چرا از لباس فرم و لباس کار استقبال شد؟
نوشته شده توسط : بارمان

آیا از دست سیل عظیم بیکاری و مشکلات اقتصادی فرار کرده اید؟ تبریک! اگر شاغل هستید با چه لباسی به سر کار می روید؟ همه ی شغل ها اعم از کارگر، مهندس، معلم، مهماندار، وزیر، وکیل و ... یک لباس فرم یا لباس کار مخصوص دارند. اگر روزی شما با پوششی نامناسب به سر کار بروید، با توجه به معضلات کارفرمایان و حال روحی و روانی آن روزشان، حتی ممکن است اخراج شوید. لباس کار اینجا اهمیت خودش را به خوبی نشانتان می دهد. در این مطلب می خواهیم لباس فرم و پوشش کاری را به عنوان یک حکمت بررسی کنیم. شاید واقعا لازم نیست که شما هر روز یک ساک بزرگ به خاطر لباس و کفش کار همراه ببرید؟ خیر به این شاید خیلی دل نبندید.

لباس کار

لباس فرم و تاثیرات آن 

فواید لباس فرم بر هیچکس پوشیده نیست. یک حالت ساده که به عنوان مشتری تجربه کرده اید را به یاد بیاورید. ممکن است بخواهید حرف بزنید که پرسنل آن مکان متوجه آن نشوند. اگر یکی از آنها بدون لباس فرم کنار شما باشد، چه طور متوجه شغل وی خواهید شد؟ بله لباس فرم مزایای ویژه ای برای مشتری، کارفرما و کارکنان دارد. اگر به عنوان یک کارفرما شانس این را دارید که لباس فرم تعداد زیادی پرسنل خود را تعیین کنید، بهتر است سلیقه به خرج بدهید و با یک انتخاب درست انگیزه و اشتیاق کار کردن را درون کارمندان خود نهادینه کنید.

لباس فرم

 تصور کنید که هر روز که کارمند شما در راه سازمان قدم بر می دارد، یک نفر به او بگوید که چه لباس زیبایی، در کدام شرکت کار می کنید؟! این نشان می دهد که لباس فرم می تواند قدمی در راه برندسازی شما هم باشد. علاوه بر این لباس فرم راحت و ایمن برای کارکنان صنعتی هم واجب است. با لباس فرم روحیه ی تیمی درون کارگران شما بیشتر از قبل می شود و این در آخر به نفع بیزینس شما خواهد بود.

لباس فرم کار

چگونه لباس کار خوب را تشخیص دهیم؟

پارچه ای که لباس کار از آن دوخته می شود باید کیفیت بالایی داشته باشد و حداقل استفاده از پلی استر در آن رعایت شده باشد. اگر پارچه را در دست بگیرید و میزان درخشش آن در نور را بسنجید، می توانید کیفیت آن را دقیق تر حدس بزنید. لباس کار باید سایز مناسب شما باشد؛ به طوری که در فصل گرما خیلی تنگ نبوده و در زمستان سوز هوا را به داخل راه ندهد. یکی دیگر از مواردی که روی لباس کار کاملا در دید شما برای حدس کیفیت حضور دارد، زیپ است. عملکرد و جنس زیپ معرف لباس کار و تولید کننده ی آن است. اگر قصد خرید لباس کار مردانه، زنانه و ... را دارید یا برای شرکت خود می خواهید لباس فرم سفارش دهید، وب سایت یونکس آماده است تا پذیرای سفارشات خرید یا تولید شما باشد. 

 





:: برچسب‌ها: لباس کار , لباس فرم , کفش کار , تولید لباس کار , خرید لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لباس کار در تاریخ : 1399/9/11/2 - - گفته است :

بسیار عالی
لباس کار و لباس فرم بسیار مهم هستن



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: