دار هوایی، نوعی کابل برق است که در خطوط توزیع برق ولتاژ متوسط استفاده می‌شود. این کابل‌ها شامل هادی‌های آلومینیومی با روکش سه لایه اکسترود شده از جنس نیمه هادی، عایق XLPE و روکش HDPE هستند. در حین استفاده از کابل‌های فاصله دار، یک عدد سیم استرند شده از جنس گالوانیزه پرکربن برای نگه‌داشتن کابل‌های فاصله دار استفاده می‌شود.

مزایای کابل فاصله دار هوایی

  • حریم کم هوایی
  • کاهش قطع درختان و شاخه‌زنی
  • هزینه بهره‌برداری پایین‌تر
  • افزایش ایمنی خطوط

مشخصات فنی کابل فاصله دار هوایی

  • هادی AAAC از آلومینیوم آلیاژی به صورت یکپارچه با روکش HDPE
  • عایق XLPE با ضخامت یکنواخت
  • روکش HDPE با ضخامت یکنواخت
  • سیم استرند شده از جنس گالوانیزه پرکربن برای نگه‌داشتن کابل‌های فاصله دار

کاربردهای کابل فاصله دار هوایی

کابل فاصله دار هوایی در خطوط توزیع برق ولتاژ متوسط استفاده می‌شود. این کابل‌ها در شبکه کابل فاصله دار هوایی، کابل‌های سه لایه در سه راس فاصله‌نگهدارهای عایقی که به شکل لوزی یا صلیبی هستند بسته می‌شوند. از راس بالایی فاصله‌نگهدارها یک سیم فولادی به عنوان سیم نگه‌دارنده استفاده می‌شود.استفاده از کابل‌های فاصله دار به همراه یک سیم فولادی زمین شده به عنوان سیم گارد در شبکه‌های توزیع فشار متوسط به سبب مزایایی که دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. از جمله مزایای این نوع کابل‌ها می‌توان به کاهش هزینه‌های بهره‌برداری، افزایش ایمنی خطوط، کاهش قطع درختان و شاخه‌زنی و حریم کم هوایی اشاره کرد.

قیمت کابل فاصله دار هوایی

هزینه کابل فاصله دار هوایی بسته به نوع کاربری، طول کابل و سایر عوامل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کابل فاصله دار هوایی، به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید.

نکات مهم در نصب کابل فاصله دار هوایی

  • انتخاب کابل و سیم الکتریکی با کیفیت بالا و استفاده از تجهیزات و ابزار مناسب برای نصب کابل‌ها، می‌تواند هزینه‌های نگهداری و تعمیر را کاهش دهد.
  • رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در نصب کابل‌ها، از جمله استفاده از لوازم حفاظتی، می‌تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کند.
  • انتخاب پیمانکاران و متخصصین مجرب و با تجربه در اجرای کارهای کابل‌کشی، می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت کار کمک کند.


:: برچسب‌ها: کابل فاصله دار فشار متوسط ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت را در میان تعداد زیادی از انواع اسپیکرها معرفی کردیم. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در ایران، قیمت کالا از پارامترهای مهم محسوب می شود. برای حل این مشکل و رفع دغدغه ذهنی کسانی که قصد خرید اسپیکرهای با کیفیت را دارند، لیست از مدل های با کیفیت و البته ارزان قیمت را ارائه کردیم. برای خرید عمده معتبرترین و بزرگترین مرکز فروش عممده اسپیکر در تهران را معرفی کردیم.

خرید اسپیکر بلوتوثی قیمت مناسب

دستگاه های پخش صوت در گذشته در ابعاد بزرگ و غیر قابل حمل بود. امروزه اسپیکرها با قابلیت اتصال به صورت پولوتوث و قابل حمل، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. در بسیاری از دورهمی ها، سفر و حتی مراکز بزرگ تجاری از این وسیله استفاده می شود. برای اینکه بتوانید وسیله متناسب با سطح نیاز خود را خریداری کنید، 10 تا از انواع آن را به ترتیب بخوانید و با آگاهی برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان اقدام کنید.

اسپیکر بلوتوثی T&G PSB4510

وزن کم و ابعاد کوچکی و رنگ بندی از ویژگی های ظاهری برجسته است. کیفیت و شفافیت صدا و برد عملیاتی آن به عنوان مشخصه های فنی نشان دهنده کیفیت بالای این مدل دستگاه پخش صوتی قابل حمل است. وزن این وسیله، 250 گرم توان خروجی آن5 وات با کارت حافظه میکرو و درگاه جک 3.5 میلی متری صدا است. عدم امکان اتصال فلش مموری از جمله ویژگی های منفی این دستگاه است.

اسپیکر بلوتوثی ProOne PSB4510

طراحی خاص این مدل اسپیکر نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. برای انتخاب و خرید هدیه این بهترین هدیه است. رنگ بندی زیبا و ابعاد کوچک آن عوامل وسوسه کننده ای برای خرید آن است. یکی از کاربردهای متفاوت و جالب این وسیله امکان استریو صدا با اتصال دو دستگاه است. در صورتی که به صورت کامل شارژ شده باشد می تواند حداکثر 12 ساعت در حال کار باشد. این وسیله هم تنها امکان اتصال USB را ندارد اما می تواند از کارت حافظه Micro SD استفاده کند.

اسپیکر بلوتوثی KTS-1576

برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان به عنوان هدیه، این مدل اسپیکر انتخاب مناسبی خواهد بود. با توجه به اینکه امکان فروش عمده اسپیکر در تهران در مراکز معتبر آنلاین ایجاد شده، بدون هیچ مشکلی می توانید از کالای مورد نظر خود را  انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید. از ویژگی های دستگاه پخش صوتی قابل حمل KTS طراحی چمدانی برای افزایش سهولت در حمل و نقل ، قابلیت اتصال به کارت حافظه SD درگاه جک 3.5 میلی متری، پشتیبانی از فلش مموری، ظرفیت باتری و مدت زمان شارژدهی می توان یکی از با کیفیت ترین اسپیکرهای ارزان را معرفی کنیم.

جمع

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بسیاری از مشخصات فنی و ظاهری انواع اسپیکرهای ارزان بپردازیم تا با صرف کمترین هزینه، بهترین کالا و مناسب ترین کالا را خریداری کنید. با توضیحات ارائه شده، می توانید برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان متناسب با سلیقه خود، اقدام کنید. پیش از خرید، فروشگاه های معتبر آنلاین را  انتخاب کنید و پس تحقیق در مورد روند کاری آن ها، اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

برای دیدن قیمت لحظه ای بایننس کوین و مشخصات آن، همچنین تاریخچه ارز دیجیتال بایننس کوین در این مقاله همراه ما باشید. همچنین در پایان این مقاله اطلاعاتی از قیمت پیش بینی شده برای سال های آینده در اختیارتان قرار می دهیم.

قیمت لحظه ای بایننس کوین

قیمت لحظه ای بایننس کوین امروز 277.08 دلار است که حجم کل بازار 44.345.800.000.00 دلار است. برای دانستن قیمت لحظه ای بایننس کوین بهتر است که حجم معاملات روزانه را هم در نظر بگیرید. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال 461.907.000.00 است. سهم 4097 درصدی از کل بازار به این ارز دیجیتال اختصاص داده شده است. حال که به صورت کلی اطلاعاتی از قمیت لحظه ای بایننس کوین پیدا کرده اید، خوب است که اطلاعاتی درباره خود این ارز دیجیتال پیدا کنید.

بایننس کوین و مشخصات این ارز دیجیتال

قطعا پیش از آن که به دنبال قیمت لحظه ای بایننس کوین باشید ابتدا اطلاعاتی راجع به ارز دیجیتال بایننس کوین پیدا کرده اید. شاید هم هنوز اطلاعات کاملی ندارید و اسم این رمز ارز محبوب را از یکی از دوستان خود شنیده باشید و به دنبال اطلاعات کاملی از آن  هستید. ارز دیجیتال بایننس کوین که با نماد BNB در بازارهای دیجیتال شناخته می شود، در رتبه 4 بازار قرار داشته است.

بالاترین قیمت لحظه ای بایننس کوین در روز 20 اردیبهشت 1400 ملاحظه شده است که معادل 687.59 دلار بوده است. این ارز دیجیتال یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بین کاربران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال است.

تاریخ چه قیمت لحظه ای بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین، با عرضه اولیه کوین در سال 2017 ارائه شد و به عنوان یکی از بزرگتری صرافی رمز ارزی در جهان، لقب گرفت که در شبکه های غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین معرفی شد. بایننس کوین کاربردهای زیادی در شبکه اکوسییستم بایننس دارد که یکی از مهم ترین های آن کاهش کارمزد معاملات در صرافی بایننس است. از مزایای دیگر بایننس کوین می توان به پرداخت کارمزدهای مختلف در صرافی غیرمتمرکز  که برای پرداخت هزینه کالا و خدمات و خرید آنلاین برای پرواز و هتل است، می تواند با توکن های کاربردی بایننس کوین اشاره کرد.

بایننس کوین را می توان یکی از رقبای اصلی اتریوم دانست. اتریوم و بایننس کوین در مقیاس های بزرگ در تراکنش های بالا با هم رقابت می کنند.

پیش بینی قیمت لحطه ای بایننس کوین

انتظار تحلیل گران بازار معاملات ارزهای دیجیتال این است که تقاضا برای ارز دیجیتال بایننس کوین همچنان رو به افزایش باشد. پیش از این دیده ایم که افراد زیادی که از خریداران همیشگی بازار اتریوم بوده اند به خرید بایننس کوین روی آورده اند. با بالا رفتن حجم تقاضای بایننس کوین قطعا عرضه به همان مقدار توانایی افزایش ندارد و شبکه بایننس کوین قادر به عرضه میزان بالایی برای جوابگویی تقاضای همه افراد نیست. بنابراین با کاهش عرضه، قیمت بایننس کوین با گذشت زمان افزایش پیدا می کند.

تحلیل گران درباره قیمت لحظه ای بایننس کوین در روزهای آتی پیش بینی هایی داشته اند که چند مورد آن را برایتان می آوریم. همان طور که می دانید ارزهای دیجیتال نوسان قیمت زیادی را تجربه می کنند. بنابراین نمی توان پیش بینی دقیق و بدون خطا ارائه داد. اما می توان از داده های تاریخی و روند تغییر قیمت ان به اعداد نزدیک به واقعی دست یافت. تحلیل گران و کاربلدان این حوزه برای قیمت لحظه ای بایننس کوین در سال 2024 قیمتی در محدوده 332.07 دلار پیش بینی کرده اند. همین طور درباره قیمت بایننس کوین در سال 2030، قیمتی در حدود 1033.81 دلار افزایش می یابد.

البته تنها افزایش قیمت در ارزهای دیجیتال کافی نیست؛ بلکه باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که نتایج هیچ گاه تضمینی نیستند و پیش بینی می تواند درست یا غلط باشد یا برای یک مدت خیلی کوتاه به این مبلغ نزدیک شود و دوباره با نوسان های زیادی روبرو شود.

برای خواندن مقالات بروز درباره ارزهای دیجیتال به سایت صرافکس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت لحظه ای بایننس کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه که همه به دنبال پوستی صاف و شفاف می باشند، لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است. به همین دلیل بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال یک مرکز خوب برای انجام لیزر موهای خود می گردند. در این نوشته قصد داریم به معرفی بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس بپردازیم.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم لیزر موهای زائد این روزها به یکی از روش های پرطرفدار برای خلاصی از موهای زائد بدن تبدیل شده است. این روش باعث شده است که دیگر نیازی به روش‌های پردرد و پر دردسر مانند اپیلاسیون، مومک و دستگاه‌های اپیلیدی نباشد

ویژگی هایی که بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس دارد

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس در نظر داشته باشید که مرکز مورد نظر شما چند ویژگی مهم را داشته باشد. بعضی از این ویژگی‌ها تاثیر مستقیمی روی عملکرد لیزر شما دارند و برخی دیگر بر روی میزان رضایت شما از مرکز لیزر.

دستگاه‌های آخرین مدل

بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس همیشه از بهترین و به روز ترین دستگاه ‌هایی که در بازار وجود دارد  استفاده می ‌کند. چند نمونه از این دستگاه‌ها:

دستگاه آپوجی پلاس

دستگاه آپوجی پلاس از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است که توسط شرکت سایناشور آمریکا ساخته شده است و از نظر درد هم قابل تحمل می ‌باشد.

دستگاه مدیواستار

این دستگاه یکی از تمیزترین و بهداشتی‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. در مدیو استار به جای استفاده از الکل برای جلوگیری از انتقال آلودگی، از سلفون یکبار مصرف بر روی پوست استفاده می‌شود. 

دستگاه کندلا جنتل مکس پرو

این دستگاه روی پوست‌های تیره تا روشن جواب می دهد، از نظر بی درد بودن به دستگاه مدیا استار نمی‌رسد اما عملکرد خوبی دارد.

مسیرهای ارتباطی آنلاین

بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس از طریق مسیرهای ارتباطی آنلاین، مراجعین خود را از اطلاعاتی همچون قیمت و هزینه خدمات، ساعات کاری و پکیج ‌ها و تخفیفات مرکز با خبر می کنند. 

جمع بندی

لیزر موهای زائد از جمله کارهایی است که باید حتما در کلینیک‌ها و مراکز لیزر معتبر انجام بگیرد. این کار ارتباط مستقیمی با زیبایی شما و پوستتان خواهد داشت. شما می توانید برای اطلاع از بهترین مراکز لیزر در تهران به سایت زیباشیم (Zibashim.com) مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مرکز لیزر در فلکه اول تهرانپارس ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قرار است در این مقاله بهترین جراح بینی در تهران را بشناسید. در این مقاله درباره ویژگی های بهترین جراحی بینی و همین طور از این که چرا باید بهترین جراح بینی را برای عمل بینی خود انتخاب کنید، خواهید خواند.

چرا انتخاب بهترین جراح بینی در تهران مهم است؟

اگر به همین زودی تصمیم به عمل جراحی بینی دارید، پیشنهاد می کنیم به این نکته توجه کنید که انتخاب بهترین جراح بینی اهمیت فراوانی دارد. تغییر مدل و شکل بینی، در ساختار اصلی صورت شما تغییر ایجاد می کند. ینابراین باید پزشکی را انتخاب کنید که به تغییرات جزیی هم توجه کند.

بهترین جراح بینی در تهران، جراحی است که با اصول زیبایی شناسی آشنا است و می تواند تشخیص بدهد که چه نوع فرم بینی به صورت شما بیشتر می آید و آن را زیباتر می کند. در قدم اول جراح بینی باید ببیند که فرم بینی شما به چه شکل است. همان طور که می دانید عمل جراحی بینی استخوانی با بینی گوشتی متفاوت است. غیر از تمام این موارد، مهم ترین دلیل برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، اطمینان از دانش، مهارت، تخصص و تجربه جراح است. اگر به دنبال نتیجه عالی از این عمل هستید، باید وقت کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی را داشته باشید.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

یکی از موثرترین نکات در انتخاب پزشک، برقراری یک رابطه مبتنی بر اعتماد است. اگر شما بتوانید به پزشک خود اعتماد کنید، درصد بالایی از نگرانی شما قبل، حین و بعد از عمل کاهش پیدا می کند. همین طور باید به کلینیک جراحی انتخابی خود نیز اطمینان داشته باشید. این اطمینان شامل برخورد مناسب، رفتار حرفه ای، فضای ضد عفونی شده و ... می شود. در زیر ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران را می بینید:

  • مهم ترین چیز باید توجه به سلامتی بیمار باشد.
  • جراح باید خوش برخورد باشد.
  • پیش از عمل جراحی، انتظارات بیمار را بشنود.
  • پیش از جراحی، از فرم نهایی بینی برای بیمار، شکلی کلی ترسیم کند.
  • از تجهیزات بروز دنیا استفاده کند.
  • از اصول زیبایی شناسی اطلاعات داشته باشد.
  • دانش، مهارت، تخصص و تجربه خوبی داشته باشد.
  • در صفحه های مجازی خود یا کلینیک، عکس قبل و بعد بیمار خود را منتشر کند.

برای دیدن مقالات و دانستی های بیشتر درباره سلامت می توانید به سایت ویکی درمان مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین جراح بینی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

سیم کش ساختمان مجیدیه کارشناس فنی است که می تواند مشکلاتی مانند علت قطعی و اتصال برق ساختمان، مشکلات سیم کش ساختمان بلوار پروین ، سیستم ها و سیم کش ساختمان گیشا ، نصب نظارت تصویری، نصب و راه اندازی انواع آیفون را با ابزارهای پیشرفته برطرف کند. آهسته.

خواهم داد. هرچه برقکار 24 ساعته سیم کش ساختمان مجیدیه با تجربه تر و بالغ تر باشد، سریعتر منبع عیوب الکتریکی را شناسایی و تعمیر می کند.

 با دانش و تجربه سیم کش ساختمان مجیدیه در سیم کشی ساختمان، سرعت نصب و اجرای کلیه فعالیت ها به حداقل زمان ممکن کاهش می یابد. وظایف و خدمات برقکار خانگی برای برنامه های تکفاز و سه فاز، اتصال کلید و پریز، تعویض، تعمیر و نصب کلید و پریز، تعمیر جعبه اتصال و فیوز، سیم کش ساختمان گیشا و مراکز صنعتی، نصب برق خطوط و خانه ها تعمیر.

 دستگاه ها و دزدگیر خودرو نصب لوستر آویز، دیوارکوب محل کار و ساختمان های مسکونی، ارتباطات داخلی اداری و ساختمان، سیم کش ساختمان گیشا ، مسیریابی پریز در ساختمان، نصب تابلو برق، نصب و تعمیر تابلو برق، دسترسی بالا. ، تلفن ثابت و وای فای و سیم کش ساختمان بلوار پروین ، کابل اینترنت و انواع کانکتور و سیم کشی عیب یابی و عیب یابی، برق ساختمان سازمان برنامه موقت برق.

یک سیم کش ساختمان گیشا تجهیزاتی را که قصد استفاده از آن را دارد راه اندازی می کند و فازینو از آن برای نیازهای خود استفاده می کند، برخی از مدارهایی که سیم کشی در ساختمان امیرآباد، جریان برق مسیری متفاوت از نصب و میزان این جریان را طی می کند. . بیشتر از حد فیوز است. آنها جدا و بر این اساس به هم مرتبط هستند. برای این ما به یک برقکار برای ایجاد سازمان برنامه نیاز داریم.

در این مواقع برای محافظت از مدارها و سیستم های سیم کش ساختمان بلوار پروین باید یک کلید کوچک در مسیر کاربر نصب شود که در صورت قطع برق و سیستم به طور خودکار مداخله کند.

وظایف اصلی یک سیم کش ساختمان مجیدیه چیست؟

سیم کش ساختمان بلوار پروین متخصص و تکنسینی خواهد بود که علاوه بر استفاده از ابزارهای پیشرفته، مشکلاتی مانند قطعی برق و اتصالات ساختمان، مشکلات سیم کشی نیروگاه و پیچیده و نصب مدارهای L شکل را نیز برطرف خواهد کرد. دوربین، نصب و راه اندازی انواع آیفون. هرچه برقکار در محل با تجربه و بالغ تر باشد، بهتر می تواند منبع عیوب و مشکلات برق را شناسایی کرده و برای اصلاح آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

 به لطف دانش و مهارت مهندس برق، سیم کشی ساختمان امیرآباد، سرعت نصب و اجرای کلیه کارها به حداقل زمان ممکن کاهش می یابد. وظایف و خدماتی مانند سیم کشی تک فاز و سه فاز، اضافه کردن کلید و پریز، تعویض، تعمیر و نصب کلید و پریز، تعمیر جعبه و فیوز توزیع، سیم کش ساختمان مجیدیه ساختمان ها و مراکز صنعتی، نصب و تعمیر سیستم های دزدگیر.

برای خانه. ابزار. خودرو، نصب لوستر معلق، کاغذ دیواری محل کار و آپارتمان، ارتباطات داخلی اداری و ساختمان، حمل و نقل پریز برق در ساختمان، نصب تابلو، نصب و تعمیر تابلو، دسترسی بالا، سیم کشی تلفن ثابت، رفع مشکلات وای فای و اینترنت و اتصالات برق موقت سیم کش ساختمان گیشا.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد سیم کش ساختمان مجیدیه و سیم کش ساختمان بلوار پروین و سیم کش ساختمان گیشا به سایت فازینو https://faazino.com/ مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: وظایف یک سیم کش ساختمان مجیدیه , سیم کش ساختمان بلوار پروین , سیم کش ساختمان گیشا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

برقکار ساختمان افرادی هستند که مسئولیت آن‌ها طراحی، نصب، نگهداری و عیب یابی سیستم‌های سیم کشی برق است.

این سیستم ها را می توان در منازل، ساختمان های تجاری یا صنعتی و حتی در ماشین آلات و تجهیزات بزرگ قرار داد. برقکار ساختمان کار می کند تا استفاده از چراغ ها، تلویزیون، تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و بسیاری از اقلام ضروری دیگر را ممکن سازد.

یک برقکار ساختمان چه کاری انجام می دهد؟

برقکارها یا در حال فعالیت روی بخش داخلی سیم کشی هستند یا خط کش بیرونی. این بخش ها تمرکز اصلی هستند، اما حوزه های تخصصی مختلفی در هر دسته وجود دارد. وظایف نیز با توجه به هر نوع موقعیت یا تخصص بسیار متفاوت است.

برقکار ساختمانی که در دسته سیم کش های داخلی قرار می گیرد تقریباً فقط بر روی سیم کشی ساختمان ها تمرکز می کند. ساختارها از یک خانه جدید ساخته شده تا یک ساختمان صنعتی قدیمی که برای استفاده جدید تغییر کاربری داده می شود، متغیر است. 

سیم کش های داخلی، همانطور که از نامشان پیداست، بیشتر کار خود را در داخل خانه سپری می کنند. آنها با کار با نقشه ها، سیستم های الکتریکی جدید را در ساختمان های جدید نصب می کنند و مشکلات را برطرف می کنند یا سیستم های قدیمی را جایگزین می کنند.

برقکار ساختمان حرفه ای

در مقابل، برقکار‌های بیرونی، بیشتر شغل خود را در خارج از منزل کار می‌کنند. به دلیل نیاز به بالا رفتن از تیرهای تلفن و برق، زمانی که سطل بالابر در دسترس نیست، آنها باید آمادگی جسمانی متوسطی را نشان دهند. کارکنان خطوط بیرونی نیز باید آب و هوای نامساعد را تحمل کنند تا بتوانند قطع برق تمام خانه ها، مشاغل و سایر سازه ها را در منطقه تحت تأثیر قطعی تعمیر کنند. 

این برقکارها با ترانسفورماتورها، خطوط انتقال و علائم راهنمایی و رانندگی کار می کنند. همچنین ممکن است لازم باشد درختان را اصلاح کنند یا پست های برق را جمع آوری کنند.

این برقکاران اصلی به چندین حوزه تقسیم می شوند.

به عنوان مثال، برقکار ساختمان خدمات، در عیب یابی مشکلات سیم کشی و تعمیرات متخصص هستند.

در مقابل، برقکارهای ساختمانی بر روی سیم کشی ساختمان های جدید تمرکز می کنند و به ندرت تعمیر و نگهداری را انجام می دهند. برقکارها همچنین در کاربردهای دریایی، هوایی، تحقیقاتی و بیمارستانی تخصص دارند.

اعزام برقکار ساختمان

محل کار یک برقکار ساختمان چگونه است؟

برقکار ساختمان بسته به حوزه تخصصی خود در تمام طول سال در داخل یا خارج از منزل کار می کنند. در هر صورت، کار آنها اغلب کار فشرده است و نیاز به دستکاری فیزیکی دستی سیم کشی برق، مجرای کابل کشی و در برخی موارد حتی سیم تلفن دارد. تعداد فزاینده ای از برقکارها در چندین نوع کار برقی صلاحیت کسب می کنند و به آنها امکان می دهد هم در داخل و هم در فضای باز کار کنند.

در بسیاری از موارد، سفر بخشی ضروری از روز است. برقکارها ممکن است تا مسافتی بیش از 100 مایلی تا یک محل کار سفر کنند و ممکن است فقط چند روز قبل از سفر به مکان دیگری در آن شغل کار کنند. این برقکاران عموماً در گروه پیمانکاران مستقل قرار می گیرند یا زیر نظر پیمانکار برقکار ساختمان کار می کنند. ساعات کار آنها از هفته به هفته متفاوت است.

در مقابل، برقکارهای تعمیر و نگهداری، به طور استاندارد 40 ساعت در هفته کار می کنند. در برخی موارد، این برق‌کارها ممکن است به‌صورت آماده‌باش کار کنند، به ساعات اضافه کاری متعهد شوند یا در شیفت‌های شب کار کنند. کار آنها ثابت و منظم است و بیشتر شامل تعمیر و نگهداری معمول و عیب یابی است.

اعزام برقکار ساختمان در تهران

سامانه فازینو سامانه ای برای اعزام فوری برقکار ساختمان در تهران است. شما ساکنین پایتخت می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر منطقه ای درخواست اعزام یک برقکار ساختمان را بدهید.



:: برچسب‌ها: برقکار ساختمان , فازینو , برقکار ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

نگه داشتن کپسول آتش نشانی در خانه نه تنها هوشمندانه است، بلکه در بسیاری از مکان ها نیز یک قانون است.

نکته مهم این است که مطمئن شوید نوع مناسب کپسول های آتش نشانی را برای اطفای حریق معمولی خانگی در دست دارید. نکات ایمنی کپسول آتش نشانی را در این مطلب بخوانید تا نحوه ایمن ماندن را بیاموزید.

کپسول آتشنشانی

شروع کار با کپسول آتش نشانی

هنگام انتخاب کپسول آتش نشانی اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام اتاق در خانه شما به آن نیاز دارد. شما باید حداقل یک کپسول آتش نشانی در هر قسمت از خانه خود نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که کپسول آتش نشانی را در محلی که احتمال شروع آتش بیشتر است، مانند آشپزخانه و پارکینگ در دسترس داشته باشید.

آشنایی با انواع کپسول آتش نشانی

چهار نوع کپسول آتش نشانی وجود دارد A ، B ، C و D  و هر کدام می تواند نوع متفاوتی از آتش را خاموش کند.

کپسول آتش نشانی کلاس A آتش سوزی های معمولی مانند چوب و کاغذ را خاموش می کنند

کپسول آتش نشانی کلاس B برای مایعات قابل اشتعال مانند گریس، بنزین و روغن استفاده میشود.

کپسول آتش نشانی کلاس C فقط برای استفاده در آتش سوزی های با برق مناسب هستند.

کپسول آتش نشانی کلاس D برای استفاده بر روی فلزات قابل اشتعال طراحی شده اند.

خاموش کننده های چند منظوره را می توان در انواع مختلف آتش سوزی استفاده کرد و دارای بیش از یک کلاس مانند A-B ، B-C یا A-B-C هستند.

کپسول آتش نشانی چیست؟

کپسول آتش نشانی از جمله ابزار و تجهیزات مورد استفاده در اطفای حریق استفاده میشود. این وسیله جز تقسیم بندی دستگاههای اطفای حریق قابل حمل است. با توجه به نوع حریق، کپسول آتشنشانی دارای ترکیبات پودری و گازی، آب، CO2 و بیورسال است. کپسول آتش نشانی در قالب استوانه های فلزی مستحکمی هستند که توسط آب یا گاز مخصوص پر شدهاند. 

کاربردهای کپسول آتشنشانی

عمده ترین کاربردهای کپسول آتش نشانی با خاموش کننده گاز CO2 عبارتند از:

  • اطفای حریق ناشی از مایعات قابل اشتعال
  • اطفای حریق ناشی از آتش گرفتن وسایل و تجهیزات الکتریکی
  • اطفای حریق ترکیبات کربن دار

جعبه آتش نشانی یا همان فایرباکس از جمله ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای اطفاء حریق است. از جعبه آتش نشانی در ساختمان‌ها و منازل مسکونی، واحدهای صنعتی، اداری و غیره، استفاده می‌شود.

 جعبه آتش نشانی دارای اجزایی نظیر: قرقره جهت نگه داشتن شیلنگ، کپسول است. گفتنی‌است کلیه وسایل و تجهیزاتی که در همه مراحل شناسایی و آشکارسازی تا اطفای حریق مورد استفاده قرار میگیرند، بخشی از تجهیزات آتش نشانی هستند.

این ابزارآلات با عملکردی حیاتی می توانند در پاکسازی دود و از بین بردن حرارت ایجاد شده از آتش سوزی نقش موثری داشته باشند. یکی از مهمترین مواردی که در نصب مکان جعبه آتش نشانی باید به آن توجه شود، میزان نزدیکی و دور بودن آن به مکان های خشک و یا تر است.

جعبه آتش نشانی چیست؟

جعبه آتشنشانی

این جعبه یک محفظه فلزی از جنس استیل و یا دیگر فلزات مقاوم در برابر ضربات و آلودگی حرارتی است. جعبه آتش نشانی در اندازه‌های متفاوتی تولید میشود. هر چه اندازه یک جعبه آتش نشانی بزرگتر باشد، کارایی بیشتری خواهد داشت. فایرباکس ممکن است در باکس‌های یک و دو درب تولید شوند.

 

وجود یک فایرباکس مجهز به وسایل مذکور می‌تواند بسیاری از خطرات جانی و مالی احتمالی در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی را دفع نماید. امروزه تعبیه این وسایل یکی از قوانین موجود برای گرفتن پایان کار ساختمان و دریافت سند رسمی است.

 



:: برچسب‌ها: کپسول آتشنشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه در بسیاری از محلات و خیابان ها مردم اقدام به پخش آسفالت کرده تا محل عبور خود را با خودرو بهتر کنند. مهم ترین بخش عملیات آسفالت کاری، پخش آسفالت است. پس از قیر کاری و بهینه سازی سطح باید آسفالت روی سطح ریخته شده و سپس متراکم شود.

عملیات پخش آسفالت

پس از قیر پاشی، عملیات پخش آسفالت انجام می‌شود‌. در این مرحله از کار از آسفالت هایی که دانه بندی درشت دارند استفاده می‌شود. این مرحله از آسفالت کاری زیره یا آستر نام دارد. ضخامت آسفالت در پخش آسفالت نبایستی بیشتر از شش سانتی‌متر باشد. هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت کوبیده شدن آن پایین تر خواهد بود. مرحله بعدی آسفالت کاری، پخش آسفالت بر روی آستر است که روکش نام دارد‌. ضخامت آسفالت روکش هم سه تا پنج سانتی‌متر است.

این مرحله نکات بسیاری دارد. قبل از شروع کار باید تمامی جزئیات مانند درجه حرارت محیط، درجه حرارت آسفالت و مواردی از این دست توسط دستگاه نظارت تایید شده باشد. اگر هوا بارانی و یا سطح آلوده باشد، تحت هیچ شرایطی نباید فرایند را انجام داد. برای پخش آسفالت بهتر است از فینیشر یا گریدر استفاده شود. درجه حرارت نیز به دمای محیط بستگی خواهد داشت.

پخش آسفالت

روش های اجرای پخش آسفالت

آسفالت‌های نیمه گرم در پخش آسفالت خیابانی:

در تولید آسفالت نیمه گرم، دمای فرایند کاهش می‌یابد تا استفاده از تراشه‌ها امکان‌پذیر باشد.

 بازیافت سرد آسفالت در پخش آسفالت خیابانی:

بازیافت سرد، با کوچک و خرد کردن مواد رویی آسفالت و مخلوط کردن با قیر و یک سری مصالح دیگر به دست می‌آید. در فرایند تولید بازیافت سرد، هیچ گونه حرارتی استفاده نمی‌شود.

بازیافت گرم آسفالت در پخش آسفالت خیابانی:

بازیافت گرم آسفالت فرآیندی است که در آن مواد آسفالت سازی، با قیر خالص مخلوط می‌شود.

محصول نهایی که از این بازیافت به دست می‌آید، آسفالت گرم است که می‌تواند شامل بین 20 تا 100 درصد مصالح باشد.

قیمت پخش آسفالت

حجم آسفالت با تغییر نوع دانه‌بندی‌ها تغییر می‌کند. یعنی هر چقدر دانه‌ها درشت‌تر باشند، حجم بیشتر است. در حالت عادی حجم مورد نیاز برای یک متر مکعب آسفالت، دو هزار و دویست کیلوگرم است که با توجه به قیمت روز، هزینه آن مشخص خواهد شد. قیمت آسفالت سرد هم بستگی به ضخامت آن دارد. هزینه تهیه، حمل و اجرای آسفالت هر متر مربع به ازای هر یک سانتیمتر ضخامت 22 هزار تومان است.هزینه پریمکت هر مترمربع 15 هزار تومان و تک کت هر مترمربع 10 هزار تومان است.

قیمت آسفالت

انواع قیمت آسفالت گرم:

آسفالت رویه (توپکا):

یک نوع از آخرین قشر آسفالت رویه، نوعی از آسفالت به نام آسفالت بتنی می باشد. این آسفالت با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط در تماس مستقیم قرار می‌گیرد.  باید توجه داشت که آسفالت رویه به گونه ای طراحی و اجرا گردد که تحمل بارهای وارد شده را داشته باشد و در مقابل اثرات محیطی از قبیل آب، یخبندان و گرمای بسیار بالای خورشید در فصول گرم، مقاومت خود را حفظ کرده و در آن ترک خوردگی ایجاد نشود.

آسفالت آستر (بیندر):

این نوع از آسفالت، در اصل بین قشر رویه و قشر اساس قیری قرار میگیرد، لیکن در زمانهایی که قشر اساس قیری اجرا نشده باشد، آسفالت آستر در بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می‌گیرد. قیمت آسفالت بیندر در هر تن درب کارخانه حدود ۳۸۵ هزار تومان

اساس قیری:

اولین قشر روسازی بتن آسفالتی را اساس قیری تشکیل می دهد که می تواند مستقیماً روی قشر زیراساس و اساس قرار گیرد. از ویژگی های اساس قیری می توان دانه بندی درشت تر و مقدار قیر کمتر از آسفالت آستر و رویه نام برد.

ماسه آسفالت:

قیمت آسفالت برای تهیه ی ماسه آسفالت می بایست ماسه شکسته یا ماسه طبیعی شسته یا مخلوطی از این دو را با قیر مخلوط کرد. ماسه آسفالت را می‌توان در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلی‌متر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت به عنوان قشر تسطیح آسفالت‌های قدیمی (قبل از روکش) نیز قیمت آسفالت استفاده می‌شود.

آسفالت متخلخل:

با مخلوط کردن قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم می توان آسفالت متخلخل را تهیه کرد. این نوع از آسفالت با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلی‌متر اجرا می‌شود. این قشر را نمیتوان جزء سیستم روسازی محسوب کرد و از آن به عنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده نمیشود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه حدود ۲۰ درصد می باشد.

جمع بندی

در صورتی که تمایل به پخش آسفالت داشتید، می توانید وارد سایت ایزوگام ایران شده و از طریق ما شماره تلفن های ما مشاوره ی رایگان دریافت کنید. ایزوگام ایران آماده خدمت رسانی به شما در زمینه های مختلف عایق بندی همچون اجرای قیرگونی و نصب ایزوگام می باشد.



:: برچسب‌ها: پخش آسفالت , قیمت آسفالت ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

 

هر کس ممکن است به دلایل مختلفی شماره تلفن خود را تغییر دهد. با تغییر شماره تلفن شاید به این فکر کنید که دیگر باید یک جیمیل و ایمیل جدید با شماره جدید خود بسازید و دیگر اطلاعات و اکانت هایی که با جیمیل خود ساخته اید را یا باید پاک کنید یا به حال خود رها کنید. در ابتدا باید بگوییم که این کار کاملا اشتباه است و شما به راحتی می توانید با تغییر شماره جیمیل ، اطلاعات و اکانت خود را حفظ کنید. ما در این مقاله از وب سایت رند قصد داریم به شما کمک کنیم که چگونه می شود شماره جیمیل خود را تغییر دهیم؟ پس با ما همراه باشید.

تغییر شماره جیمیل

تغییر شماره جیمیل

از دست دادن دسترسی به جیمیل، اسناد و عکس‌ ها می‌ تواند اذیت‌ کننده و آزار دهنده باشد. برای اطمینان از اینکه در آینده می‌ توانید سریع، آسان و ایمن دوباره به حسابتان دسترسی داشته باشید، گزینه‌های بازیابی حساب جیمیل را اضافه کنید.

اضافه کردن نشانی جیمیل یا شماره تلفن بازیابی الزامی نیست، اما اگر این گزینه‌ها را اضافه کنید در شرایطی که گذرواژه‌تان را فراموش کنید یا نتوانید به حسابتان دسترسی داشته باشید، آسان‌ تر می‌ توانید دوباره به حسابتان دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر نمی‌ توانید به حسابتان دسترسی داشته باشید، ازطریق فرم بازیابی حساب می‌ توانید به راحتی دوباره به آن دسترسی پیدا کنید.

افزودن یا تغییر شماره جیمیل

  1. به سیستم صفحه «تلفن بازیابی» در «حساب من» وارد شوید؛
  2. از اینجا می‌توانید:
    • شماره تلفن بازیابی اضافه کنید.
    • شماره تلفن بازیابی‌تان را تغییر دهید: در کنار شماره تلفن، ویرایش را انتخاب کنید.
  3. در کادری که نشان داده می‌شود، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

توجه: باید از شماره تلفن همراهی که پیام‌رسانی آن فعال است، استفاده کنید.

شماره تلفن بازیابی حساب شما را امن‌ تر می‌ کند

این ها چند روشی هستند که می‌ توانیم از شماره تلفن بازیابی شما استفاده کنیم و موارد مصرفی شما هستند:

  • به چالش کشیدن افرادی که تلاش می‌ کنند بدون اجازه شما به حسابتان وارد شوند و دیگر نمی توانند به راحتی وارد حساب شما شوند زیرا برای شما باید پیامک بیاید
  • ارسال کد برای شما، تا بتوانید در صورت از دست دادن دسترسی به حسابتان، دوباره به آن دسترسی پیدا کنید و همچنین با این کار تنها به افرادی که می خواهید دسترسی می دهید؛
  • فراهم آوردن روش جایگزینی برای شما که بتوانید تأیید کنید مالک حساب هستید؛
  • هشدار دادن به شما درباره تهدید های احتمالی در امنیت حسابتان (برای مثال، وقتی گذرواژه‌تان تغییر می‌کند).

تغییر شماره جیمیل

افزودن یا تغییر دادن رایانامه بازیابی

  1. به سیستم صفحه «رایانامه بازیابی» در «حساب من» وارد شوید؛
  2. از اینجا می‌توانید:
    • رایانامه بازیابی اضافه کنید.
    • رایانامه بازیابی‌تان را تغییر دهید: در کنار شماره تلفن، «ویرایش» را انتخاب کنید.
  3. نشانی رایانامه بازیابی‌تان را وارد کنید؛
  4. تمام را انتخاب کنید.

جمع بندی

همان طور که گفتیم و مشاهده کردید شما به راحتی می توانید به تغییر شماره جیمیل اقدام کنید. اگر در هر یک از مراحل با مشکل یا سوالاتی مواجه شدید می توانید به راحتی به مراجعه به سایت رند به جواب سوال خود برسید. وب سایت رند ارائه دهنده شماره های همراه بوده و شما داخل سایت به راحتی می توانید به خرید و فروش شماره اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: جیمیل , تغییر شماره جیمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

شما با توجه به مکانی که نیاز دارید می‌توانید از ایزوگام استفاده کنید به عنوان مثال ایزوگام تک لایه، دو لایه، دارای فویل و یا بدون فویل و همچنین انواع ایزوگام زمستانی و حتی تابستانی قیمت‌های مختلفی دارند که بسته به نیاز‌های شما ممکن است مناسب باشند و یا نباشند.

همینطور به غیر از نوع ایزوگام ، محل نصب آن نیز بر روی قیمت ایزوگام تاثیر دارد. نصب ایزوگام روی سطوح مسطح بام و  یا سرویس‌های بهداشتی و حمام با متراژهای محدود، قیمت متفاوتی دارند.

البته که این نکته را هم در نظر داشته باشید که مقدار مصرفی ایزوگام  دقیقا برابر با سطوح مورد پوششتان نیست. چرا؟ چون اگر دقت داشته باشید۲۰ درصد از ایزوگام برای پوشاندن لایه‌های کناری دیواره‌ها مصرف خواهد شد.

بنابراین برای تعیین بودجتان و فهمیدن قیمت ایزوگام متراژ سطح را ضرب در ۱.۲ کنید و عدد نهایی را بدست بیاورید.

قیمت ایزوگام

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

  • نوع ایزوگام

  • داشتن ضمانت نامه کتبی و همینطور بیمه نامه معتبر برای شرکت‌ها

  • آب و هوای منطقه زندگی

  • مکانی که ایزوگام در آن قرار می‌گیرد

انواع ایزوگام

ایزوگام‌ها براساس ماده تشکیل دهنده، لایه‌های به کار رفته و روکش آلومینیومی به 6 دسته تقسیم می‌شوند که آن‌ها با توجه به مکانی که می‌خواید ایزوگام کنید فرق می‌کند.

1. ایزوگام تک لایه

 از یک لایه تیشو پلی استر که قیر اندود شده است تولید می‌شود.

بیشتر برای سطوح ناصاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال برای گوشه‌های دیوار یا محل‌هایی که دارای پستی و بلندی دارند.

در نتیجه می‌توان گفت که ایزوگام تک لایه دارای استحکام کمتر ولی انعطاف بیشتر است.

در مکان‌های مرطوب می‌توان از ۲ لایه از ایزوگام تک لایه روی هم جهت ایجاد مقاومت نصب کرد.

قیمت ایزوگام تک لایه نسبت به دو لایه کمتر است.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در محل‌هایی که رطوبت کمتری دارد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. ایزوگام دو لایه

مواد تشکیل دهنده‌ی ایزوگام دولایه شامل یک لایه پلی‌استر، یک لایه تیشو اضافه، جهت استحکام بیشتر و لایه‌های قیر و فویل می‌باشد.

ایزوگام دولایه را بیشتر در پشت بام‌ها و دیوار بیرونی و محل‌هایی که رطوبت آن زیادتر است استفاده می‌شود.

از لحاظ قیمتی نسبت به ایزوگام تک لایه بیشتر است.

ضخامت آن بیشتر است و برای نصب در گوشه‌ها و یا محل‌هایی که پستی و بلندی دارند، چندان مناسب نیست.

3. ایزوگام پلیمری

۶۰ یا ۷۰ درصد از این مدل ایزوگام از قیر درست شده است.

یک مزیت ایزوگام پلیمری این است که ایزوگام در رده عایق های رطوبتی نوع A قرار دارد و براساس استاندارد ملی کشور ساخته می شود.

ایزوگام پلیمری انعطاف پذیری زیادی دارد یعنی تا حدود منفی 5 درجه در فصل سرما انعطاف دارد. البته انعطاف پذیری این عایق در فصل گرما تا حدود 100 درجه سانتی گراد است

. ایزوگام پلیمری سال های زیادی (برابر با 15 سال) پس از نصب قابلیت ماندگاری دارد

4.ایزوگام دمیده

کاربرد این ایزوگام در ساخت ورق‌های پوشش بام، باتری‌های اتومبیل است.

همانطور که از نام  ایزوگام دمیده مشخص است، از قیر دمیده ساخته شده است. ایزوگام دمیده شده، با دمیدن هوا داخل مازوت یا نفت کوره تشکیل می‌شود. ایزوگام دمیده در مقایسه با ایزوگام  پلیمری عمر و کیفیت کمتری دارد که به عواملی بسیاری در مواد سازنده آنها از جمله قیر بسته است.

5. ایزوگام با روکش آلومینیومی

این مدل ایزوگام بهترین مدل ایزوگام برای پشت‌بام خانه‌‌هاست. زیرا این نوع ایزوگام بهترین انتخاب برای سقف‌های تخت و همچنین سقف شیبدار می‌باشد زیرا استحکام بیشتری است و دوام بالایی دارد.

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام است.

6. ایزوگام بدون روکش آلومینیومی

این مدل ایزوگام یک مدل عایق رطوبتی هست و همانطور که از نام آن پیداست بدون پوشش آلومینیومی است و کاربرد آن برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

داشتن ضمانت نامه کتبی و همینطور بیمه نامه معتبر برای شرکت‌ها

وجود ضمانت نامه امر بسیار مهمی می‌باشد. اگر شرکت پخش کننده ایزوگام، دارای ضمانت نامه کتبی باشد نشان دهنده‌ی این موضوع است که دارای خدمات پس از فروش می‌باشد. خدمات پس از فروش با قیمت ایزوگام رابطه مستقیمی دارد که باعث بالا رفتن قیمت ایزوگام می‌شود. 

آب و هوای منطقه زندگی

قطعا آب و هوای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید بر روی میزان هزینه‌ ایزوگام تاثیر دارد. زیرا هرچه در مناطق مرطوب که در آن بارش برف و باران زیاد باشد، باید سقف منازل و آپارتمان‌ها ایزوگام با کیفیت‌تری داشته باشید.

مکانی که ایزوگام در آن قرار می‌گیرد

اگر می‌خواهید در قسمت‌های پایه و پی ساختمان از ایزوگام استفاده کنید. لازم نیست که ایزوگامی که تهیه می‌کنید دارای ویژگی‌های خاصی باشد و از ایزوگام ساده نیز می‌توان استفاده کرد. ولی برای مکان‌هایی که احتمال بارش باران و برف در آن بیشتر باشد باید از ایزوگام‌هایی استفاده کنید که کیفیت بالاتری دارند.

کلام آخر

خیلی ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید ما در اینجا به صورت کلی با عوامل موثر در قیمت ایزوگام و انواع آن آشنا شدیم. برای اینکه به صورت دقیق از وضعیت قیمت ایزوگام در بازار مطلع شوید، لینک ایزوگام ایران (https://izogamiran.com) کلیک کنید و وارد سایت شوید.



:: برچسب‌ها: قیمت ایزوگام , ایزوگام ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

بشر همیشه به دنبال پیدا کردن روشی برای زندگی راحت‌تر است؛ کرکره‌ها هم از این قاعده جدا نبودند! کرکره‌ها درب‌هایی هستند که به صورت رول باز و بسته می‌شوند. در دهه‌های اخیر این کرکره‌ها دستی بودند و برای باز و بسته کردن آن‌ها نیاز به نیروی انسانی بود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، کرکره‌های برقی روانه بازار شد و تحول عظیمی در صنعت درب‌های اتوماتیک بوجود آمد. در ادامه قیمت کرکره‌ برقی و مزایای استفاده از آن را بررسی می‌کنیم.

کرکره برقی در کجا کاربرد دارد؟

به طور کلی هرجایی که نیاز داشته باشید فضای بیرون را از فضای داخلی ملک خود جدا کنید، کرکره برقی نصب می‌شود. عمده‌تربن آن، درب ورود و خروج پارکینگ، پنجره ها، درب مغازه‌ها و انبارها‌ و ... می‌باشد.

 چرا باید از کرکره‌ برقی استفاده کنیم؟

روزی چند بار درب پارکینگ را باز و بسته می‌کنید؟ هربار باید از ماشین پیاده شوید درب را باز کنید، ببندید. بسیاری از سرقت‌های ماشین یا لوازم داخل ماشین در همین هنگام اتفاق می‌افتد. پس با نصب کرکره برقی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، امنیت اموال خود را نیز تضمین می‌کنید.

درب اتوماتیک ظاهری ساده و زیبا دارد، فضای خیلی کمی اشغال می‌کند و نصب آن تنها چند ساعت زمان می‌برد. اما مهم‌ترین ویژگی کرکره برقی کم هزینه بودن آن است. عوامل مختلفی در تعیین قیمت کرکره برقی تاثیر دارد که در ادامه‌ی مطلب به آن اشاره می‌کنیم.

قیمت کرکره برقی بر چه اساسی تعیین می شود؟

متراژی که قرار است برای آن کرکره برقی نصب شود، قطعات به کار رفته در ساخت و همچنین موتور درب اتوماتیک از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی هستند.

انواع موتور کرکره برقی 

موتور کرکره برقی دو نوع می‌باشد: توبولار و ساید

توبولار از پر فروش‌ترین موتورهای درب اتوماتیک است و برای کرکره برقی‌هایی که تردد زیادی ندارند مناسب است. قیمت کمتری نسبت به موتورهای ساید دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. خوب است بدانید توبولار سیستم برق اضطراری ندارد، طول عمر بالایی دارد اما در صورت خرابی قابل تعمیر نیست، امکان سقوط و آسیب جدی دارد.

ساید از پرقدرت‌ترین موتورهای درب اتوماتیک است و برای کرکره‌هایی با وزن بالا، در مکان‌های پر تردد  مثل سوله، مغازه، پارکینگ کاربرد دارد. ساید صدای بسیار کمی دارد و از سیستم برق اضطراری پشتیبانی می‌کند؛ قابل تعمیر است و در صورت خرابی از لحاظ سقوط و آسیب های فنی دیگر، امنیت بیشتری نسبت به توبولار دارد.

انواع تیغه کرکره برقی

  • آلومینیومی

  • پلی‌کربنات

  • گالوانیزه

  • فولادی

هرکدام از این تیغه‌ها که در ساخت درب اتوماتیک استفاده شود، در قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارد. در ادامه نوع و تاثیر این تیغه ها را در قیمت کرکره برقی بررسی می‌کنیم.

تیغه آلومینیومی سبک و ضدخش است و در کرکره‌هایی که پر تردد هستند استفاده می‌شود. طول عمر بالایی دارند، نسبت به کیفیت‌شان مقرون به صرفه هستند و به خاطر ضد‌زنگ بودن‌، در مناطق شرجی پراستفاده هستند.

پلی‌کربنات به علت مقاومت بالا، ضدخش و ضدآتش بودن، استفاده امنیتی دارد؛ در کرکره‌های پنجره‌ای نیز به کار می‌رود. تیغه پلی‌کربنات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده و با توجه به کیفیت آن، قیمت بیشتری نسبت به تیغه‌های دیگر دارد.

گالوانیزه نسبت به آلومینیوم وزن بیشتری دارد و مقاوم‌تر است. بیشترین کاربرد گالوانیزه ساختمان های مسکونی می‌باشد. تیغه فولادی مانند تیغه گالوانیزه است با این تفاوت که تک جداره می‌باشد و ضخامت و استحکام بیشتری دارد.

قیمت کرکره برقی با توجه به جنس و نوع قطعات به کار رفته در ساخت‌ش، متفاوت می‌باشد که در این مقاله چند مورد را باهم بررسی کردیم. برای اطلاعات بیشتر به سایت matinhooshmand.com مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , کرکره برقی , متین هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از کلینیک‌های زیبایی در تهران شروع به کار کرده‌اند. با وجود پراکندگی این کلینیکها در سطح‌ شهر، واضح است که بهترین‌ها تنها در مناطق خاصی حاضر شده و به ارائه خدمات می‌پردازند. به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که مثلا بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران احتمالا جزو بهترین کلینیکهای کلانشهر است.

در این کلینیک‌ها خدمات زیبایی جراحی و سطح بالا و نیز اعمال درمانی و ترمیمی غیر تهاجمی مانند لیزر، مزوتراپی و هایفوتراپی، کاشت مو قسطی و غیره انجام می‌پذیرد. از مهمترین خدماتی که در کلینیک‌ها انجام می‌پذیرد، باید به کاشت مو اشاره کرد.

کاشت مو از جمله تکنیک های جراحی زیبایی است که در رفع طاسی سر و مشکلات ظاهری آن کاربرد دارد. در این روش تک تک ریشههای مو از بانک مو به محل طاسی منتقل می شوند. در ادامه با بررسی هزینه کاشت مو قسطی و معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران با ما همراه باشید.

کلینیک کاشت مو در غرب تهران

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

اما چگونه باید بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران را بازشناخت. باید گفت که برای این امر، معیارهای مشخصی وجود دارد. با دقت در این معیارهای می‌تونید از حصول بهترین نتیجه اطمینان حاصل کنید.

مجوزهای معتبر کلینیک 

مسلما بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران دارای مجوزهای لازم بهداشتی و درمانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک است. یک کلینیک درجه یک و با صلاحیت همیشه از قانون پیروی کرده و اقدامات خود را زیر نظر مراجع ذی‌صلاح به پیش می‌رود.بنابراین پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو خود حتما از وجود مجوزهای قانونی وزارت در آن و قانونی بودن فعالیت آنان اطمینان حاصل کنید.

کاشت مو قسطی در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

پزشکان معتبر

یکی دیگر از معیارهای که می‌توان برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران در نظر داشت، پزشکان آن مجموعه هستند. مسلما پزشکان برتر در یک مجموعه موجب فخر آن هستند و برای هر کلینیکی اعتبار به همراه می‌آورند.

کاشت مو چیست؟

اولین مرحله پیش از اقدام برای انجام هر تکنیک زیبایی، یافتن متخصصان ماهر است. انتخاب یک پزشک مورد اعتماد سبب میشود عوارض جانبی تا حد امکان کاهش یابد. در طی فرایندی، با گرفتن گرافتها از بانک مو و قراردادن آنها در محل طاسی، کاشت مو انجام میشود. با ما همراه باشید تا با کاشت مو قسطی بیشتر آشنا شوید.

نواحی انتخابی برای بانک مو معمولا پشت دو گوش، قفسهی سینه در آقایان و بصورت کلی نواحی با ضخامت موی مناسب است. فرآیند کاشت مو در سه مرحله ی برداشت فولیکولار،آماده سازی گرافتها و نهایتا کاشت گرافت انجام میشود.

پرداخت هزینه کاشت مو

اگر در پرداخت هزینه کاشت مو به مشکل برخورد کردید و یا توانایی پرداخت مبلغ در یک وعده را ندارید، لازم است بدانید کلینیک‌های زیبایی امکانات زیادی برای این شرایط فراهم کرده‌اند. با در نظر گرفتن مراحل کاشت مو شما می‌توانید با رضایت کلینیک و متخصص، کاشت مو قسطی داشته باشید.

کاشت مو قسطی در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

کاشت مو قسطی

قطعا متقاضیان این عمل به دنبال کاشت مو قسطی با نتیجه مطلوب هستند. کلینیک‌های زیادی با ارائه خدمات مناسب و شرایط پرداخت خوب، فعالیت می‌کنند.. نظر داشته باشید یک کلینیک مناسب با پرسنل مجرب و دستگاه‌های مدرن و بدون ایراد، هزینه‌های مختلفی برای ایجاد رفاه شما پرداخت می‌کند.اما در برخی کلینیک ها  هزینه کاشت مو قسطی می‌باشد.

آنیل بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

اگر به خوبی به تمامی معیارهای بالا توجه کنید، مطمئنا چندین نام که شایسته‌ی این عنوان هستند به ذهنتان خطور می‌کند. مطمئنا نام کلینیک آنیل نیز در میان مجهزترین و بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران وجود دارد. بنابراین اگر قصد کاشت مو قسطی را دارید حتما می‌توانید به این کلينيک اعتماد کنید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو , کاشت مو قسطی در بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران , بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه با توجه به کم فعالیت بودن مشاغل و پرکالری بودن خوراکی‌ها، اضافه‌وزن یکی از مواردی است؛ که افراد زیادی از جامعه  با آن درگیر هستند. سازمان جهانی بهداشت، پیش‌بینی کرده است که تا سال 2025 چاقی اصلی‌ترین معضل سلامتی باشد. چرا که اضافه‌وزن بیش‌ازحد، علاوه بر ظاهر نامناسبی که برای فرد ایجاد می‌کند؛ خطرات فراوانی را برای او به همراه دارد.

با انجام ورزش روزانه و استفاده از رژیم غذایی مناسب می‌توان از چاقی جلوگیری کرد. حتی خیلی افراد که به اضافه‌وزن دچار هستند؛ با انجام ورزش‌های سنگین و پرهیز غذایی، سعی دارند تا خود را به وزن ایده آلشان برگرداند. اما امروزه با پیشرفتی که علم پزشکی و فناوری داشته است؛ روش‌های پزشکی جدیدی برای کاهش وزن و ایجاد فرم زیبا در بدن در دسترس هستند. یکی از این روش‌ها لیپوماتیک یا پیکرتراشی است؛ که در طی آن پزشکان با برداشت چربی و فرم دهی آن ظاهری زیبا ایجاد می‌کنند.

امروز قصد داریم تا در این مقاله در سایت ویکی درمان شما را با عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی بیشتر آشنا کنیم. پس اگر قصد استفاده از این روش را دارید با ما همراه باشید.

لیپوماتیک

لیپوماتیک چیست؟

این عمل نوع پیشرفته از عمل لیپوساکشن است. در جراحی‌های لیپوماتیک از لوله‌های بسیار ریزی که به آن‌ها میکروکانول گفته می‌شود؛ اقدام به اصلاح کانتورهای بدن می‌کنند. این روش نسبت به لیپوساکشن، عوارض بسیار کمتری داشته و تقریباً بدون درد خونریزی انجام می‌شود.

در این جراحی پزشکان سوراخ‌هایی با ضخامت کم‌تر از یک سانتی‌متر روی بدن ایجاد کرده و از طریق آن میکروکانول‌ها را وارد عضو مدنظر می‌کنند. سپس از طریق این لوله‌ها مایعی نمکی که حاوی داروی بی‌حسی و آدرنالین است به بافت چربی تزریق می‌شود. این کار باعث می‌شود که چربی‌ها رقیق شوند و بتوان به‌راحتی آن‌ها را از بدن خارج کرد.

لیپوماتیک برای ناحیه شکم

عمل لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟

عمل لیپوماتیک تقریباً برای چاقی موضعی دارند؛ می‌تواند مناسب باشد. اما این روش به افرادی که دچار اضافه‌وزن شدید هستند توصیه نمی‌شود چراکه خارج کردن حجم زیادی از چربی به پوست و بدنشان آسیب می‌رساند. هم‌چنین افرادی که به دیابت، کم‌خونی و مشکلات ترمیم زخم دچار هستند نیز به علت ایجاد زخم بر روی بدن نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

 

عمل لیپوماتیک در کدام اندام‌ها قابل‌اجرا است؟

برای اندام‌های مختلفی از بدن مناسب است. از این عمل می‌توان برای کاهش غبغب، کاهش حجم بازو، لاغری شکم، کاهش چربی سینه به‌غیراز پستان، برطرف کردن چربی‌های پهلو و پشت کمر، و حذف چربی ران و باسن استفاده نمود.

لیپوماتیک ران

سخن آخر

امروزه اضافه‌وزن یکی از مسائلی است که خیلی از افراد با آن درگیر بوده و به دنبال درمان آن هستند. لیپوماتیک یک روش کاهش چربی موضعی است که در طی آن با وارد کردن مایعی خاص از طریق لوله‌هایی که به آن میکروکانول میگویند؛ چربی‌های زیر پوست را رقیق کرده و از بدن خارج می‌کنند. این روش نسبت به روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن، درد و عوارض بسیار کم‌تری دارد. از آنجا که عمل لیپوماتیک یک روش جراحی پزشکی است؛ باید حتماً قبل از اقدام به این روش با پزشک خود مشورت نمایید.





:: برچسب‌ها: لیپوماتیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه با پیشرفتی که علم و تکنولوژی در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی داشته‌اند؛ دیگر کمتر کشوری با مشکل تامین خوراک مردم مواجه است. این پیشرفت به نحوی بوده است که اگر تا صد سال پیش قحطی یکی از دغدغه‌ها و عوامل اصلی مرگ‌ومیر در سطح جهانی بوده، امروزه سازمان جهانی بهداشت پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2025 چاقی اصلی‌ترین عامل مشکل‌ساز برای سلامتی در عرصه‌ی جهانی باشد.

از این رو، امروز قصد داریم تا در سایت ویکی درمان با ارائه این مقاله شما را بیشتر با خطرات و درمان چاقی آشنا کنیم.

ورزش موثرترین راه درمان چاقی

تعریف چاقی

در اولین گام در درمان چاقی باید با معنی و مفهوم چاقی آشنا شویم. در تعریف سازمان جهانی بهداشت؛ به فردی چاق اطلاق می‌شود که چربی‌ها به صورت مازاد و غیرطبیعی در بدنش انباشت و تجمع کرده‌اند. این عارضه، بر اثر بزرگ شدن توده‌های چربی به علت افزایش سلول‌های چربی و رسوب لیپیدها بروز می‌کند. که این امر علاوه بر این که ظاهر نامناسبی برای فرد ایجاد می‌کند؛ سلامت او را نیز به خطر می‌اندازد.

گفتنی است که متخصصان چاقی را بر اساس شکل ظاهری بدن به دودسته‌ی چاقی سیبی‌شکل و چاقی گلابی‌شکل تقسیم می‌کنند. چاقی سیبی‌شکل یا آندروئیدی، که بیشتر در آقایان اتفاق می‌افتد، به این صورت است که چربی‌ها بیشتر در قسمت تنه و شکم فرد تجمع می‌کنند و چاقی گلابی‌شکل یا همان چاقی گاینوئیدی، چاقی است که بیشتر مختص خانم‌ها می‌باشد در این نوع چاقی چربی‌ها بیشتر در ناحیه باسن و ران‌ها تجمع می‌کنند.

رژیم درمانی یکی از راه های درمان چاقی

روش‌های درمان چاقی

امروزه، روش‌های مختلفی برای درمان چاقی وجود دارد. این روش‌ها شامل ورزش، رژیم‌درمانی، جراحی، دارو درمانی و تغییر عادات نامناسب می‌شود. اما مسئله‌ای که باید بدانید این است که  هر روشی برای هر میزان چاقی مناسب نیست. به همین خاطر پزشکان از یک معیار به نام شاخص توده‌ی بدنی یا همان BMI، برای تشخیص میزان چاقی افراد استفاده می‌کنند.

BMI یا همان شاخص توده‌ی بدنی، نسبتی از قد به وزن است که بر اساس فرمول زیر محاسبه می‌شود:

BMI=سانتی‌متر برحسبقد(سانتی‌متر برحسب)قدکیلوگرموزن

معمولاً به افرادی که شاخص توده‌ی بدنی آن‌ها بین 25 تا 27 می‌باشد توصیه می‌شود از روش‌های رژیم‌درمانی، ورزش و رفتار درمانی استفاده کنند. افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بین 27 تا 35 می‌باشد، در صورتی که چاقی با بیماری همراه است؛ علاوه بر روش‌های فوق باید از دارودرمانی نیز استفاده کنند. و توصیه پزشکان به  افرادی که شاخص توده‌ی بدنی آن‌ها بالای 35 است، کمک گرفتن از روش‌های جراحی است.

سخن آخر

چاقی یک بیماری است که علاوه بر آن که ظاهر نامناسبی را برای شما ایجاد می‌کند؛ خطرات زیادی را برای بدن شما به همراه دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود؛ اگر بر اساس معیارهایی که گفته‌شده در دسته‌ی افرادی هستید که اضافه‌وزن دارند. حتماً برای درمان چاقی به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: درمان چاقی , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

از گذشته تا کنون همه افراد به دنبال راهی برای جوانی و شادابی و زیبایی هستند. اکنون روش های بسیاری در رابطه با هر بخشی از بدن و صورت وجود دارد تقریبا می‌توان گفت کاری نیست که بخواهید و نتوانید انجام دهید. تزریق چربی به نواحی مختلف بدن امکان پذیر است این کار توسط پزشکان با تجربه انجام می‌شود و در جوانی و زیبایی نقش بسزایی دارد.

تزریق چربی به صورت 

تزریق چربی به صورت از طریق چربی های بدن خود فرد انجام خواهد شد به طوری که پزشک چربی را از ناحیه مورد نظر برداشته و به مناطقی که نیاز به تزریق دارند وارد می‌کند این کار به منظور فرم دهی و جوانسازی انجام می‌شود.

مصرف چربی بیشتر برای چیست؟

تزریق برداشت از نواحی خاصی از بدن که دارای چربی اضافی است (مانند قسمت خارجی ران) و تزریق به مناطقی که با کمبود چربی مواجه شده اند، اانجام می‌شود. این درمان یک راه حل ایمن است، با نتایج ماندگار، و نسبتاً ساده، که می‌تواند نتایج طبیعی را برای ظاهر فرد ایجاد کند. سالانه هزاران نفر با موفقیت از این درمان برای افزایش فرم اندام های بدن خود استفاده می‌کنند و به نتایج دلخواه خود می‌رسند.

نحوه تزریق چربی

برای این درمان، چربی پوست از قسمتی از بدن برداشته می‌شود و سپس شسته و تصفیه می‌شود. سپس این چربی با دقت به نواحی خاصی از بدن توسط سوزن های مخصوص تزریق خواهد شد. ممکن است لازم باشد این درمان را به منظور دستیابی به نتایج مطلوب، تکرار کنید.

تزریق چربی برای چه مواردی انجام می‌شود؟

  • صورتهای باریک و لاغر .

  • افزایش فرم گونه و چانه.

  • بزرگ شدن سینه و بازسازی سینه.

  • کاهش عروق در کف دست یا زیر بغل.

  • پر کردن جای زخم و سوختگی.

 مزایای تزریق چربی چیست؟

مزایای تزریق چربی

در این درمان از بافت چربی خودتان استفاده می‌کنند. بنابراین، احتمال واکنش معکوس یا آلرژیک به چربی تزریق شده در بدن وجود ندارد.

نتیجه گیری 

تزریق چربی عملی بسیار کاربردی که به منظور افزایش حجم و فرم دهی صورت و باسن، سینه انجام می‌شود و طرفداران زیادی دارد تزریق چربی ماندگاری طولانی تری نسبت به تزریق ژل و فیلر دارد و در صورت عدم چاق و لاغر شدن احتمال از بین رفتن آن بسیار کم است.

 سلولهای منتقل شده پس از پیوند اولیه می‌توانند سالها زنده بمانند. تکنیک های فعلی موجود در استفاده از این رویکرد درمانی منجر به زنده ماندن حدود 50 تا 70 درصد از سلول های چربی تزریقی می‌شود. این روش درمانی خطرات و معایب کمی دارد. چربی با استفاده از روشی بسیار ایمن برداشته و تزریق می‌شود. در این حالت، دوره بهبودی کوتاه است به طوری که بیمارانی که تحت عمل جراحی انتقال چربی و تزریق چربی قرار می‌گیرند، معمولاً پس از حدود یک هفته به حالت عادی برمی‌گردند.



:: برچسب‌ها: تزریق چربی , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

اظهارنامه یکی از پر اهمیت ترین ابزارهایی می‌باشد که شخص برای کسب حق و حقوقشان با تنظیم و ارسال یک آن برای طرف مقابلشان، قصد دریافت حقوقشان را مطالبه می‌کنند. نگارش و تنظیم اظهارنامه همچون سایر برگه های قضایی اصول خاصی دارد که اشخاص می‌توانند با پرداخت هزینه از متخصصان حقوقی کمک بگیرند در حالی که تنظیم اظهار نامه آنقدر هم سخت و دشوار نیست؛ در ادامه می‌خواهیم ما را دنبال کنید تا شما را با اینکه اظهارنامه چیست و تنظیم اظهارنامه آشنا کنیم.

تنظیم اظهارنامه

اظهارنامه چیست؟

اظهارنامه به نوشته‌ای گفته می‌شود که بر اساس مقررات تنظیم شده و وسیله‌ای قانونی بیان کردن مطالب براساس ماده 156 قانون آیین دادرسی می‌توان حق و حقوق خود را از راه های رسمی مختلف مطالبه کرد. البته  اظهارنامه تنها جنبه مطالبه حق و حقوق کاربرد ندارد و از آن می‌توان برای آمادگی تسلیم هر چیزی مثل مال، وجه و سند را اعلام کرد. در ادامه به مواردی از کاربرد های تنظیم اظهارنامه اشاره می‌کنیم:

  • فرد مقابل زمانی که اظهار نامه را دریافت میکند؛ آگاه می‌شود و خود را برای دفاع آماده می‌کند.
  • در مواقعی که می‌خواهید چیزی را به کسی بدهید با ارسال اظهارنامه آن شخص را آگاه می‌کنید 
  • در مواقعی که یکی از طرفین خواستار مطروحه به وسیله سازش یا صلح خاته یابد؛ با ارسال آن فرد را آگاه می‌کنید.
  • در مواقعی که شخصی تعهد به انجام کاری دارد با تنظیم اظهارنامه ایفای تعهد را از آن شخص خواستار می‌شویم.

تنظیم اظهارنامه

برای نگارش و تنظیم اظهارنامه باید کاملا مودبانه باشد و در استفاده از تک تک واژه ها دقت فرمایید که از کلمات زشت و توهین آمیز و مستهجن استفاده نکنید. اظهارنامه مانند برگ دادخواست، فرم چابی مخصوصی دارد از قدیم تا به امروز توسط دادگستری چاپ و به فروش می‌رسدکه شامل موارد زیر است:

  • مشخصات اظهارکننده: در این بخش مشخصات اظهار کننده اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس قرار می‌گیرد.
  • موضوع: در این قسمت مطلبی را که می‌خواهید درمتن و در قسمت خلاصه نویسی قرار می‌دهید.
  • مشخصات مخاطب: در این بخش هم مشخصات مخاطب اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس قرار می‌گیرد.
  • خلاصه اظهارات: در اینجا اظهار کننده هر آنچه که می‌خواهد به طرف مقابل ابلاغ کند، تشریح و توضیح می‌دهد
  • خلاصه جواب: مخاطب پس از دریافت اظهارنامه آن را مطالعه کرده و در این قسمت در نسخه ایی دیگر اظهارات فرستنده را پاسخ می‌دهد.

تنظیم اظهارنامه

انواع تنظیم اظهارنامه

اظهارنامه مالیاتی

این اوراق عموما از طرف یک شخص حقیقی یا حقوقی به اداره دارایی ارسال شده و مالیات پرداختی را تعیین می‌کند که انواع گوناگونی مثل اظهارنامه عملکرد، اظهارنامه مالیات بر ارث و مالیات املاک و مغازه شامل می‌شود.

اظهارنامه حقوقی

این نوع نامه‌ای حقوقی و رسمی است که از طرف شاکی به متهم ارسال می‌شود که در بخش قبلی به تنظیم اظهار نامه اشاره داشتیم.

اظهارنامه

کلام آخر

در پایان حتما به متن نگارش و تنظیم اظهارنامه توجه داشته باشید که از کلمات مودبانه استفاده کنید. اگر هم مشاور حقوقی دارید که انجام این کار را به او بسپارید و خیال خودتان را راحت کنید.



:: برچسب‌ها: اظهارنامه , تنظیم اظهارنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

همانطور که می‌دانیم امروزه در اکثر سازه ها و ساختمان ها برای جلوگیری از رطوبت و نم که ممکن است خسارات جدی برای ما همراه داشته باشد، از ایزوگام استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا درباره ایزوگام، کاربرد‌های آن و قیمت ایزوگام بدون نصب شما را آگاه کنیم.

ایزوگام

کاربرد‌های ایزوگام

ایزوگام پوششی از قیر و الیاف مصنوعی بوده که با گرما و حرارت دادن آن را به سطح مورد نظر می‌چسبانیم. این کار سبب می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین جلوگیری شود. امروزه انواع مختلفی از ایزوگام‌ها بر حسب سبکی، مقاومت و کارکرد در بازار با قیمت های متفاوت موجود است. در ادامه به برخی از کاربرد‌های ایزوگام اشاره می‌کنیم:

  • پشت‌بام و سقف ساختمان‌ها 
  • استخر‌ها و مراکز تفریحی آبی
  • سرویس‌های بهداشتی و لوله‌های آب، گاز و نفت
  • عایق کاری پل‌ها و باند های فرودگاه
  • در فونداسیون و پی سازه‌ها و ...

انواع ایزوگام 

ایزوگام عادی

این ایزوگام برای مردم شناخته شده تر بوده که با عرض یک متر و رول‌های ده متری است. از آن برای پوشاندن لایه‌های مختلف و روکش‌های متنوع استفاده می‌شود.

ایزوشینگل

ایزوگام برش خورده یا ایزوشینگل به منظور عایق کردن پشت‌بام و سقف بوده که ظاهری زیبا‌تر و جذاب‌تر دارد که به صورت برش‌های خاص و قطعه قطعه ای می‌باشد.

قیمت ایزوگام بدون نصب

نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام شما می‌توانید آن را بدون نیاز به کارگر نصب کنید طبیعی است که قیمت ایزوگام بدون نصب پایین تر و صرفه ی اقتصادی دارد. وسایل مورد نیاز جهت نصب ایزوگام به شرح زیر می‌باشد.

  • کفش چرم ساق بلند (کف کفش صاف باشد)
  • دستکش نسوز
  • کمچه
  • فندک و جارو
  • کپسول (گاز مایع)
  • ماله بند کشی

در ابتدا ما باید سطح را کاملا تمیز کنیم سپس اگر در سطح ترک وجود داشته باشد آن را با سیمان پر کنیم و زیرسازی‌های لازم را انجام بدیم. محیط و سطح را اندازه گیری کنید و متناسب با آن، به اندازه رول های ایزوگام را باز کنید. رول ها 10 متری است و باید بطور مساوی روی هم جمع شوند و از اینجا شروع به حرارت دادن و چسباندن آن به سطح می‌کنیم.

قیمت ایزوگام بدون نصب

قیمت ایزوگام بدون نصب

قیمت ایزوگام بدون نصب به عواملی که در زیر شرح داده ایم بستگی دارد:

برند: مانند تمامی محصولات موجود در بازار ایزوگام هم برند های مختلفی دارد و متناسب با نام تجاری، تجربه و کیفیت محصول قیمت گذاری‌های متنوعی وجود دارد

تعداد لایه: ایزوگام هایی دولایه در مقایسه با ایزوگام های یک لایه در شرایط معمول و برابر قیمت بالاتری دارند.

پوشش خارجی: ایزوگام های آلومینیومی در مقایسه با ایزوگام‌های معمولی قیمت بیشتری دارد. البته از این نوع ایزوگام بیشتر  در آشپزخانه ها و کف سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

طرح پوشش: با توسعه صنعت، محصولات با طرح‌های متنوعی وارد بازار شده است. طرح‌های آجری، چمنی، کاشیکاری و .... از جمله طرح‌های ایزوگام بوده که با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود است.

جمع بندی

ما در این مقاله شما را با انواع ایزوگام، کاربرد‌ها و نصب آن و قیمت ایزوگام بدون نصب آشنا کردیم. به این نکته توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید در مورد قیمت ایزوگام بدون نصب، برند و انتخاب نوع ایزوگام متناسب با نیاز شما توجه داشته باشید.







:: برچسب‌ها: ایزوگام , قیمت ایزوگام بدون نصب ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

یکی از ضروری ترین کارهایی که بعد از طراحی وبسایت باید انجام شود، استفاده از خدمات سئو سایت است. افراد بسیاری که علاقمند به زمینه سئو هستند به دنبال آموزش سئو می باشند. ما در این مقاله می خواهیم به مطالبی که در خدمات سئو کاربرد دارد و در آموزش سئو باید آنها را یاد بگیرید، بپردازیم.

سئو سایت به کارهایی گفته می شود که در خارج و داخل وب سایت باید انجام شود تا تعامل کاربران بیشتر شده و همچنبن رتبه وبسایت در موتور جستجو بهبود پیدا کند. هنگام آموزش سئو مباحثی وجود دارد که باید آنها را فرا گرفته و با استفاده از آنها خدمات سئو سایت را انجام دهید. این موارد به شرح زیر است:

تجزیه و تحلیل در آموزش سئو

از مهمترین کارهایی که در خدمات سئو باید انجام شود و هنگام آموزش سئو آن را به خوبی یاد بگیرید، بررسی کسب و کار و همچنین سایت است. در این مرحله باید ارزیابی ها و مشخص نمودن هدف انجام گیرد و بر اساس آن خدمات سئو سایت انجام شود.

برنامه ریزی خدمات سئو سایت

پس از بررسی سایت ، نوبت به برنامه ریزی برای انجام خدمات سئو است که زمان آموزش سئو آن را فرا خواهید گرفت. توجه داشته باشید که این مرحله باید به صورت دقیق و با جزئیات انجام شود تا بهترین نتیجه به دست آید.

سئو داخلی

پس از برنامه ریزی در آموزش سئو نوبت به انجام کارهای عملی داخل و خارج سایت می رسد. اولین مورد خدمات سئو داخلی است که این موارد را شامل می شود: کلمه های کلیدی، تولید محتوا، لینک سازی داخلی سایت و موارد دیگر است.

سئو خارجی

پس از آموزش سئو داخلی در خدمات سئو، مرحله بعدی سئو خارجی است که مهم می باشد. سئو خارجی شامل مراحل مختلفی مثل: تبلیغات محتوای تولید شده، انتشار بلاگ، ساخت پروفایل و بوکمارک، لینک سازی و بسیاری مراحل دیگر است.

نکته: سئو خارجی در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که خدمات سئو داخلی سایت ، به خوبی اجرا شده باشد. در واقع انجام خدمات سئو داخلی و خارجی به یکدیگر وابسته هستند.

کلام آخر

از مهم ترین کارهایی که برای افزایش تعامل کاربران وبسایت و بهبود رتبه در موتور جستجو باید انجام داد، خدمات سئو است. ما در این مقاله به مواردی که در آموزش سئو باید آنها را فرا گیرید، اشاره کردیم تا در صورت اقدام برای یادگیری سئو سایت آشنایی اولیه با آن داشته باشید.

مجموعه سئواینجا یکی از معتبرترین مراکز در زمینه خدمات سئو سایت است که تمرکز بیشتر خود را بر روی ارائه حرفه ای خدمات سئو سایت و همچنین آموزش سئو به صورت حرفه ای گذاشته است. شما با مراجعه به وبسایت این گروه، آموزش های ابتدایی لازم در حوزه خدمات سئو را مطالعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: آموزش سئو , خدمات سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

از موتور کرکره برقی امروزه در مکان های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین مصارف موتور کرکره برقی در کرکره برقی پارکینگ است که نوع جدیدی از ورودی در ساختمان های مسکونی و مراکز تجاری است. استفاده از کرکره برقی پارکینگ نسبت به درب های فلزی بسیار راحت تر بوده و کنترل و نظارت بهتری روی ورود و خروج افراد اعمال می‌شود.

چرا موتور کرکره برقی؟

این روز ها موتور کرکره برقی کم کم در حال تسخیر بازار و حذف تدریجی بازوهای الکتریکی است. ولی چرا موتور کرکره برقی ترجیح داده شده است؟ پاسخ به این نکته بر می‌گردد که موتور کرکره برقی به جای استفاده از بازوهای الکتریکی، از موتور چرخشی در کرکره برقی پارکینگ استفاده می کند که دوام و عمر بیشتری دارد.

انواع موتور کرکره برقی

ساید

موتور ساید یکی از انواع موتور در کرکره برقی می‌باشد که با نام موتور کناری و راست نیز شناخته می‌شود، و به دلیل اینکه در هنگام نصب کرکره برقی در کنار و سمت راست آن نصب می‌شود، به این نام خوانده می‌شود. از موتور ساید کرکره برای برای مکان های پرتردد استفاده می‌شود و به همین دلیل در مکان های پرتردد مثل پاساژها و درب های پارکینگ ها بهترین کاربرد را دارد. این موتور در قدرت های مختلفی تولید می‌شود و می توان آن را بر حسب نیاز خود تهیه کرد.

مهم ترین مدل های موتور ساید :

  • موتور اس دی سی

  • موتور بارزانته

  • موتور اتومات

  • موتور لیفت توربو

توبلار

موتورهای برقی توبلار به مانند موتورهای ساید کرکره برقی در دو نوع کلی سبک و سنگین تولید می‌شوند. نمونه سبک این موتور قدرتی در بازه ۳۰ الی ۱۴۰ کیلوگرم دارد و برای مکان هایی با طول و عرض کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمونه سنگین و یا صنعتی این موتور دارای قدرتی حدود ۱۴۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم می‌باشند و به همین دلیل می‌توان از آنها برای مکان هایی که تیغه یا عرض بیشتر، و همچنین تردد بالاتری دارند، استفاده کرد.

انتخاب یک کرکره برقی پارکینگ مناسب به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب یک کرکره برقی پارکینگ مناسب به 2 عامل بستگی دارد:

موتور کرکره برقی قوی و کاربردی

مهم ترین نکته در کرکره پارکینگ استفاده از موتور کرکره برقی ای است که مناسب آن ساختمان باشد. برای تشخیص نوع مناسب موتور کرکره برقی برای کرکره برقی پارکینگ، باید به میزان تردد و رف آمد در ساختمان توجه کرد. به عنوان مثال اگر ساختمانی بالای 4 واحد دارد، به دلیل رفت و آمد بالا بهتر است از موتور ساید استفاده کند. موتور ساید به دلیل قدرت بالایی که دارد، در ترددهای بالا و عرض های بیشتر، گزینه بهتری برای انتخاب است. موتور ساید در ترددهای بالا از کار نمی‌افتد و از این نظر نسبت به موتور توبلار برتری دارد.

 تیغه مناسب

در انتخاب تیغه کرکره برقی باید به ابعاد پارکینگ و میزان سر و صدا و آلودگی صوتی هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی توجه نمود. تیغه های آلومینیومی قوس دار، از جمله تیغه های کم صدا هستند. همچنین برای ساختمانهایی که خیلی حساس هستند از تیغه های بی صدا غضروف دار استفاده کرد. 

این گونه تیغه ها به گونه ای طراحی شده اند که بین دو تیغه یک لایه پلاستیک نرم غضروف مانند قرار گرفته تا مانع از اصطکاک و ایجاد صدا گردد. به طور کلی می‌توان گفت، پرکاربردترین تیغه برای استفاده در پارکینگ، کرکره برقی آلومینیومی است. در برخی موارد هم برای ورود نور بیشتر به پارکینگ، از کرکره برقی با تیغه پانچ استفاده می‌کند و یا از تیغه شفاف پلی کربن استفاده می‌کند.

ملزومات ایمنی موتور کرکره برقی

تجهیزات ایمنی کرکره برقی، دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی پارکینگ است. به عنوان مثال اگر کرکره برقی به طور تصادفی با خودروی شما برخورد کند؛ باید ایمنی آن طوری باشد که به خودرو آسیبی وارد نشود. توصیه می‌شود حتما از فتوسل برای سنسور ایمنی برای کرکره برقی پارکینگ استفاده شود تا از این آسیب جلوگیری شود.

همچنین بهتر است برای جلوگیری از سرقت کرکره برقی، به جای ریل آلومینیومی از ریل آهنی استفاده کنید که همه اینها بر قیمت کرکره برقی تاثیرگذارند.

جمع بندی

در این مقاله انواع موتور کرکره برقی مورد بررسی قرار گرفت و درباره هر نوع و مدل از آنها اطلاعاتی ارائه شد. همچنین تاثیر موتور کرکره برقی در کرکره برقی پارکینگ بررسی شد. همانطور که بیان شد، نوع موتور برقی و انتخاب مکان به کارگیری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما با مراجعه به وبسایت متین هوشمند می توانید درباره آنها اطلاعات جامع و کاملی کسب کنید.

 



:: برچسب‌ها: موتور کرکره برقی , کرکره برقی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه سئو سایت، به یکی از ضروری ترین کارها پس از طراحی وبسایت تبدیل شده است. اگر قصد استفاده از خدمات سئو را دارید و آشنایی زیادی در این زمنیه ندارید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. ما در این مقاله به سوال مهم سئو چیست پاسخ می دهیم و همینطور به وظایفی که یک مشاور سئو دارد، خواهیم پرداخت.

سئو چیست؟

برای پاسخ به سوال سئو چیست در تعریفی ساده باید گفت که سئو به کارهایی گفته می شود که توسط افراد متخصص در داخل و همینطور خارج وبسایت انجام می گیرد تا رتبه وبسایت در موتورهای جستجو (گوگل) افزایش پیدا کرده و همچنین بازدید کاربران از سایت بیشتر شود. معمولا این کارها توسط افراد متخصص یا مشاور سئو انجام می شود.

اما سوال دیگری نیز در همین رابطه مطرح می شود که مراحل سئو چیست؟ در جواب این سوال باید گفته که سئو شامل موارد مختلفی است مثل: تجزیه و تحلیل کسب و کار و سایت، استراتژی کاری، انجام سئو طبق برنامه ریزی و در نهایت نتیجه گیری و گزارش کار. باید این نکته را در نظر داشته باشید که انجام این مراحل باید توسط مشاور سئو سایت حرفه ای و متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

مشاور سئو کیست؟

پس از پاسخ به سوال سئو چسیت، نوبت به مشاور سئو و وظایف آن می رسد که باید با آنها آشنا شوید. مراحلی که قسمت قبل در جواب سئو چیست به آن اشاره نمودیم بخشی از وظایف مشاور سئو است. در واقع مشاوره سئو به طورکلی وظیفه بررسی کسب و کار و رقبای کاری، چیدن استراتژی انجام سئو و برنامه ریزی، نظارت بر اجرای سئو سایت توسط تیم ها، ارائه گزارشات مختلف از نتیجه کار به کارفرما و موارد دیگر را دارد.

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، انجام هر یک از این عوامل که پاسخ سوال سئو چیست نیز هستند، باید توسط مشاور با تجربه و متخصص به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه نیز حاصل شود. یعنی انجام کارهای سئو سایت توسط مشاور سئو باید مطابق با الگورریتم های موتور جستجو باشد تا هر چه سریعتر به هدف خود برسید.

کلام پایانی  

سئو سایت برای جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر بسیار مفید است. در این زمان شما به یک مشاور سئو نیاز دارید. ما در این مقاله ابتدا به سوال اصلی که ممکن است برای شما پیش بیاید یعنی سئو چیست پاسخ دادیم، سپس شما را با وظایفی که مشاور سئو دارد آشنا نمودیم تا در صورت نیاز به خدمات سئو، اطلاعات اولیه کافی را داشته باشید.

مجموعه سئواینجا یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده حرفه ای خدمات سئو سایت است. این شرکت با بهره مندی از افراد با تجربه و نیروهای متخصص می‌تواند به عنوان یک مشاور سئو سایت حرفه ای در کنار شما باشد تا به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاور سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

بهترین کلینیک کاشت مو و بهترین روش کاشت مو کدام است؟

کاشت مو از انواع  تکنیک‌های جراحی زیبایی است که در رفع کچلی سر و عارضه های ظاهری آن کاربرد دارد. در این روش تمام ریشه‌های مو از بانک مو به محل بدون موی سر منتقل می شوند. در ادامه با معرفی بهترین روش کاشت مو و معرفی کلینیک کاشت مو همراه ما باشید.

کاشت مو چیست؟

مرحله اول قبل از اقدام برای انجام هر متد زیبایی، یافتن کارشناسان متبحر است. انتخاب یک متخصص مورد اعتماد سبب میشود عوارض جانبی به حداقل برسد. در طی پروسه ای، با گرفتن گرافت‌ها از بانک مو و قراردادن آنها در محل طاسی، کاشت مو صورت می گیرد.

نواحی منتخب برای بانک مو معمولا پشت گوشها، قفسهی سینه برای آقایان و به طور کلی نواحی با ضخامت موی بیشتر است. فرآیند کاشت مو در مراحل برداشت فولیکولار،آماده سازی گرافت‌ها و پیوندها و نهایتا کاشت گرافت صورت میگیرد.

درصد موفقیت کاشت مو

 

زمان مناسب کاشت مو 

از لحاظ تجربی اثبات شده که در سنهای پایین‌تر، میزان تاثیر کاشت مو بیشتر است. پس توصیه می‌شود در زمانی که هنوز موها کاملا  نریخته‌اند، اقدام به کاشت مو کرد. بهترین زمان کاشت مو، سن‌های پایین‌تر است که موهای پشت سر دارای ضخامت و قدرت کافی هستند. البته در موارد کمیابی در افراد مسن نیز تحت شرایط خاص، این عمل موثر واقع شده است.

انواع روش‌های کاشت مو 

بر اساس نوع برداشت گرافت‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

روش میکرو گرافت یا sut

بهترین روش در حال حاضر در تکنیک‌های کاشت مو، روش میکرو گرافت می‌باشد. این روش با حداقل عوارض جانبی و با جراحی ساده و کم دردسر می‌باشد. در این مدت با حداقل زمان نقاهت و بدون درد و خونریزی انجام  می‌گیرد. از مزایای این روش می‌شود به کاشت با دستگاه اتوماتیک و کاشت تا 14000 تار موی واقعی اشاره داشت.

نوار برداری یا fut

از با قدمت‌ترین روش های کاشت مو، روش نواربرداری است. در این روش با برش بخش‌هایی از پوست سر در حین بیهوشی، گرافت ها به محل طاسی انتقال داده می‌شوند. از عوارض جانبی این متد می‌توان به باقی ماندن جای اسکار، دردهای بعد از عمل و کم بودن تارهای پیوندی اشاره کرد.

کاشت مو به روش fit

این روش نسبت به روش قبلی از نظر کارشناسان مناسبتر است اما عوارض خاص خود را به همراه دارد. Fit عوارضی مانند درد و خونریزی، نیاز به استراحت طولانی‌تر، تورم در برخی قسمت‌های صورت دارد.‌

عوارض کاشت مو

با پیشرفت روزانه علم خوش‌وقتانه میزان عوارض کاشت مو در روش‌های کنونی بسیار کاهش پیدا نموده است. همانطور که در بالاتر توضیح دادیم در روش‌های قدیمی عوارض زیادی با دوران نقاهت طولانی موجود بود. به طور کلی عوارض روش‌های قدیمی شامل موارد زیر میشود:

  • دوران نقاهتی با زمان زیاد

  • بیهوشی و عوارض بعد از آن

  • درد و خونریزی و احتمال تورم در ناحیه صورت 

  • امکان ایجاد اسکار و باقی ماندن جای بخیه

هزینه‌های کاشت مو

با افزایش سن و تاثیر عوامل مختلف ژنتیکی و محیطی، امکان ریزش مو وکم پشتی آن در آینده وجود خواهد داشت. از فاکتورهای مهم تصمیم گیری در انتخاب روش کاشت مو، هزینه متد است. در ادامه با شرح عوامل موثر بر تفاوت قیمت همراه شما خواهیم بود.

  • تعداد گرفت یا پیوندها

  • منطقه‌ی جغرافیایی کلینیک و تجهیزات

  • حسن نام پزشک معالج و تجربه‌ی او 

  • سطح طاسی سر

  • الگوی ریزش مو

کاشت مو جلوی سر

 

نکاتی درباره انتخاب کلینیک کاشت مو

از مواردی که باید در انتخاب کلینیک به آنها توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر کارشناسان و پزشک معالج

  • پروانه رسمی از سازمان وزارت بهداشت

  • بازخوردهای مراجعه کنندگان و رضایت آنها

  • حسن نام پزشک معالج و تجربه کاری او

جمع بندی: با در نظر گرفتن شرایط فوق می‌توان با خیالی آسوده و دوری از عوارض احتمالی، بیشترین میزان تاثیر را شاهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آنیل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کلینیک کاشت مو , بهترین روش کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

حتما برای شما نیز پیش آمده که یک وبسایت بسیار عالی راه اندازی نموده اید ولی در فروش و بازدی شما تاثیر چندانی نداشته است در این زمان است که شما باید از خدمات سئو سایت برای بهبود رتبه و همچنین افزایش بازدید کاربران استفاده کنید تا به هدف خود برسید. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی اعضای تیم شرکت سئو و وظایف آنها برای انجام خدمات مربوط به سئو بپردازیم تا در صورت استفاده از این خدمات، شناخت کافی داشته باشید.

وظایف شرکت سئو

مدیر پروژه

به طور کلی وظیفه برنامه ریزی برای انجام کارهای مربوط به سئو، نظارت بر اعضای تیم، بررسی روند انجام کار، انجام کارها در برخی مواقع و همچنین تجزیه و تحلیل روند پیشرفت پروژه برعهده مدیر پروژه است.

تحلیلگر ارشد

تجزیه، تحلیل و بررسی داده های موجود برای انجام سئو از وظایف تحلیلگر ارشد است. به نوعی حضور تحلیلگر در تیم شرکت سئو به روند انجام کارها سرعت می بخشد به همین وجود این عضو برای تیم حیاتی و ضروری است.

کارشناس فنی

از وظایف کارشناس فنی در شرکت سئو می توان به بهبود عملکرد و همچنین جنبه های فنی و ساختاری وبسایت اشاره نمود. البته بررسی داده های سئو نیز از دیگر وظایف کارشناس فنی می باشد.

تولید محتوا

یکی از اصلی ترین قسمت های سئو سایت، تولید محتوا است که باید خاص و منحصر به فرد باشد. معمولا این کار توسط افراد متخصص در زمینه تولید محتوا صورت می گیرد. باید توجه داشته باشید که هرچه محتوا و متون داخل وبسایت شما به صورت اصولی و استاندارد باشد، فرایند سئو و رسیدن به نتیجه نیز زودتر انجام خواهد شد.

گرافیست

به نوعی می توان گفت که زیر مجموعه تولید محتوا محسوب می شود. از وظایف گرافیست می توان به ادیت و انتشار عکس های با کیفیت و کم حجم و همچنین ساخت ویدیوهای مختلف بر اساس پروژه مورد نظر اشاره نمود. هرچه محتواهای تصویری مانند ویدیو و عکس منحصر به فرد و جذاب باشد، طبیعتا کاربران بیشتری جذب وبسایت می شوند.

نکته: در پروژه های کوچک یک فرد می توانید به صورت همزمان تعدادی از این وظایف را انجام دهد ولی در پروژه های بزرگ، گاهی انجام یکی از این کارها به یک تیم چند نفره حرفه ای و متخصص واگذار می شود تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اعضای تیم شرکت سئو

کلام آخر

انجام کار سئو سایت، بسیار به شما در افزایش بازدید و بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو کمک می کند. ما در این مقاله به شرح وظایف هر یک از اعضای تیم شرکت سئو پرداختیم تا در صورت اقدام برای بهره مندی از این خدمات، آشنایی اولیه لازم را داشته باشید.

گروه سئواینجا یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت های فعال در حوزه سئو می باشد که هدف خود را بر روی ارائه تخصصی خدمات سئو سایت گذاشته است. این مجموعه با استفاده از کارشناسان با تجربه و همچنین نیروهای متخصص می‌تواند به عنوان یک شرکت سئو سایت حرفه ای در کنار شما باشد تا به هدف و خواسته خود برسید.



:: برچسب‌ها: شرکت سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

یکی از مسائل مهم در ساخت و ساز، عایق بندی قسمت های مختلف خانه و یا ساختمان میباشد. برای حفاظت از بخش های مختلف ساختمان در برابر تغییرات آب و هوایی، مواد اسیدی و موارد دیگر باید از عایق های حافظتی استفاده نمود. ایزوگام یکی از بهترین گزینه ها در این مورد می باشد که با نصب آن می توانید به خوبی از ساختمان محافظت کنید. در همین راستا یکی از مسائل مهمی که با آن روبرو می شوید، خرید ایزوگام است.

در این مقاله به عوامل موثر بر خرید ایزوگام و همچنین می پردازیم تا در صورت انتخاب، بتوانید خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید.

قیمت و خرید ایزوگام

به طور کلی در مورد قیمت دقیق خرید ایزوگام نمی توان مبلغ خاصی را اعلام کرد. عوامل بسیار زیادی در هزینه تمام شده ایزوگام تاثیر دارند چرا که هر کدام به صورت جداگانه بخشی از هزینه را در بر می گیرند. ما در ذیل به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

نشان استاندارد

اولین و مهمترین ویژگی که در قیمت خرید ایزوگام تاثیر به شدت بالایی دارد، نشان استاندارد می باشد و تنها در ایزوگام هایی وجود دارد که مواد اولیه به کار رفته در تهیه ایزوگام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل هم ایزوگام هایی که دارای این نشان هستند، از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پس از نشان استاندارد، نحوه ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش آن نیز بسیار در نحوه قیمت گذاری هنگام خرید ایزوگام تاثیر دارد. البته توجه داشته باشید که با این ویژگی ممکن است هزینه ایزوگام بالاتر برود ولی در طولانی مدت از صرف هزینه های بیشتر جلوگیر خواهد شد.

محل نصب ایزوگام

یکی دیگر از عواملی که در خرید ایزوگام تاثیرگذار است، محل نصب آن می باشد. برای مثال اگر ایزوگام را برای قسمت پی ساختمان استفاده می کنید، ایزوگام ساده را می توان اجرا نمود. اما در برخی مکان هایی که از ایزوگام برای عایق کاری فضاهای بیرونی که امکان بارش برف و باران وجود دارد، باید از ایزوگام هایی با کیفیت بهتر و روکش دار (فویلی) استفاده نمود تا در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

شرایط آب و هوایی

اگر در استان های سردسیر و بارانی زندگی می کنید، هزینه خرید ایزوگام بیشتر از استان های دیگر است، چرا که با بارش برف و باران باید از ایزوگام های استاندارد و با کیفیت استفاده نمود. همین امر سبب می شود تا قیمت ایزوگام در این مناطق نسبت به مناطق خشک و گرمسیر، بیشتر شود.

ایزوگام پشت بام

نتیجه گیری

عایق بندی ساختمان یکی از کارهای مهم و همچنین حیاتی برای حفاظت از ساختمان در برابر شرایط جوی و بقیه موارد می باشد. در همین راستا استفاده از ایزوگام که امروزه بسیار رایج است، یکی از بهترین روش های عایق بندی می باشد. در این زمان است قیمت خرید ایزوگام به مسئله بسیار مهمی تبدیل می شود.

ما در این مقاله به عوامل موثر بر هزینه و همچنین خرید ایزوگام اشاره کردیم تا در صورت خرید، بتوانید با توجه به این مطلب بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. شرکت ایزوگام ایران یکی از بهترین و معتبرترین مراجع در زمینه نصب و تعمیر انواع عایق های ساختمان می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت، از خدمات مطمئن در زمینه عایق بندی بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: خرید ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

عمل بینی استخوانی با توجه به انواع مختلفی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین عمل های زیباییست که افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. با توجه به اینکه جراحی بینی می تواند بر روی بینی های متفاوتی انجام شود، باید در انجام آن پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در عمل زیبایی بینی دارای تجربه کافی در عمل باشد.

 برخی از بینی ها گوشتی و برخی دیگر استخوانی هستند؛ در واقع رینوپلاستی در هر کدام از این نوع بینی ها می تواند با استفاده از تکنیک های متفاوتی انجام شود. عمل زیبایی بینی که برای نمونه های استخوانی آن انجام می شد را سپتوپلاستی می گویند.

عمل بینی استخوانی

با توجه به اینکه جراحی بینی استخوانی یکی از سخت ترین عمل های زیبایی بینی است باید گفت که در ابتدا پزشک شما بعد از معاینه دقیق برای از بین بردن نواقص موجود در استخوان و غضروف بینی شما طرحی سه بعدی از بینی که مد نظر شماست را ارائه می دهد. می توانید فرمی که مد نظر دارید را به پزشک پیشنهاد دهید.

در صورتی که فرم مورد نظر بر روی بینی شما قابل اجرا باشد پزشک می تواند با آن موافقت کند. عکس برداری از بینی شما در چند زاویه صورت می گیرد تا در مرحله آخر کار بتوانید مقایسه قابل قبولی را داشته باشید. بعد از آن، جراحی بینی استخوانی به طور دقیق با طرحی که مشخص شده است انجام می شود.

آیا جراحی بینی استخوانی دائمی می باشد؟

جراحی بینی از آنجایی که با برش غضروف ها و استخوان های اضافی در بینی همراه است می تواند در صورت رعایت کردن مراقبت هایی که توصیه می شود دارای ماندگاری دائمی باشد و بدون تغییر تا آخر عمر باقی بماند. از آنجایی که جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت بالاییست ممکن است در اثر ضربه فرم خود را از دست بدهد و دچار انحراف شود. به همین دلیل اگر می خواهید که نتایج ماندگاری را بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید باید در ابتدا مراقبت های بعد از جراحی بینی را به دقت انجام دهید تا امکان تغییر در بافت بینی شما ایجاد نشود.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی موضوع داغی است که این روزها زیاد درباره ی آن شنیده ایم. امروزه هم بازار عمل های زیبایی و هم استفاده از لیزر برای زیبایی های پوستی در ایران پر رونق و جاافتاده شده است.

عمل بینی استخوانی

امروزه تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی استخوانی با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم در این زمینه آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در استخوان بینی ایجاد نمود. بهتر است بدانید لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود. با در نظر گرفتن این نکته که لیزر بینی برای درمان برخی از انواع مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می شود اما برای تغییر در ساختار بینی که از بافت های تخصصی و متفاوت ایجاد شده است نمی توان صرفا از اشعه لیزر استفاده کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

خدمات سئو مخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو.

چه چیزی وارد سئو می شود؟

برای درک معنای واقعی خدمات سئو  ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. در عوض شما می خواهید بازدیدکنندگان را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

خدمات سئو

نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از  ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از  حاصل می شود.

سئو سایت چگونه کار می کند

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک سوال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که با استفاده جادویی استفاده می کنید با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ دهید. می تواند به طور بالقوه به شما پاسخ دهد.

درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است: گوگل  (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه این 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا چگونگی رتبه بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

rank-faktor-pie-2013-lrg.gif؟ mtime = 20170104131408 # دارایی: 2285: url

بخش O از خدمات سئو  - بهینه سازی - جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند در حال سرگرم کردن این محتوا و آن سایت ها هستند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که میبینند و کاربرانی که وارد می شوند را درک کنند. از طریق جستجو آنچه را که میبینند دوست خواهد داشت.

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می کنید.

خدمات سئو

یادگیری سئو

این بخش از سایت ما برای کمک به شما در یادگیری هر آنچه در مورد سئو می خواهید اینجا است. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هر کجا که مناسب شما باشد حفاری کنید.

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

ساخت یک سایت دوستانه برای جستجوگرها

پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در آن پیاده روی سئو ، وقت آن فرا رسیده است که تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی که در حال بهبود آن هستید.

این صفحات به شما کمک می کند تا از همه چیز ، از انتخاب نام دامنه مناسب خدمات سئو  برای بهترین روش ها برای پیوندهای داخلی ، شروع کنید.

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما خدمات سئو  برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن کپی مناسب با خدمات سئو  و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید.

موضوعات موجود در سایت

شما قبلاً با کاوش در محتوا و نشانه گذاری مربوط به آن چیزهای زیادی در مورد موضوعات آموخته اید. اکنون وقت آن است که با اطلاعات مربوط به robots.txt از تکنیک استفاده کنیم.

خدمات سئو

سئو اینجا 

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قفل اثر انگشتی بر اساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتالی است که اسکنر اثر انگشت میباشد. این ورودی پس از خواندن اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل میکند. زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری میشوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره میشوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه میشود. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید میشود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز میکند.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

 

قفل اثر انگشتی چیست؟

از قدیم ما همیشه قفل را به همراه کلید میشناختیم هر قفلی باید یک کلید همراه خود داشت. اما این روز ها قفل هایی به بازار آمده است که دیگر از کلید استفاده نمیکنند و برای باز شدن قفل از اثر انگشت استفاده میکنند به این نوع قفل ها قفل اثر انگشتی میگویند.

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده میکند و همین مساله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و همچنین جلوگیری از مسائلی مانند ماندن پشت در به علت فراموشی کلید و از این قبیل مسائل میشود.

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه عملکرد این قفل ها چیست؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با ساز و کاز قفل های هوشمند آشنا کنیم.

دستگیره دیجیتالی یکی از کوچکترین نمونه های بارز در عصر تکنولوژی است ،که در جایگاه خودش  کاربردهای بخصوصی دارد. از دستگیره دیجیتالی در درب ورودی آپارتمان و درب های اتاق خواب ها و یا محل کار و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع با این دستگیره ها برای ورود به مکانی، دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از با اثر انگشتی،یا از کارت ورودی،رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.

 

دستگیره دیجیتالی، امن و بادوام ،مدرن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل درب ورودی منزل می باشد، شما میتوانید  در مدت زمان بسیار کوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت عبوری و یا اثر انگشت ،درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید. بیشتر دستگیره دیجیتال بدون کلید بوده ،بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود. 

البته لازم به ذکر است که این دستگیرههای دیجیتالی دارای کلید اضطراری برای ورود در مواقع ضروری مثل: فراموش کردن رمز، گم نمودن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل توصیه میکنیم که کلیدهای اضطراری حتما در محلی امن ،و خارج از منزل نگهداری کنید تا اگر یکی از این اتفاقات برای شما افتاد دچار سردرگمی نشوید.

دقت در نصب دستگیره دیجیتال و هوشمند

توجه کنید که نصب دستگیره دیجیتالی باید بسیار با دقت ، با اصول و به درستی نصب شود. در غیر این صورت کارایی خود را از دست داده و دیگر نمیتواند امنیت لازم را فراهم کند.

خلاصه مطالب :

نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مهم ترین آن خرید دستگیره دیجیتالی و هوشمند از فروشگاه های معتبری مانند کارن میباشد. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیال خود را از مسائل امنیتی منزلتان راحت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

معمولا افراد هنگامی که تصمیم به تنظیم شکایت کیفری می گیرند، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از مراحل ثبت شکایت کیفری، مستقیم به کلانتری مراجعه می کنند. به منظور سهولت کار باید به تفکیک دو عنوان (شکایت حقوقی) از (شکایت کیفری) بپردازیم. در ابتدا باید بدانیم که شکایت کیفری را می توان روی هر برگه ای نوشت و به مرجع قضایی ارسال کرد.

شکایت حقوقی باید روی برگه هایی که از طرف قوه قضاییه تنظیم می شوند و (دادخواست) نام دارند نوشته شوند وگرنه از جانب دفتر دادگاه مورد پذیرش نخواهند بود. شکایت کیفری را می توان بدون حضور وکیل مطرح کرد ولی به طور معمول اکثر شکایت های حقوقی باید با حضور وکیل طرح شوند بخصوص در رابطه با شکایت هایی که موضوع آنها مالی است و خواسته آن بیش از یک میلیون تومان است.

تنظیم شکایت

مراحل ثبت شکایت کیفری

مرحله 1- مراجعه به دادسرا: گام اول تنظیم شکایت و تقدیم آن به دادسرا است. هنگامی که شاکی شکایت خود را مطرح می کند، دادسرا ملزم به رسیدگی می شود. و نمی تواند نسبت به رسیدگی به آن امتناع کند. شاکی برای طرح شکایت باید به دادسرایی که جرم در حوزه آن واقع شده است مراجعه نماید. بنابراین اگر جرم در حوزه قضایی شیراز واقع شده باشد حوزه قضایی تهران صلاحیت رسیدگی به آن را ندارد. شکایتی که به دادسرا ارائه می شود باید دارای حداقل هایی باشد.

مرحله 2- تنظیم شکایت: شکایات در برگی تنظیم می شوند که «شکواییه» نام دارد. برخلاف دادخواست های حقوقی، نیازی نیست که شکواییه در برگ مخصوصی که توسط قوه قضاییه تنظیم می شود نوشته شوند، بلکه نوشتن در برگه معمولی کفایت می کند.

مرحله 3- تحقیقات مقدماتی: بعد از طرح شکایت کیفری، تحقیقات مقدماتی شروع می شود و پرونده در دادسرا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دادسرا در این مرحله به کمک ضابطان دادگستری به تحقیق درباره جرم و تعقیب متهم می پردازد. نکته ای که در این جا باید مورد بررسی قرار گیرد این است که لزوما در مرحله دادسرا جلسه ای تشکیل نمیشود و احتمال دارد دادستان و دادیار و بازپرس، طرفین را به صورت جداگانه احضار کنند و به مدارک و دلیل های ارایه شده رسیدگی، و رای مورد نظر خود را صادر کنند.

مرحله 4- رسیدگی در مرحله نخستین: بعد از اینکه پرونده به دادگاه ارسال می شود و وقت رسیدگی تعیین می شود، جلسه دادرسی با حضور طرفین یا وکیل آنها تشکیل می شود.

قاضی دادگاه با توجه به تحقیقات دادسرا، گزارش ضابطین دادگستری و با اخذ اقرار از طرفین و شهادت شهود به پرونده ورود پیدا می کند.

تنظیم شکایت

در این مرحله دادگاه وارد رسیدگی در ماهیت شده و اقدام به صدور رای اعم از حکم و قرار می نماید. طبق قانون آیین دادرسی کیفری دادگاه باید در رای خود، حضوری و غیابی بودن و قابلیت واخواهی، تجدیدنظر و یا فرجام و مهلت و مرجع آن را قید کند. لازم به ذکر است که نگارش اظهارنامه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نگارش اظهارنامه

اظهارنامه نوشته ای است که مطابق مقررات قانونی تنظیم می شود و وسیله اعلام رسمی مطلبی به دیگری به قصد امکان اثبات اعلام آن مطلب به وی در آینده است. از کاربردهای دیگر اظهارنامه، تسلیم وجه یا مال یا سند یا هر چیز دیگری است که طرف مقابل ما از دریافت آن خودداری می نماید.

نکات مهم در نگارش اظهارنامه

شماره 1- مطلب را بصورت مفید و مختصر اعلام نماییم.

شماره 2- مشتمل بر توهین و افترا و نظایر اینها نباشد.

شماره 3- مهلتی را که به طرف مقابل برای انجام دادن کار و یا تحویل چیزی می دهیم باید مهلت متناسب و معقولی باشد.

شماره 4- در حد آنچه که ذی حق هستیم مطالبه حق کنیم و نه بیشتر از آن.

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت باشید این نکته را می دانید که معمولا خرید و فروش تتر به دلیل استفاده به عنوان ابزاری برای کنترل نوساناتی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد اتفاق می افتد.

در واقع تریدرها با خرید تتر در زمان نوسانات قیمت دیگر ارزها و یا تبدیل کردن ارزهای قبلی خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند. البته در مواقعی هم هنگامی که قیمت ها افت می کند با فروش تتر و خرید دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه خود را افزایش میدهند.

البته این ویژگی تتر به دلیل ثبات قیمت تتر است. این ثابت بودن قیمت تتر باعث شده است که به ابزاری برای کنترل نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در این مقاله با تترلند همراه باشید تا شما را با دلیل ثابت بودن قیمت تتر و نحوه فروش تتر در صرافی های دیجیتال آشنا کنیم.

فروش تتر

دلیل ثبات قیمت تتر 

تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. ارزهای فیات به ارزهایی مانند یورو و دلار می گویند. سایر ارزهای دیجیتال قیمتشان را عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌کند. اما برای ارز دیجیتال پایدار تتر اینگونه نیست و این ارزها به دنبال یک قیمت ثابت و بدون نوسان بوده اند.

ین اندوخته به تعداد استیبل‌های موجود در گردش مرتبط است که می‌تواند شامل وثیقه‌ای از هر دارایی که بتوان بر سر قیمت کلی آن به توافق رسید، باشد. برای مثال اگر 100 ارز دیجیتال پایه تتر با پشتوانه دلار در گردش باشد باید حداقل 100 دلار پشتوانه برای این ارز کنار گذاشته شود تا قیمت آن ثابت بماند. 

به همین علت قیمت تتر ثابت است و هیچ وقت تغییر نمی کند. تریدرها هم می توانند از این قابلیت استفاده های زیادی در راستای حفظ سرمایه و یا افزایش سرمایه خود در هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کنند.

فروش تتر چگونه است؟

شما برای این که بتوانید در زمینه خرید و فروش تتر اقدام به انجام هرگونه معامله ای کنید ابتدا باید در یک صرافی دیجیتال حساب کاربری باز کرده و پس از احراز هویت در آن صرافی دیجیتال اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

برای خرید تتر شما حساب ریالی خود را شارژ کرده و سپس درخواست خرید هر میزان تتر که به پول شما بخورد را می دهید. پس از خرید تتر، میزان تتر خریداری شده شما به کیف پول آنلاینتان می آید.

اما برای فروش تتر، در این قسمت شما اول باید قیمت های بازار را چک کنید و با توجه به نمودار ها بهترین زمان  ممکن برای فروش تتر خود را مشخص کنید. سپس آن تعدادی از تتر را که می خواهید بفروشید را مشخص می کنید.

پس از فروختن تتر های مقدار آن ها از کیف پول آنلاین شما کم خواهد شد و پول آن به حساب بانکی شما واریز می شود.

قیمت تتر

جمع بندی

برای اطمینان بیشتر در زمینه خرید و فروش تتر پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ صرافی های آتنلاین معتبری مانند تترلند بروید.



:: برچسب‌ها: فروش تتر , فروش تتر در تترلند , قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

در اینجا نگاهی خواهیم انداخت به موارد اساسی که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید ، نظریه ای که هر کس در سازمان شما باید حداقل از آن آگاه باشد ، اگر درک فنی مناسبی نداشته باشد.

یکی از مقالات پرطرفدار ما در همه دوران ها ، مطلبی با عنوان خدمات سئو سایت : 8 Essentials هنگام بهینه سازی سایت شما است. از نظر میزان بازدید هنوز هم تجارت ما را انجام می دهد ، با این وجود اولین بار در آوریل 2013 منتشر شد ، بنابراین می توانید این مورد را به عنوان به روزرسانی طولانی مدت و توسعه یافته آن تلقی کنید.

سئو چیست؟

خیلی ساده ، خدمات سئو اصطلاح چتری برای تمام روشهایی است که می توانید برای اطمینان از قابل مشاهده بودن وب سایت و محتوای آن در صفحات نتایج موتور جستجو  استفاده کنید.

این روش ها از روش های فنی شما می توانید در پشت صحنه وب سایت خود بدست آورید (ما تمایل داریم این را به عنوان "خدمات سئو در صفحه" ذکر کنیم) تا تمام رویکردهای تبلیغاتی "خارج از صفحه" که می توانید برای افزایش دید سایت خود استفاده کنید (لینک ساخت ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی).

خدمات سئو

برای اهداف این مقاله ، هنگامی که ما در مورد قابلیت مشاهده صحبت می کنیم ، منظور ما این است که وب سایت شما در چه سطح بالایی از SERP برای برخی از عبارات جستجو در نتایج "ارگانیک" ظاهر می شود. نتایج ارگانیک به مواردی اطلاق می شود که به طور طبیعی در صفحه مشاهده می شوند ، نه در بخش های پرداخت شده for

جستجو برای توپ شیرینی که نتایج ارگانیک و پولی را نشان می دهد

جستجوی پرداخت شده نیز قسمت عمده ای از بازاریابی موتور جستجو است. می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را در راهنمای مبتدی اخیر جستجوی پرداخت شده و PPC کسب کنید.

چرا به خدمات سئو احتیاج دارید؟

ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. مهمتر از این ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما و بازدیدهای مکرر برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. شایان ذکر است که Google به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.

وقتی صحبت از میزان جذب ترافیک توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

در سال 2014 ، Conductor پیشنهاد کرد 64٪ از کل ترافیک وب ناشی از جستجوی ارگانیک باشد ، در حالی که 2٪ از جستجوی اجتماعی ، 6٪ از جستجوی پرداخت شده ، 12٪ مستقیم و 15٪ از منابع ارجاع دیگر است.

این با داده های شخصی ما تقریباً 70-75٪ از ترافیک SEW ناشی از مواد آلی است.

منابع

Analytics راهنمای نهایی ساخت لینک انجمن در سال 2020

5 اشتباه برتر سئو در Analytics

بهبود خدمات سئو و روابط توسعه دهنده

Analytics نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا بصورت آنلاین

از کل ترافیک ارگانیک ، در سال 2015 مشخص شد که Google بیش از 90٪ از ترافیک جستجوی ارگانیک جهانی را تشکیل می دهد. بنابراین واضح است که شما به حضور پررنگی در Google SERP نیاز دارید ، اما چقدر قدرتمند است؟

خوب ، طبق این مطالعه از Advanced Web Ranking (که قبلاً هنگام بحث در مورد چگونگی تسلط بر Google از آن خارج شدم) نشان می دهد که در اولین SERP ، پنج نتیجه برتر 67.60٪ از کل کلیک ها و نتایج از 6 به 10 را تشکیل می دهد فقط 3.73٪ را تشکیل می دهد.

 


:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

جراحی زیبایی بینی که با تغییر استخوان یا غضروف انجام می شود ، جراحی رینوپلاستی است. این روش که معمولاً به آن عمل بینی گفته می شود ، یک روش ایمن و موثر برای تقویت بینی است. افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل اینکه از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. قدمت رینوپلاستی مدرن به 50 تا 60 سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد.

رینوپلاستی

 هر روش جراحی زیبایی بینی متفاوت است. تمام بیمارانی که تصمیم به انجام این روش می گیرند، اهداف زیبایی خاصی دارند، از کاهش سوراخ های بینی تا از بین بردن قوز. بیشتر بیماران جراحی زیبایی بینی می خواهند بینی کوچکتر، پل صاف تر یا نوک باریک تری داشته باشند. جراحان از روش های مختلفی برای تغییر شکل ساختار بینی استفاده می کنند. در نهایت، بیماران بینی هایی را تجربه می کنند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد بسیار بهبود یافته اند.

رینوپلاستی بدون درد

بیشتر بیماران به دلیل روش جراحی زیبایی بینی ناراحتی شدیدی را تجربه نمی کنند. ممکن است بلافاصله بعد از جراحی حالت تهوع خفیفی ایجاد شود و بعضی از بیماران سردرد داشته باشند. برای بیشتر افراد ، این علائم با استفاده از داروهای ضد درد و استراحت در تخت به راحتی کنترل می شوند.

نحوه انجام رینوپلاستی

رینوپلاستی می‌تواند در بیمارستان، مطب پزشک یا یک کلینیک زیبایی انجام شود.  پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده خواهد کرد.

رینوپلاستی

پس از بیهوش شدن، جراح داخل بینی را برش می دهد. سپس پوست بینی را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و تغییر شکل را شروع می کنند.

این عمل معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد. اگر جراحی پیچیده باشد، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

بینی استخوانی

بینی های استخوانی یا غضروفی بینی هایی هستند که دارای پوستی نازک و غضروف و استخوان مقاومی باشند. عمل بینی استخوانی با برداشتن استخوان و جابه جا کردن استخوان ها انجام می گیرد تا بینی شکل مناسبی به خود بگیرد.

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی نوعی جراحی بینی می باشد که غالبا هدف از انجام این جراحی برداشتن قوز یا برآمدگی منحنی شکل روی پل بینی می باشد.

به بینی که از نظر نوع پوست دارای پوست نازکی می باشد به نحوی که استخوان و غضروف بینی قابل رویت باشد و از نظر استخوان بندی دارای بافت و غضروف قوی هستند را بینی استخوانی می نامند.

هر نوع مدل بینی ویژگی خاص خود را دارد و به طور کلی بینی های استخوانی با ویژگی های ذکر شده جزو ایده آل ترین بینی ها برای انجام جراحی بینی می باشند.

رینوپلاستی

روش انجام عمل بینی استخوانی

جراحي بيني استخواني به دو تکنیک عمل بینی به روش باز و بسته با توجه به ایرادات بینی انجام می گیرد.

جراح بینی با ایجاد برش هایی پوست بینی را از استخوان و غضروف جدا می کند و برای برطرف کردن ایرادات بینی اقدام می کند.

بعد از ایجاد شکاف روی استخوان و غضروف با انجام عمل استئوتومی قوز و برآمدگی بینی برداشته می شود و در انتها پوست بدون هیچ تغییری سر جای خود قرار می گیرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

 


:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

جراحی زیبایی بینی که با تغییر استخوان یا غضروف انجام می شود ، جراحی رینوپلاستی است. این روش که معمولاً به آن عمل بینی گفته می شود ، یک روش ایمن و موثر برای تقویت بینی است. افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل اینکه از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. قدمت رینوپلاستی مدرن به 50 تا 60 سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد.

رینوپلاستی

 هر روش جراحی زیبایی بینی متفاوت است. تمام بیمارانی که تصمیم به انجام این روش می گیرند، اهداف زیبایی خاصی دارند، از کاهش سوراخ های بینی تا از بین بردن قوز. بیشتر بیماران جراحی زیبایی بینی می خواهند بینی کوچکتر، پل صاف تر یا نوک باریک تری داشته باشند. جراحان از روش های مختلفی برای تغییر شکل ساختار بینی استفاده می کنند. در نهایت، بیماران بینی هایی را تجربه می کنند که هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد بسیار بهبود یافته اند.

رینوپلاستی بدون درد

بیشتر بیماران به دلیل روش جراحی زیبایی بینی ناراحتی شدیدی را تجربه نمی کنند. ممکن است بلافاصله بعد از جراحی حالت تهوع خفیفی ایجاد شود و بعضی از بیماران سردرد داشته باشند. برای بیشتر افراد ، این علائم با استفاده از داروهای ضد درد و استراحت در تخت به راحتی کنترل می شوند.

نحوه انجام رینوپلاستی

رینوپلاستی می‌تواند در بیمارستان، مطب پزشک یا یک کلینیک زیبایی انجام شود.  پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده خواهد کرد.

رینوپلاستی

پس از بیهوش شدن، جراح داخل بینی را برش می دهد. سپس پوست بینی را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و تغییر شکل را شروع می کنند.

این عمل معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد. اگر جراحی پیچیده باشد، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

بینی استخوانی

بینی های استخوانی یا غضروفی بینی هایی هستند که دارای پوستی نازک و غضروف و استخوان مقاومی باشند. عمل بینی استخوانی با برداشتن استخوان و جابه جا کردن استخوان ها انجام می گیرد تا بینی شکل مناسبی به خود بگیرد.

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی نوعی جراحی بینی می باشد که غالبا هدف از انجام این جراحی برداشتن قوز یا برآمدگی منحنی شکل روی پل بینی می باشد.

به بینی که از نظر نوع پوست دارای پوست نازکی می باشد به نحوی که استخوان و غضروف بینی قابل رویت باشد و از نظر استخوان بندی دارای بافت و غضروف قوی هستند را بینی استخوانی می نامند.

هر نوع مدل بینی ویژگی خاص خود را دارد و به طور کلی بینی های استخوانی با ویژگی های ذکر شده جزو ایده آل ترین بینی ها برای انجام جراحی بینی می باشند.

رینوپلاستی

روش انجام عمل بینی استخوانی

جراحي بيني استخواني به دو تکنیک عمل بینی به روش باز و بسته با توجه به ایرادات بینی انجام می گیرد.

جراح بینی با ایجاد برش هایی پوست بینی را از استخوان و غضروف جدا می کند و برای برطرف کردن ایرادات بینی اقدام می کند.

بعد از ایجاد شکاف روی استخوان و غضروف با انجام عمل استئوتومی قوز و برآمدگی بینی برداشته می شود و در انتها پوست بدون هیچ تغییری سر جای خود قرار می گیرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

 


:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

هنگامی که شخصی ملکی را از شخص دیگری خریداری می کند، می تواند از دادگاه بخواهد پس از انعقاد قرارداد ، مالک آن ملک را ملزم به تهیه سند رسمی کند. اگرچه در برخی از قراردادها زمان و تاریخ مشخصی با الزام به تنظیم سند رسمی در دفتر وجود دارد، اما اگر آن تاریخ در قرارداد پیش بینی نشده باشد ، به دلیل الزام قانونی برای ثبت این معاملات ، دادخواست تسویه حساب ممکن است بایگانی شده سند رسمی به دادگاه ارائه شد.

در این مقاله با شهرداد همراه باشید تا نکات مربوط به الزام به تنظیم سند رسمی را برای شما بیان کنیم.

 

الزام به تنظیم سند رسمی

هنگامی که شخصی ملکی را از شخص دیگری خریداری می کند ، می تواند از دادگاه بخواهد پس از انعقاد قرارداد ، مالک آن ملک را الزام به تنظیم سند رسمی کند. اگرچه در برخی از قراردادها زمان و تاریخ مشخصی برای تنظیم سند رسمی در دفتر وجود دارد ، اما اگر آن تاریخ در قرارداد پیش بینی نشده باشد ، به دلیل الزام قانونی برای ثبت این معاملات ، دادخواست تسویه حساب ممکن است بایگانی شده سند رسمی به دادگاه ارائه شد.

در دادخواستي كه مستلزم تهيه سند رسمي است ، خواهان خريدار مال است و خوانده شخصي است كه مال را از طريق سندي به شاكي فروخته است. اما گاهی ممکن است فروشنده مالک رسمی ملک نباشد ، یعنی در دفتر اسناد رسمی ، مالک ملک شخص دیگری باشد. در این حالت علاوه بر فروشنده ، باید نام مالک رسمی که در پرونده توافق شده نیز ذکر شود.

کلیه ادعاهای مربوط به دارایی باید به دادگاهی که در آن ملک واقع شده است ارائه شود.

نحوه صدور دستور اجرایی

پس از صدور و قطعی شدن حکم صدور سند رسمی ، قانون اجرای احکام صادر می شود و دادگاه ابتدا به طرف دعوا (صاحب رسمی املاک) اطلاع می دهد تا ظرف ده روز از زمان ابلاغ برای تنظیم پرونده در دفتر حاضر شود. افسر اسناد و تحویل اموال. انتقال به خریدار. اگر مالک رسمی در مهلت مقرر در دفتر حاضر نشود ، به درخواست رئیس دفاتر اسناد رسمی ، نماینده دادگاه به دفتر گزارش می شود و اموال را به خریدار منتقل می کند.

• دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی فقط برای املاک ثبت شده قابل بررسی است و برای املاک ثبت نشده ابتدا باید درخواست اثبات مالکیت ارائه شود.

• محکومیت متهم برای تنظیم سند رسمی ، خریدار را ملزم به پرداخت بهای (پول) نمی کند.

• در مورد الزام به تهیه سند ، اولین مرحله دادگاه بدوی استعلام از اداره ثبت در مورد آخرین وضعیت ثبت املاک و اینکه آیا نام مالک در پرونده یا املا ذکر نشده است یا خیر. رهن یا نگهداری می شود ، دادگاه وارد جلسه رسیدگی می شود. نمی تواند و پرونده را مختومه می کند.

• اگر صاحب رسمی اموال فوت کرده باشد ، باید از طرف وراث درخواست دادرسی کنید.

• دادخواست الزام به تنظیم سند باید دقیقاً مشخصات ملک از جمله پلاک ، آدرس و غیره را مشخص کند.

وجود مشکلات ثبت نام و موانع بدست آوردن اتمام کارها بهانه معتبری برای از بین بردن مسئولیت پرداخت غرامت تاخیر در انجام تعهد نیست ، بنابراین هنگام تنظیم سند رسمی ، دستور جبران تأخیر در انجام تعهد.

• اگر تقاضای اولیه شاکی الزام به تنظیم سند رسمی باشد و در جریان تحقیقات مشخص شود که دارایی توسط طلبکاران توقیف شده است ، می توان درخواست شخص متقاضی را برای رفع موانع آماده سازی مقام افزایش داد. سند درخواست اولیه

• علل تعهد دو دلیل مستقل نیستند. بلکه علت الزام به تنظیم سند رسمی یک علت اصلی و علت به دست آوردن فرم مجلس جداگانه و خاتمه کار ، این فرض است که هر دو پرونده باید با هم تنظیم شوند. زیرا اگر دادخواست مقدماتی بدون دلیل اصلی مطرح شود ، دادگاه بعداً نمی تواند آن را با علت اصلی یعنی تهیه سند رسمی سازگار کند. بنابراین ، یک سوال مقدماتی به تنهایی قابل قبول نیست.



:: برچسب‌ها: الزام به تنظیم سند رسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

در همه کشورها کانون وکلا وجود دارد. کانون وکلای دادگستری ایران به عنوان یک انجمن غیر دولتی و غیر وابسته شناخته می شود که در سال 1331 طی یک لایحه ایجاد شد. و وظیفه اصلی آن نظارت بر امور وکلا می باشد.

البته در بعضی مناطق کانون وکلا وجود ندارد. برای تشکیل این انجمن ، 60 حقوقدان باید به عنوان وکیل کار کنند. در غیر این صورت ، تا زمان تاسیس انجمن ، وکلای آن منطقه تابع مقررات کانون وکلای دادگستری مرکز هستند.

در ادامه این مطلب از سایت شهرداد، همراه باشید تا در مورد وظایف کانون وکلا و طریقه پیگیری تخلفات این نهاد توسط دادگاه انتظامی وکلا بیشتر آشنا شوید.

وظایف کانون وکلا

وکلای عضو در کانون وکلا حق وکالت در دادگاه بدوی را دارند ، آنها حق تجدیدنظر در دیوان عالی کشور را دارند. در ضمن وکلای بدوی در دادگاه بدوی و تجدیدنظر حق نمایندگی دارند.

  • اعطای نمایندگی قانونی به نامزدهای دارای صلاحیت قانونی

  • مدیریت امور دادگستری و نظارت بر کار وکلا

  • رسیدگی به تخلفات و پیگردهای انتظامی وکلا توسط دادستان و دادگاه انتظامی وکلا

  • کمک کردن به قوه قضایی

  • فراهم کردن مسیر پیشرفت علمی و عملی وکلا

ارکان کانون وکلای

طبق قانون استقلال وکلا در سال 1333 ، کانون وکلا از 4 قسمت تشکیل شده است:

مجمع عمومی کانون وکلا و ترکیب آن

بر اساس ماده 3 لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری ، مجمع عمومی وکلای دادگستری هر یک از وکلا با وکلای درجه یک و دو در این زمینه تشکیل می دهند. مشروط بر اینکه مجازات انتظامی از درجه 4 فراتر نرود و از انجام حرفه تعلیق نشود.

شورای کانون وکلا مسئول اداره امور وکلا است. طبق لایحه دو کانون وکلا ، رئیس هیئت مدیره رئیس انجمن و نماینده قانونی کانون در کلیه ارگانهای رسمی است.

شورای کانون وکلای دادگستری مرکز از 12 عضو موثر و 6 عضو علی البدل تشکیل شده است. در مراکز دیگر 5 عضو اصلی و یک عضو علی البدل وجود دارد.

رئیس کانون وکلا بر رفتار و کنترل رفتار وکلا و کارآموزان نظارت می کند ، که در صورت بروز خطا باید هشدارهای لازم را به آنها بدهد.

دادسرا نظامی وکلا

این دادستانی مسئول رسیدگی به تخلفات و پیگرد قانونی وکلا است. و طبق ماده 15 لایحه استقلال وکیل، اگر دادستانی تخلفی از وکیلی را تشخیص دهد ، رئیس دادگاه یا دادستان باید مراتب را به دادسرا انتظامی اطلاع دهد.

اگر دادستانی تخلفی را کشف کند، پرونده به همراه دادسرا به دادگاه نظامی وکلا ارسال می شود. در غیر این صورت ، اگر دادستان استان اطلاع دهد و دادستان تسلیم دادسرا انتظامی وکلا نشود، درخواست تجدیدنظر از دادگاه انتظامی وکلا را خواهد داشت.

دادگاه انتظامی وکلا

دادگاه انتظامی وکلا از سه وکیل پایه یک دادگستری تشکیل شده است که وظایف آنها صدور حکم درباره تخلفات وکلا است. دو نفر از این افراد به طور متناوب انتخاب می شوند تا در صورت غیبت، یکی از اعضا جانشین وی نباشد.

دادگاه عالی انتظامی قضات مرجع نظارت بر احکام قابل اعتراض صادره از دادگاه انتظامی است.

کلام آخر

آشنایی با مسایل حقوقی می تواند در همه زمینه ها از اهمیت بالایی برای رسیدن به حق افراد مهم باشد. اپلیکیشن شهرداد یک اپ حقوقی است که با مراجعه به آن می تواند در مورد مسایل حقوقی و نکات مربوط به کانون وکلا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 



:: برچسب‌ها: کانون وکلا , وظایف کانون وکلا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قبل از اینکه به موضوع استرداد جهیزیه بپردازیم ابتدا باید جهیزیه را تعریف کنیم.

جهیزیه طبق سنت های ایرانی به یک سری لوازم منزل که دخترها هنگام ازدواج و شروع زندگی مشترک با خود به خانه همسرشان می آورند گفته می شود. جهیزیه حتی می تواند به شکل پول یا ملک هم باشد اما شکل مرسوم آن همان اسباب و اثاثیه ای است که گفته شد.

استرداد جهیزیه با فاکتور

البته این نکته حائز اهمیت است که تهیه جهیزیه بر اساس آنچه در قانون بیان شده است بر عهده مرد است.

زنان چه زمانی می توانند نسبت به استرداد جهیزیه اقدام کنند ؟

بر اساس قانون زنان می توانند هر زمانی که بخواهند جهیزیه خود را پس بگیرند و آن را به دیگری انتقال دهد و یا به خانه پدرش منتقل کند، حتی هنگامی که با همسرشان خوب و خوش در حال زندگی هستند.

البته به ندرت پیش می آید که خانمی این کار را انجام دهد و معمولا در زمان جدایی و طلاق بحث استرداد جهیزیه پیش کشیده می شود.

تهیه لیست سیاهه برای استرداد جهیزیه به چه معناست و به چه دردی می خورد ؟

خانم هنگام ازدواج و تهیه جهیزیه باید لیستی از تمام وسایلی که به خانه شوهر می برد تهیه کند. در برگه آخر عقدنامه صفحه ای برای یادداشت اقلام جهیزیه وجود دارد. اما در مواردی هم مشاهده شده که در برگه ای جدا از عقد نامه نوشته شده است.

این لیست باید به امضای داماد چند شاهد برسد و حتی می تواند برای اعتبار بیشتر آن را در دفتر اسناد رسمی تنظیم کنند.

این لیست در زمان استرداد جهیزیه می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و دعواها جلوگیری کند. پس توصیه می شود حتما آن را تهیه کنید.

البته مرسوم است در بعضی از خانواده های ایرانی فیلم و عکسی از جهیزیه عروس تهیه می شود این فیلم و عکس نیز می تواند در صورت بروز مشکل مورد استفاده قرار گیرد.

فاکتور های خرید وسایل نیز اگر به خوبی حفظ شود و چند سال بعد نیز قابل خواندن باشد نیز برای مراجع قضایی می تواند معتبر باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

اقدامات قانونی که زن باید برای استرداد جهیزیه انجام دهد چیست ؟

اگر بین زن و مرد اختلافاتی رخ داد و مرد حاضر به پس دادن جهیزیه نشد زن می تواند از طریق قانونی اقدام کند. ابتدا خانم باید اظهارنامه ای تهیه کند و در آن به مرد اعلام کند که می خواهد جهیزیه اش را پس بگیرد.

این اظهار نامه معمولا مهلت دو هفته ای دارد و مرد باید در این زمان نسبت به پس دادن جهیزیه اقدام کند.

اگر مرد به این اظهارنامه بی اعتنا بود زن می تواند از مراجع قضایی و با تنظیم دادخواست برای پس گرفتن جهیزیه اش اقدام کند.

کلام آخر

در صورتی که در این زمینه دچار مشکلی شدید می توانید با مراجعه به یک وکیل متخصص برای حل مشکل خود را اقدام کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به اپلیکیشن شهرداد و استفاده از راهنمایی های مشاوران آن دغدغه های ذهنی خود را در این زمینه برطرف کنید.







:: برچسب‌ها: استرداد جهیزیه , شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قفل الکترونیکی درب  یا عبارت دیگر قفل برقی  روشی جدید برای ایمن سازی فضای داخلی یا  راهی برای جایگزین کلید ها یا اضافه کردن قابلیت های اضافی مثل باز کردن قفل از راه دور و غیره است .  ارائه دهندگان تجهیزات امنیتی علاوه بر قفل های الکترونیکی درب برای اتومبیل ها نیز قفل الکترونیکی تولید میکنند. در واقع قفل الکترونیکی، مسیری بسوی هوشمندسازی منازل و محل کار ماست  

قفل الکترونیکی  انواع مختلفی دارد که هریک، کاربردهای متفاوتی در مکانهای مختلف دارد و متناسب با هر سلیقه ای، دارای تنوع است.

انواع قفل الکترونیکی  شامل قفل اثر انگشت، قفل رمز، قفل کارت، قفل مچ بند، قفل تشخیص چهره، قفل تگ خودرو، قفل موبایل از راه دور، قفل با تگ دسته کلید و قفل آنلاین می باشد.

 نحوه کار قفل الکترونیکی

زمانی که قفل بر روی درب بسته شود به چند روش مختلف می تواند هویت شخص تایید گردد و قفل باز شود.

قفل الکترونیکی با استفاده از جریان الکتریکی عمل میکند و حتی به سیستم کنترل دسترسی هم متصل میشود

در هنگام استفاده از قفلهای آنلاین، می توان به وسیله تعریف کردن اثر انگشت یا چهره یا کارت برای افراد دسترسی داد و به این ترتیب قفل باز شود از تشخیص چهره، معمولا برای بازگشایی قفلهای الکترونیکی درب بانکها، مراکز امنیتی، سازمان های مهم استفاده می شود که نیاز به افزایش میزان سطح امنیت خود دارند.

قفل های الکترونیکی در میان مردم به نام قفل برقی، قفل هوشمند، قفل هتلی، قفل ضد سرقت، قفل کارتی، قفل اثر انگشتی، قفل تشخیص چهره و قفل باشگاهی و استخری معروف هستند

امروزه قفل کردن درب خانه یا فراموش کردن کلید ذهن شما را درگیر نخواهد کرد زیرا به لطف انواع قفل های الکترونیکی موجود در بازار این مشکلات  تقریبا حل شده اند

نکته خوب و مهم این است که معمولا قفل های الکترونیکی با دستگیره های دیجیتال مناسب به فروش میرسند و روی انواع درب های چوبی و فلزی و حتی درب ضد سرقت هم نصب میشوند و ظاهری زیبا دارند.

مزایا و معایب قفل الکترونیکی:

مزایا:

  1. به کلید نیاز ندارید

  2. غیر قابل نفوذ یا شکسته شدن درب

  3. تعمیر و نگهداری ارزان

معایب:

بعضی از قفل های الکترونیکی چندین سال فقط با باتری کار میکنند اما بعضی قفل های دیگر با برق مستقیم کار میکنند و اگر برق قطع شود قفل نیز از کار میافتد.

اگر رمزی که برای ورود و خروج انتخاب کرده اید را فراموش کنید باید صبر کنید تا یک متخصص به کمک شما بیاید و اصلا نمی توانید وارد شوید پس سعی بیهوده نکنید.

بعضی اوقات فرد مجبور میشود رمز ورود خود را به همسایگان دهد ولی باید دقت کنید که فقط رمز را به کسی دهید که به آن اطمینان دارید و بعد از رسیدن به منزل سریعا رمز قبلی را از حافظه پاک کنید و رمز جدید ایجاد کنید.

قفلهای الکترونیک در واقع نسل امروزی و پیشرفته قفلهای مکانیکی می‌باشند که با اهداف ورود و خروج آسان ، افزایش امنیت و زیبایی بر روی انواع درب‌های ضد سرقت و معمولی نصب می‌گردند.

 

 قفل الکترونیکی در واقع نسل امروزی و پیشرفته قفلهای مکانیکی می‌باشند که با اهداف ورود و خروج آسان ، افزایش امنیت و زیبایی بر روی انواع درب‌های ضد سرقت و معمولی نصب می‌گردند. به بیان دیگر ، قفل الکترونیک یا قفل دیجیتال که همان دستگیره الکترونیک یا دستگیره دیجیتال است بر پایه یکی از مکانیزم‌های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، بلوتوث ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره جهت باز و بسته کردن درب منازل، هتل ها، ادارات و مجتمع های مسکونی قابل نصب می باشد.



:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

جراحی بینی عملی است که در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. مدل عمل بینی فانتزی یکی از مدل های عمل بینی است که طرفدار زیادی دارد. در ادامه برخی نکات مهم درباره عمل بینی فانتزی را برای شما بیان می کنیم.

انتخاب بهترین جراح و مشاوره قبل از عمل نیز مهم است زیرا بیمار باید تمام جوانب عمل را بداند. شما باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج جراحی بینی داشته باشید.

عمل بینی فانتزی

مدل عمل بینی فانتزی از کجا آمده است؟

در سال های اخیر ، جراحی بینی پیشرفت چندانی نداشته است. در بسیاری از موارد جراحی بینی، جراحان قوس ها و زاویه های اغراق شده ای در بینی داوطلبان خود ایجاد می کردند. جراحان آن زمان برای توجیه این شیوه جراحی خود از عباراتی مانند "عروسکی" یا "فانتزی" استفاده می کردند.

هزینه های عمل بینی فانتزی

از طرف دیگر ، چون جراحی زیبایی بینی گران بود ، فقط افراد ثروتمند از طبقه بالاتر اجتماعی می توانستند این کار را انجام دهند. این نوع جراحی نوعی وسیله فخرفروشی بود. به همین دلیل امروزه هنوز برخی از افراد از قوانین جراحی زیبایی و دستاوردهای آن آگاهی ندارند.

بسیاری از افراد همچنان فکر می کنند مدل عمل بینی فانتزی نوعی برتری نسبت به دیگر فرم ها دارد که این تصور اشتباه است.

 بینی طبیعی به معنای بینی سالم بدون شکل و تقارن است. بینی فانتزی یک بینی غیرمعمول و نامتناسب است که مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

کوچکی بینی لزوما به معنای زیبایی آن نیست!

بسیاری از بیمارانی که می خواهند بینی خود را کوچک کنند در واقع بینی بزرگی ندارند. قسمتهای دیگر صورت مانند گونه یا فک بینی شما را عالی نشان می دهد. مثلاً ایرانی ها فک های کوچکی دارند. با تقویت و بزرگ شدن این نواحی از صورت ، ویژگی های صورت تسطیح می شود ، بینی کوچک می شود و در نتیجه زیبایی صورت افزایش می یابد.

عمل بینی فانتزی

کوچک کردن بینی در عمل بینی فانتزی باید بدون آسیب به عملکرد بینی انجام شود

بیشتر افراد فراموش می کنند که کار اصلی بینی نفس کشیدن راحت است. به خاطر داشته باشید که یک تنفس راحت و مناسب برای اطمینان از کیفیت بالای زندگی مهمتر از بینی زیبا است. اگر بینی بسیار کوچکتر از اندازه طبیعی خود باشد ، مطمئنا بخشی از مجاری تنفسی را فدا می کند.

این به دلیل سرفه بینی ، خس خس سینه ، و استشمام شبانه است. این مشکل در بینی گوشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا پوست ضخیم تر است.

چه کسی به عمل زیبایی بینی نیاز دارد؟

اول از همه ، افرادی که بینی آنها بزرگتر از سایر قسمتهای صورت است ، کاندیدهای خوبی برای جراحی بینی هستند. کاهش اندازه بینی برای همه مناسب نیست ، ثانیا ، کوچک کردن بینی از نظر زیبایی و عملکرد محدودیت هایی دارد و همه نباید به دنبال بینی عروسک مانند و خارق العاده باشند.

آیا همه می توانند عمل بینی فانتزی انجام دهند؟

با تعاریف زیبایی شناختی ، مدل عمل بینی فانتزی یا عروسکی نمی تواند در همه صورت ها ساخته شود. به عنوان مثال ، زاویه بین لب و بینی ، در حالت ایده آل 90 تا 100 درجه ، باید به 110 درجه افزایش یابد تا بینی عروسکی ایجاد شود.

این زاویه به فرد حالت مصنوعی می دهد و به ساختار داخلی و بینی طبیعی آسیب می رساند. ایجاد بینی زیبا معمولاً به پوست و غضروف خوبی نیاز دارد. اگر می بینید که افراد زیادی تحت جراحی بینی عروسکی قرار میگیرند ، خوب است بدانید که اکثر آنها دچار عوارض وخیم جراحی می شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

رفتن به فست فود علاوه بر رفع گرسنگی یک تفریح به حساب می آید. تا همین چند سال پیش کسی که به فست فود برای صرف غذا مراجعه می کرد چندان به فکر رژیم های غذایی و ضرر هایی که ممکن است داشته باشد، نبود. حقیقتا طعم غذایی که آنجا سرو می شد، اولویت اول برای حضور در آن جا یا حتی سفارش به صورت غذای بیرون بر بوده است. امروز ولی چیزهایی عوض شده است. سوسیس کالباس گیاهی به بازار آمده و اگر یک فودکورت بتواند غذای گیاهی مورد نظر مشتری را تامین کند، حتی فست فود می تواند میزبان گیاه خواران باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی فست فود کیش و همچنین روش استفاده از غذای بیرون بر در کیش، شما را برای برهه ای از زمان که به دنبال بهترین غذاخوری ها در کیش هستید، راهنمایی کرده باشیم.

بهترین فست فود کیش

مزایای فست فود کیش 

معمولا و طبق معنای لغوی و عرف اروپایی کسی که به دنبال فست فود کیش می رود باید قصدش خرید یک غذا و صرف یک وعده با سرعت زیاد باشد. اگر Fast قرار است معنایی داشته باشد یعنی شما باید سریعا سفارش خود را دریافت کنید و بیشتر زمانی که در فست فود کیش حضور دارید، صرف خوردن غذا شود نه انتظار برای آماده شدن آن! 

فست فود کیش

 

فست فود کیش در فودلند توانسته این توقعات را به خوبی برطرف کند تا به شما به موارد بعدی هم فکر کنید. شاید مهمترین چیز طعم غذا و منوی متنوع باشد. افرادی هستند که در ساندویچ موارد خاصی را دوست ندارند، مثل خیارشور،کاهو یا پنیر و ... این که شما بتوانید موقع سفارش با یک منوی به اصطلاح wide طرف شوید و بعد از آن دغدغه های سلیقه ای خود را هم مطرح کنید، برای فست فود کیش در اولویت است. انواع ساندویچ ها، پیتزای آمریکایی و ایتالیایی به همراه پاستا در فست فود کیش موجود است.

سرویس بیرون بر فست فود کیش

مکان های تفریحی زیادی در جزیره ی زیبای کیش وجود دارد. برای خیلی از افراد تفریح و در کنار هم بودن به خصوص در طبیعت حرف اول را می زند. فودلند به این نظر و خواسته مشتری احترام گذاشته و با پیش بینی غذای بیرون بر در کیش از طریق سفارش آنلاین یا تلفنی خواسته های همه ی مشتری ها را مرتفع نموده است.

غذای بیرون بر در کیش


 غذای بیرون بر در کیش قابلیت ارسال و همچنین تحویل حضوری را دارد که این غذاها تقریبا شامل تمام منوی فودکورت کیش می شود. به شخصی تجربه ی منفی از غذای بیرون بر در کیش نداشتم، ولی پیشنهاد من حضور در فودلند و استفاده از تمام امکانات آنجاست. با وجود فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی مختلف موجود در فودلند، از زمانی که صرف حضور در فودلند کیش کرده اید پشیمان نمی شوید.

 



:: برچسب‌ها: فست فود کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

هر مکانی و هر کاری لباس مخصوص خودش را دارد. لباس کار یکی از اجزاء اصلی هر شغلی است که نقش کلیدی در امنیت و حفاظت کارگران دارد. بعضی از کارفرمایان چون به پارچه های ایرانی اعتماد ندارند تصمیم به خرید لباس کار خارجی اصل می گیرند. در این مقاله می خواهیم مهم ترین ویژگی های لباس کار را باهم بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

لباس کار خارجی اصل

 

در خرید لباس کار خارجی اصل باید چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

  • جنس پارچه

  • دوخت پارچه

  • زیپ پارچه در صورت امکان

  • ساز پارچه

ویژگی های لباس کار خارجی اصل

اول باید بدانید که لباس کار می تواند یک تکه باشد یعنی فقط لباس باشد، یا اینکه دو تکه باشد (لباس و شلوار). در خرید لباس کار باید به ساخت و ساز و نحوه دوخت پارچه دقت کنید. در شلوار کار درزهای اصلی دوخته شده و درزهای ضخیم شده از جدا شدن شلوار بعد از کش و قوس کردن کمک می کند. هر چقدر این محصول بهتر و تمیزتر دوخته شود دوام عمر آن نیز بیشتر می شود. 

در خرید شلوار کار باید به زیپ آن دقت کنید. خبر خوب برای کارگرانی که کار سنگینی می کنند این است که زیپ هایی ساخته شده اند که در مقابل خاک و آهک مقاومت می کنند و هر چقدر این زیپ ها را بالا پایین بکشید خراب نمی شوند.

در لباس کار خارجی اصل، حلقه های کمربند اضافی وجود دارند که برای تحمل وزن ابزارآلات کارگران ساخته شده اند. همچنین حلقه چکش هم برای شلوار کار ساخته شده تا کارگر در حین کار چکش را در کنار خود نگه دارد.

ویژگی لباس کار خارجی اصل

جنس لباس کار

جنس لباس کار خارجی اصل سه حالت می تواند باشد: ۱. کاملا از الیاف طبیعی ساخته شده باشد. ۲. کاملا از مواد شیمیایی و صنعتی ساخته شده باشد. ۳. بخشی از آن از الیاف طبیعی و پنبه و درصد دیگر از مواد صنعتی تشکیل شده باشد. هرچقدر که میزان الیاف طبیعی در البسه بیشتر باشد بهتر است چون تبادل گرمایی به خوبی صورت می گیرد و باعث تعرق نمی شود. در خرید لباس کار علاوه بر نکاتی که گفتیم باید به جنس آن نیز توجه کنید. معمولا پارچه ای که برای لباس های کار در نظر می گیرند، پارچه ترگال ساده یا کج راه است. 

نکات ایمنی لباس کار

  • در خرید لباس کار باید دقت کنید که دید بالایی داشته باشد تا متناسب با شرایط روشنایی باشد.

  • سایز لباس کار باید کاملا متناسب باشد. کارگر باید در البسه کار کاملا راحت باشد و پوشیدن لباس خیلی سریع انجام شود. لباس هایی که سایز بزرگ دارند در هنگام کار و تجهیزات برای کارگران مشکل ایجاد می کنند.

  • جنس پارچه باید قابل شستشو باشد و با تماس با آب رنگش را از دست ندهد. 

  • باید مطمئن شوید که نقطه حساس کار در برابر استفاده شدید مقاوم است

  • نوع و جنس لباس کار باید به توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کار و همین طور مقررات محل کار تعیین شود، مثلا لباس کار کارگران معدن با لباس کار کارمندان یک اداره تفاوت دارد.

  • لباس کار باید در برابر آتش و اشتعال مقاوم باشد.

  • لباس کار خارجی اصل در برابر لکه ماندگاری زیادی دارد و به راحتی کثیف نمی شود.

جنس لباس کار

بهترین سایت برای خرید لباس کار

برای اینکه لباس کار خارجی اصل را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به سایت یونکس مراجعه نمایید. این سایت یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش البسه کار می باشد.

 



:: برچسب‌ها: لباس کار خارجی اصل , خرید لباس کار خارجی اصل , یونکس , لباس کار خارجی اصل یونکس , خرید لباس کار خارجی اصل یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

احتمالا شما هم چند بار جلوی آینه ایستاده اید و صورت خود را بالا پایین کرده اید و از خودتان پرسیده اید که آیا به عمل بینی نیاز دارید؟ هر بار هم این سوال برای شما تکرار می شود و بدون جواب رها می شود.

در این مقاله توضیحاتی در مورد عمل بینی برای شما خواهیم داد تا سوال شما بی جواب نماند

عمل بینی

چرا باید عمل بینی کنم؟

حقیقت این است که همه بینی ها نیاز به عمل بینی ندارند. بینی هایی که استخوانی هستند بیشتر برای برطرف کردن قوس و برآمدگی بینی و انحراف آن اقدام به جراحی بینی می کنند. 

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند برای کوچک کردن سایز نوک بینی و رفع عیوب دیگر به دنبال جراحی بینی هستند.

در این بین هستند افرادی که برای برطرف کردن پولیپ و مشکلات تنفسی اقدام به عمل بینی می کنند. 

جراحی بینی اگر برای زیبایی انجام شود یا به منظور درمانی نباید در سیستم تنفسی شما اختلال ایجاد کند.

انواع مدل های عمل بینی

عمل بینی با توجه به نتیجه ای که روی بینی شما می گذارد به سه دسته کلی تقسیم می شود.

  • بینی عروسکی یا فانتزی

  • عمل بینی طبیعی

  • عمل بینی نیمه فانتزی 

  • انتخاب جراح بینی

  • مهم ترین نکته که در عمل بینی وجود دارد این است که نتیجه عمل شما به میزان مهارت و تجربه پزشکان بستگی دارد. قبل از اقدام برای عمل بینی حتما به رزومه و نمونه کار پزشک دقت کنید. یکی از معتبرترین سایت هایی که شما می توانید با نگاه کردن به نمونه کار پزشک به تخصص آن پی ببرید سایت دکتر تهران بیوتی است.

عمل بینی عروسکی با فانتزی 

زاویه نرمال بینی و لب حدود 90 درجه است. در عمل بینی فانتزی این زاویه بیشتر می شود و تا 105 درجه هم می تواند زیاد شود. زمانی که این درجه افزایش پیدا میکند روی بینی قوسی ایجاد می شود که در نهایت بینی شما به حالت فانتزی در می آید. این نکته را در نظر بگیرید اولا جراحی بینی عروسکی نیاز به جراحی دارد که در این زمینه پرسابقه و متبحر باشد، در غیر این صورت به دلیل کوچک شدن سایز بینی در ریتم تنفس شخص اشکال ایجاد می شود. دوما این نوع عمل بینی به صورت هر فردی نمی نشیند. مخصوصا افرادی که بینی گوشتی دارند انجام این نوع عمل بینی را از ذهن خود پاک کنند.

عمل بینی

عمل بینی نیمه فانتزی

این نوع عمل ویژگی های هر دو نوع بالا را دارا می باشد. یعنی بینی به صورت طبیعی عمل می شود در پره های بینی تغییری حاصل نمی شود اما روی این نوع بینی ها کمی قوس لحاظ می شود. امروزه افراد بیشتری این نوع عمل را درخواست می کنند.

عمل بینی طبیعی

در این نوع عمل تغییری در زاویه بین لب و بینی ایجاد نمی شود و فقط برای برطرف کردن عیوب ظاهری بینی مثل برآمدگی و قوس روی بینی و انحراف بینی انجام میشود. این نوع عمل در بین آقایان محبوب تر است. این عمل باید به گونه ای انجام شود که کسی متوجه نشود روی بینی تغییراتی ایجاد شده است.






:: برچسب‌ها: عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد