نوشته شده توسط : بارمان

امروزه سئو سایت، به یکی از ضروری ترین کارها پس از طراحی وبسایت تبدیل شده است. اگر قصد استفاده از خدمات سئو را دارید و آشنایی زیادی در این زمنیه ندارید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. ما در این مقاله به سوال مهم سئو چیست پاسخ می دهیم و همینطور به وظایفی که یک مشاور سئو دارد، خواهیم پرداخت.

سئو چیست؟

برای پاسخ به سوال سئو چیست در تعریفی ساده باید گفت که سئو به کارهایی گفته می شود که توسط افراد متخصص در داخل و همینطور خارج وبسایت انجام می گیرد تا رتبه وبسایت در موتورهای جستجو (گوگل) افزایش پیدا کرده و همچنین بازدید کاربران از سایت بیشتر شود. معمولا این کارها توسط افراد متخصص یا مشاور سئو انجام می شود.

اما سوال دیگری نیز در همین رابطه مطرح می شود که مراحل سئو چیست؟ در جواب این سوال باید گفته که سئو شامل موارد مختلفی است مثل: تجزیه و تحلیل کسب و کار و سایت، استراتژی کاری، انجام سئو طبق برنامه ریزی و در نهایت نتیجه گیری و گزارش کار. باید این نکته را در نظر داشته باشید که انجام این مراحل باید توسط مشاور سئو سایت حرفه ای و متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

مشاور سئو کیست؟

پس از پاسخ به سوال سئو چسیت، نوبت به مشاور سئو و وظایف آن می رسد که باید با آنها آشنا شوید. مراحلی که قسمت قبل در جواب سئو چیست به آن اشاره نمودیم بخشی از وظایف مشاور سئو است. در واقع مشاوره سئو به طورکلی وظیفه بررسی کسب و کار و رقبای کاری، چیدن استراتژی انجام سئو و برنامه ریزی، نظارت بر اجرای سئو سایت توسط تیم ها، ارائه گزارشات مختلف از نتیجه کار به کارفرما و موارد دیگر را دارد.

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، انجام هر یک از این عوامل که پاسخ سوال سئو چیست نیز هستند، باید توسط مشاور با تجربه و متخصص به صورت کاملا استاندارد و اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه نیز حاصل شود. یعنی انجام کارهای سئو سایت توسط مشاور سئو باید مطابق با الگورریتم های موتور جستجو باشد تا هر چه سریعتر به هدف خود برسید.

کلام پایانی  

سئو سایت برای جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر بسیار مفید است. در این زمان شما به یک مشاور سئو نیاز دارید. ما در این مقاله ابتدا به سوال اصلی که ممکن است برای شما پیش بیاید یعنی سئو چیست پاسخ دادیم، سپس شما را با وظایفی که مشاور سئو دارد آشنا نمودیم تا در صورت نیاز به خدمات سئو، اطلاعات اولیه کافی را داشته باشید.

مجموعه سئواینجا یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده حرفه ای خدمات سئو سایت است. این شرکت با بهره مندی از افراد با تجربه و نیروهای متخصص می‌تواند به عنوان یک مشاور سئو سایت حرفه ای در کنار شما باشد تا به اهداف و خواسته های خود دست پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاور سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

بهترین کلینیک کاشت مو و بهترین روش کاشت مو کدام است؟

کاشت مو از انواع  تکنیک‌های جراحی زیبایی است که در رفع کچلی سر و عارضه های ظاهری آن کاربرد دارد. در این روش تمام ریشه‌های مو از بانک مو به محل بدون موی سر منتقل می شوند. در ادامه با معرفی بهترین روش کاشت مو و معرفی کلینیک کاشت مو همراه ما باشید.

کاشت مو چیست؟

مرحله اول قبل از اقدام برای انجام هر متد زیبایی، یافتن کارشناسان متبحر است. انتخاب یک متخصص مورد اعتماد سبب میشود عوارض جانبی به حداقل برسد. در طی پروسه ای، با گرفتن گرافت‌ها از بانک مو و قراردادن آنها در محل طاسی، کاشت مو صورت می گیرد.

نواحی منتخب برای بانک مو معمولا پشت گوشها، قفسهی سینه برای آقایان و به طور کلی نواحی با ضخامت موی بیشتر است. فرآیند کاشت مو در مراحل برداشت فولیکولار،آماده سازی گرافت‌ها و پیوندها و نهایتا کاشت گرافت صورت میگیرد.

درصد موفقیت کاشت مو

 

زمان مناسب کاشت مو 

از لحاظ تجربی اثبات شده که در سنهای پایین‌تر، میزان تاثیر کاشت مو بیشتر است. پس توصیه می‌شود در زمانی که هنوز موها کاملا  نریخته‌اند، اقدام به کاشت مو کرد. بهترین زمان کاشت مو، سن‌های پایین‌تر است که موهای پشت سر دارای ضخامت و قدرت کافی هستند. البته در موارد کمیابی در افراد مسن نیز تحت شرایط خاص، این عمل موثر واقع شده است.

انواع روش‌های کاشت مو 

بر اساس نوع برداشت گرافت‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

روش میکرو گرافت یا sut

بهترین روش در حال حاضر در تکنیک‌های کاشت مو، روش میکرو گرافت می‌باشد. این روش با حداقل عوارض جانبی و با جراحی ساده و کم دردسر می‌باشد. در این مدت با حداقل زمان نقاهت و بدون درد و خونریزی انجام  می‌گیرد. از مزایای این روش می‌شود به کاشت با دستگاه اتوماتیک و کاشت تا 14000 تار موی واقعی اشاره داشت.

نوار برداری یا fut

از با قدمت‌ترین روش های کاشت مو، روش نواربرداری است. در این روش با برش بخش‌هایی از پوست سر در حین بیهوشی، گرافت ها به محل طاسی انتقال داده می‌شوند. از عوارض جانبی این متد می‌توان به باقی ماندن جای اسکار، دردهای بعد از عمل و کم بودن تارهای پیوندی اشاره کرد.

کاشت مو به روش fit

این روش نسبت به روش قبلی از نظر کارشناسان مناسبتر است اما عوارض خاص خود را به همراه دارد. Fit عوارضی مانند درد و خونریزی، نیاز به استراحت طولانی‌تر، تورم در برخی قسمت‌های صورت دارد.‌

عوارض کاشت مو

با پیشرفت روزانه علم خوش‌وقتانه میزان عوارض کاشت مو در روش‌های کنونی بسیار کاهش پیدا نموده است. همانطور که در بالاتر توضیح دادیم در روش‌های قدیمی عوارض زیادی با دوران نقاهت طولانی موجود بود. به طور کلی عوارض روش‌های قدیمی شامل موارد زیر میشود:

  • دوران نقاهتی با زمان زیاد

  • بیهوشی و عوارض بعد از آن

  • درد و خونریزی و احتمال تورم در ناحیه صورت 

  • امکان ایجاد اسکار و باقی ماندن جای بخیه

هزینه‌های کاشت مو

با افزایش سن و تاثیر عوامل مختلف ژنتیکی و محیطی، امکان ریزش مو وکم پشتی آن در آینده وجود خواهد داشت. از فاکتورهای مهم تصمیم گیری در انتخاب روش کاشت مو، هزینه متد است. در ادامه با شرح عوامل موثر بر تفاوت قیمت همراه شما خواهیم بود.

  • تعداد گرفت یا پیوندها

  • منطقه‌ی جغرافیایی کلینیک و تجهیزات

  • حسن نام پزشک معالج و تجربه‌ی او 

  • سطح طاسی سر

  • الگوی ریزش مو

کاشت مو جلوی سر

 

نکاتی درباره انتخاب کلینیک کاشت مو

از مواردی که باید در انتخاب کلینیک به آنها توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدارک معتبر کارشناسان و پزشک معالج

  • پروانه رسمی از سازمان وزارت بهداشت

  • بازخوردهای مراجعه کنندگان و رضایت آنها

  • حسن نام پزشک معالج و تجربه کاری او

جمع بندی: با در نظر گرفتن شرایط فوق می‌توان با خیالی آسوده و دوری از عوارض احتمالی، بیشترین میزان تاثیر را شاهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آنیل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کلینیک کاشت مو , بهترین روش کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

حتما برای شما نیز پیش آمده که یک وبسایت بسیار عالی راه اندازی نموده اید ولی در فروش و بازدی شما تاثیر چندانی نداشته است در این زمان است که شما باید از خدمات سئو سایت برای بهبود رتبه و همچنین افزایش بازدید کاربران استفاده کنید تا به هدف خود برسید. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی اعضای تیم شرکت سئو و وظایف آنها برای انجام خدمات مربوط به سئو بپردازیم تا در صورت استفاده از این خدمات، شناخت کافی داشته باشید.

وظایف شرکت سئو

مدیر پروژه

به طور کلی وظیفه برنامه ریزی برای انجام کارهای مربوط به سئو، نظارت بر اعضای تیم، بررسی روند انجام کار، انجام کارها در برخی مواقع و همچنین تجزیه و تحلیل روند پیشرفت پروژه برعهده مدیر پروژه است.

تحلیلگر ارشد

تجزیه، تحلیل و بررسی داده های موجود برای انجام سئو از وظایف تحلیلگر ارشد است. به نوعی حضور تحلیلگر در تیم شرکت سئو به روند انجام کارها سرعت می بخشد به همین وجود این عضو برای تیم حیاتی و ضروری است.

کارشناس فنی

از وظایف کارشناس فنی در شرکت سئو می توان به بهبود عملکرد و همچنین جنبه های فنی و ساختاری وبسایت اشاره نمود. البته بررسی داده های سئو نیز از دیگر وظایف کارشناس فنی می باشد.

تولید محتوا

یکی از اصلی ترین قسمت های سئو سایت، تولید محتوا است که باید خاص و منحصر به فرد باشد. معمولا این کار توسط افراد متخصص در زمینه تولید محتوا صورت می گیرد. باید توجه داشته باشید که هرچه محتوا و متون داخل وبسایت شما به صورت اصولی و استاندارد باشد، فرایند سئو و رسیدن به نتیجه نیز زودتر انجام خواهد شد.

گرافیست

به نوعی می توان گفت که زیر مجموعه تولید محتوا محسوب می شود. از وظایف گرافیست می توان به ادیت و انتشار عکس های با کیفیت و کم حجم و همچنین ساخت ویدیوهای مختلف بر اساس پروژه مورد نظر اشاره نمود. هرچه محتواهای تصویری مانند ویدیو و عکس منحصر به فرد و جذاب باشد، طبیعتا کاربران بیشتری جذب وبسایت می شوند.

نکته: در پروژه های کوچک یک فرد می توانید به صورت همزمان تعدادی از این وظایف را انجام دهد ولی در پروژه های بزرگ، گاهی انجام یکی از این کارها به یک تیم چند نفره حرفه ای و متخصص واگذار می شود تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اعضای تیم شرکت سئو

کلام آخر

انجام کار سئو سایت، بسیار به شما در افزایش بازدید و بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو کمک می کند. ما در این مقاله به شرح وظایف هر یک از اعضای تیم شرکت سئو پرداختیم تا در صورت اقدام برای بهره مندی از این خدمات، آشنایی اولیه لازم را داشته باشید.

گروه سئواینجا یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت های فعال در حوزه سئو می باشد که هدف خود را بر روی ارائه تخصصی خدمات سئو سایت گذاشته است. این مجموعه با استفاده از کارشناسان با تجربه و همچنین نیروهای متخصص می‌تواند به عنوان یک شرکت سئو سایت حرفه ای در کنار شما باشد تا به هدف و خواسته خود برسید.



:: برچسب‌ها: شرکت سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

یکی از مسائل مهم در ساخت و ساز، عایق بندی قسمت های مختلف خانه و یا ساختمان میباشد. برای حفاظت از بخش های مختلف ساختمان در برابر تغییرات آب و هوایی، مواد اسیدی و موارد دیگر باید از عایق های حافظتی استفاده نمود. ایزوگام یکی از بهترین گزینه ها در این مورد می باشد که با نصب آن می توانید به خوبی از ساختمان محافظت کنید. در همین راستا یکی از مسائل مهمی که با آن روبرو می شوید، خرید ایزوگام است.

در این مقاله به عوامل موثر بر خرید ایزوگام و همچنین می پردازیم تا در صورت انتخاب، بتوانید خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید.

قیمت و خرید ایزوگام

به طور کلی در مورد قیمت دقیق خرید ایزوگام نمی توان مبلغ خاصی را اعلام کرد. عوامل بسیار زیادی در هزینه تمام شده ایزوگام تاثیر دارند چرا که هر کدام به صورت جداگانه بخشی از هزینه را در بر می گیرند. ما در ذیل به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

نشان استاندارد

اولین و مهمترین ویژگی که در قیمت خرید ایزوگام تاثیر به شدت بالایی دارد، نشان استاندارد می باشد و تنها در ایزوگام هایی وجود دارد که مواد اولیه به کار رفته در تهیه ایزوگام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل هم ایزوگام هایی که دارای این نشان هستند، از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پس از نشان استاندارد، نحوه ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش آن نیز بسیار در نحوه قیمت گذاری هنگام خرید ایزوگام تاثیر دارد. البته توجه داشته باشید که با این ویژگی ممکن است هزینه ایزوگام بالاتر برود ولی در طولانی مدت از صرف هزینه های بیشتر جلوگیر خواهد شد.

محل نصب ایزوگام

یکی دیگر از عواملی که در خرید ایزوگام تاثیرگذار است، محل نصب آن می باشد. برای مثال اگر ایزوگام را برای قسمت پی ساختمان استفاده می کنید، ایزوگام ساده را می توان اجرا نمود. اما در برخی مکان هایی که از ایزوگام برای عایق کاری فضاهای بیرونی که امکان بارش برف و باران وجود دارد، باید از ایزوگام هایی با کیفیت بهتر و روکش دار (فویلی) استفاده نمود تا در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

شرایط آب و هوایی

اگر در استان های سردسیر و بارانی زندگی می کنید، هزینه خرید ایزوگام بیشتر از استان های دیگر است، چرا که با بارش برف و باران باید از ایزوگام های استاندارد و با کیفیت استفاده نمود. همین امر سبب می شود تا قیمت ایزوگام در این مناطق نسبت به مناطق خشک و گرمسیر، بیشتر شود.

ایزوگام پشت بام

نتیجه گیری

عایق بندی ساختمان یکی از کارهای مهم و همچنین حیاتی برای حفاظت از ساختمان در برابر شرایط جوی و بقیه موارد می باشد. در همین راستا استفاده از ایزوگام که امروزه بسیار رایج است، یکی از بهترین روش های عایق بندی می باشد. در این زمان است قیمت خرید ایزوگام به مسئله بسیار مهمی تبدیل می شود.

ما در این مقاله به عوامل موثر بر هزینه و همچنین خرید ایزوگام اشاره کردیم تا در صورت خرید، بتوانید با توجه به این مطلب بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. شرکت ایزوگام ایران یکی از بهترین و معتبرترین مراجع در زمینه نصب و تعمیر انواع عایق های ساختمان می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت، از خدمات مطمئن در زمینه عایق بندی بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: خرید ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

عمل بینی استخوانی با توجه به انواع مختلفی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین عمل های زیباییست که افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. با توجه به اینکه جراحی بینی می تواند بر روی بینی های متفاوتی انجام شود، باید در انجام آن پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در عمل زیبایی بینی دارای تجربه کافی در عمل باشد.

 برخی از بینی ها گوشتی و برخی دیگر استخوانی هستند؛ در واقع رینوپلاستی در هر کدام از این نوع بینی ها می تواند با استفاده از تکنیک های متفاوتی انجام شود. عمل زیبایی بینی که برای نمونه های استخوانی آن انجام می شد را سپتوپلاستی می گویند.

عمل بینی استخوانی

با توجه به اینکه جراحی بینی استخوانی یکی از سخت ترین عمل های زیبایی بینی است باید گفت که در ابتدا پزشک شما بعد از معاینه دقیق برای از بین بردن نواقص موجود در استخوان و غضروف بینی شما طرحی سه بعدی از بینی که مد نظر شماست را ارائه می دهد. می توانید فرمی که مد نظر دارید را به پزشک پیشنهاد دهید.

در صورتی که فرم مورد نظر بر روی بینی شما قابل اجرا باشد پزشک می تواند با آن موافقت کند. عکس برداری از بینی شما در چند زاویه صورت می گیرد تا در مرحله آخر کار بتوانید مقایسه قابل قبولی را داشته باشید. بعد از آن، جراحی بینی استخوانی به طور دقیق با طرحی که مشخص شده است انجام می شود.

آیا جراحی بینی استخوانی دائمی می باشد؟

جراحی بینی از آنجایی که با برش غضروف ها و استخوان های اضافی در بینی همراه است می تواند در صورت رعایت کردن مراقبت هایی که توصیه می شود دارای ماندگاری دائمی باشد و بدون تغییر تا آخر عمر باقی بماند. از آنجایی که جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت بالاییست ممکن است در اثر ضربه فرم خود را از دست بدهد و دچار انحراف شود. به همین دلیل اگر می خواهید که نتایج ماندگاری را بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید باید در ابتدا مراقبت های بعد از جراحی بینی را به دقت انجام دهید تا امکان تغییر در بافت بینی شما ایجاد نشود.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی موضوع داغی است که این روزها زیاد درباره ی آن شنیده ایم. امروزه هم بازار عمل های زیبایی و هم استفاده از لیزر برای زیبایی های پوستی در ایران پر رونق و جاافتاده شده است.

عمل بینی استخوانی

امروزه تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی استخوانی با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم در این زمینه آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در استخوان بینی ایجاد نمود. بهتر است بدانید لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود. با در نظر گرفتن این نکته که لیزر بینی برای درمان برخی از انواع مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می شود اما برای تغییر در ساختار بینی که از بافت های تخصصی و متفاوت ایجاد شده است نمی توان صرفا از اشعه لیزر استفاده کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

خدمات سئو مخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو.

چه چیزی وارد سئو می شود؟

برای درک معنای واقعی خدمات سئو  ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. در عوض شما می خواهید بازدیدکنندگان را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

خدمات سئو

نتایج ارگانیک تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از  ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از  حاصل می شود.

سئو سایت چگونه کار می کند

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک سوال در یک جعبه به آن فکر می کنید و گوگل ، یاهو ، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگری که با استفاده جادویی استفاده می کنید با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ دهید. می تواند به طور بالقوه به شما پاسخ دهد.

درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است: گوگل  (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه این 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا چگونگی رتبه بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

rank-faktor-pie-2013-lrg.gif؟ mtime = 20170104131408 # دارایی: 2285: url

بخش O از خدمات سئو  - بهینه سازی - جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند در حال سرگرم کردن این محتوا و آن سایت ها هستند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که میبینند و کاربرانی که وارد می شوند را درک کنند. از طریق جستجو آنچه را که میبینند دوست خواهد داشت.

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می کنید.

خدمات سئو

یادگیری سئو

این بخش از سایت ما برای کمک به شما در یادگیری هر آنچه در مورد سئو می خواهید اینجا است. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هر کجا که مناسب شما باشد حفاری کنید.

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

ساخت یک سایت دوستانه برای جستجوگرها

پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در آن پیاده روی سئو ، وقت آن فرا رسیده است که تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی که در حال بهبود آن هستید.

این صفحات به شما کمک می کند تا از همه چیز ، از انتخاب نام دامنه مناسب خدمات سئو  برای بهترین روش ها برای پیوندهای داخلی ، شروع کنید.

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما خدمات سئو  برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن کپی مناسب با خدمات سئو  و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید.

موضوعات موجود در سایت

شما قبلاً با کاوش در محتوا و نشانه گذاری مربوط به آن چیزهای زیادی در مورد موضوعات آموخته اید. اکنون وقت آن است که با اطلاعات مربوط به robots.txt از تکنیک استفاده کنیم.

خدمات سئو

سئو اینجا 

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قفل اثر انگشتی بر اساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتالی است که اسکنر اثر انگشت میباشد. این ورودی پس از خواندن اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل میکند. زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری میشوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره میشوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه میشود. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید میشود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز میکند.

فواید استفاده از قفل اثر انگشتی

  • قابلیت های باز شدن درب منزل بدون نیاز به کلید

  • دارا بودن بدنه مقاوم نسبت به قفل های مکانیکی

  • سرعت بالا در تشخیص هویت افراد برای باز کردن درب

  • تنوع مدل

  • قابلیت تعریف تعداد زیادی اثر انگشت

  • مجهز به آلارم امنیتی

  • مجهز به سیستم بیومتریک

  • مجهز به قفل کودک

  • مجهز به قفل خودکار درب منزل پس از خروج از منزل

  • باز و بسته کردن درب توسط ریموت

  • استفاده از باتری قلمی برای تامین انرژی بدون نیاز به سیم کشی

 

قفل اثر انگشتی چیست؟

از قدیم ما همیشه قفل را به همراه کلید میشناختیم هر قفلی باید یک کلید همراه خود داشت. اما این روز ها قفل هایی به بازار آمده است که دیگر از کلید استفاده نمیکنند و برای باز شدن قفل از اثر انگشت استفاده میکنند به این نوع قفل ها قفل اثر انگشتی میگویند.

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده میکند و همین مساله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و همچنین جلوگیری از مسائلی مانند ماندن پشت در به علت فراموشی کلید و از این قبیل مسائل میشود.

اما شاید برای شما سوال باشد که نحوه عملکرد این قفل ها چیست؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با ساز و کاز قفل های هوشمند آشنا کنیم.

دستگیره دیجیتالی یکی از کوچکترین نمونه های بارز در عصر تکنولوژی است ،که در جایگاه خودش  کاربردهای بخصوصی دارد. از دستگیره دیجیتالی در درب ورودی آپارتمان و درب های اتاق خواب ها و یا محل کار و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد، در واقع با این دستگیره ها برای ورود به مکانی، دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از با اثر انگشتی،یا از کارت ورودی،رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.

 

دستگیره دیجیتالی، امن و بادوام ،مدرن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل درب ورودی منزل می باشد، شما میتوانید  در مدت زمان بسیار کوتاهی با شناسایی رمز عبور، کارت عبوری و یا اثر انگشت ،درب ورودی خانه و یا محل کار خود را باز نمایید. بیشتر دستگیره دیجیتال بدون کلید بوده ،بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود. 

البته لازم به ذکر است که این دستگیرههای دیجیتالی دارای کلید اضطراری برای ورود در مواقع ضروری مثل: فراموش کردن رمز، گم نمودن کارت و یا تمام شدن باتری دستگاه می باشد. به همین دلیل توصیه میکنیم که کلیدهای اضطراری حتما در محلی امن ،و خارج از منزل نگهداری کنید تا اگر یکی از این اتفاقات برای شما افتاد دچار سردرگمی نشوید.

دقت در نصب دستگیره دیجیتال و هوشمند

توجه کنید که نصب دستگیره دیجیتالی باید بسیار با دقت ، با اصول و به درستی نصب شود. در غیر این صورت کارایی خود را از دست داده و دیگر نمیتواند امنیت لازم را فراهم کند.

خلاصه مطالب :

نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. مهم ترین آن خرید دستگیره دیجیتالی و هوشمند از فروشگاه های معتبری مانند کارن میباشد. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیال خود را از مسائل امنیتی منزلتان راحت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

معمولا افراد هنگامی که تصمیم به تنظیم شکایت کیفری می گیرند، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از مراحل ثبت شکایت کیفری، مستقیم به کلانتری مراجعه می کنند. به منظور سهولت کار باید به تفکیک دو عنوان (شکایت حقوقی) از (شکایت کیفری) بپردازیم. در ابتدا باید بدانیم که شکایت کیفری را می توان روی هر برگه ای نوشت و به مرجع قضایی ارسال کرد.

شکایت حقوقی باید روی برگه هایی که از طرف قوه قضاییه تنظیم می شوند و (دادخواست) نام دارند نوشته شوند وگرنه از جانب دفتر دادگاه مورد پذیرش نخواهند بود. شکایت کیفری را می توان بدون حضور وکیل مطرح کرد ولی به طور معمول اکثر شکایت های حقوقی باید با حضور وکیل طرح شوند بخصوص در رابطه با شکایت هایی که موضوع آنها مالی است و خواسته آن بیش از یک میلیون تومان است.

تنظیم شکایت

مراحل ثبت شکایت کیفری

مرحله 1- مراجعه به دادسرا: گام اول تنظیم شکایت و تقدیم آن به دادسرا است. هنگامی که شاکی شکایت خود را مطرح می کند، دادسرا ملزم به رسیدگی می شود. و نمی تواند نسبت به رسیدگی به آن امتناع کند. شاکی برای طرح شکایت باید به دادسرایی که جرم در حوزه آن واقع شده است مراجعه نماید. بنابراین اگر جرم در حوزه قضایی شیراز واقع شده باشد حوزه قضایی تهران صلاحیت رسیدگی به آن را ندارد. شکایتی که به دادسرا ارائه می شود باید دارای حداقل هایی باشد.

مرحله 2- تنظیم شکایت: شکایات در برگی تنظیم می شوند که «شکواییه» نام دارد. برخلاف دادخواست های حقوقی، نیازی نیست که شکواییه در برگ مخصوصی که توسط قوه قضاییه تنظیم می شود نوشته شوند، بلکه نوشتن در برگه معمولی کفایت می کند.

مرحله 3- تحقیقات مقدماتی: بعد از طرح شکایت کیفری، تحقیقات مقدماتی شروع می شود و پرونده در دادسرا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دادسرا در این مرحله به کمک ضابطان دادگستری به تحقیق درباره جرم و تعقیب متهم می پردازد. نکته ای که در این جا باید مورد بررسی قرار گیرد این است که لزوما در مرحله دادسرا جلسه ای تشکیل نمیشود و احتمال دارد دادستان و دادیار و بازپرس، طرفین را به صورت جداگانه احضار کنند و به مدارک و دلیل های ارایه شده رسیدگی، و رای مورد نظر خود را صادر کنند.

مرحله 4- رسیدگی در مرحله نخستین: بعد از اینکه پرونده به دادگاه ارسال می شود و وقت رسیدگی تعیین می شود، جلسه دادرسی با حضور طرفین یا وکیل آنها تشکیل می شود.

قاضی دادگاه با توجه به تحقیقات دادسرا، گزارش ضابطین دادگستری و با اخذ اقرار از طرفین و شهادت شهود به پرونده ورود پیدا می کند.

تنظیم شکایت

در این مرحله دادگاه وارد رسیدگی در ماهیت شده و اقدام به صدور رای اعم از حکم و قرار می نماید. طبق قانون آیین دادرسی کیفری دادگاه باید در رای خود، حضوری و غیابی بودن و قابلیت واخواهی، تجدیدنظر و یا فرجام و مهلت و مرجع آن را قید کند. لازم به ذکر است که نگارش اظهارنامه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نگارش اظهارنامه

اظهارنامه نوشته ای است که مطابق مقررات قانونی تنظیم می شود و وسیله اعلام رسمی مطلبی به دیگری به قصد امکان اثبات اعلام آن مطلب به وی در آینده است. از کاربردهای دیگر اظهارنامه، تسلیم وجه یا مال یا سند یا هر چیز دیگری است که طرف مقابل ما از دریافت آن خودداری می نماید.

نکات مهم در نگارش اظهارنامه

شماره 1- مطلب را بصورت مفید و مختصر اعلام نماییم.

شماره 2- مشتمل بر توهین و افترا و نظایر اینها نباشد.

شماره 3- مهلتی را که به طرف مقابل برای انجام دادن کار و یا تحویل چیزی می دهیم باید مهلت متناسب و معقولی باشد.

شماره 4- در حد آنچه که ذی حق هستیم مطالبه حق کنیم و نه بیشتر از آن.

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت باشید این نکته را می دانید که معمولا خرید و فروش تتر به دلیل استفاده به عنوان ابزاری برای کنترل نوساناتی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد اتفاق می افتد.

در واقع تریدرها با خرید تتر در زمان نوسانات قیمت دیگر ارزها و یا تبدیل کردن ارزهای قبلی خود به تتر اقدام به حفظ سرمایه خود می کنند. البته در مواقعی هم هنگامی که قیمت ها افت می کند با فروش تتر و خرید دیگر ارزهای دیجیتال سرمایه خود را افزایش میدهند.

البته این ویژگی تتر به دلیل ثبات قیمت تتر است. این ثابت بودن قیمت تتر باعث شده است که به ابزاری برای کنترل نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در این مقاله با تترلند همراه باشید تا شما را با دلیل ثابت بودن قیمت تتر و نحوه فروش تتر در صرافی های دیجیتال آشنا کنیم.

فروش تتر

دلیل ثبات قیمت تتر 

تتر به وسیله ارزهای فیات پشتیبانی می شود. ارزهای فیات به ارزهایی مانند یورو و دلار می گویند. سایر ارزهای دیجیتال قیمتشان را عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌کند. اما برای ارز دیجیتال پایدار تتر اینگونه نیست و این ارزها به دنبال یک قیمت ثابت و بدون نوسان بوده اند.

ین اندوخته به تعداد استیبل‌های موجود در گردش مرتبط است که می‌تواند شامل وثیقه‌ای از هر دارایی که بتوان بر سر قیمت کلی آن به توافق رسید، باشد. برای مثال اگر 100 ارز دیجیتال پایه تتر با پشتوانه دلار در گردش باشد باید حداقل 100 دلار پشتوانه برای این ارز کنار گذاشته شود تا قیمت آن ثابت بماند. 

به همین علت قیمت تتر ثابت است و هیچ وقت تغییر نمی کند. تریدرها هم می توانند از این قابلیت استفاده های زیادی در راستای حفظ سرمایه و یا افزایش سرمایه خود در هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کنند.

فروش تتر چگونه است؟

شما برای این که بتوانید در زمینه خرید و فروش تتر اقدام به انجام هرگونه معامله ای کنید ابتدا باید در یک صرافی دیجیتال حساب کاربری باز کرده و پس از احراز هویت در آن صرافی دیجیتال اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

برای خرید تتر شما حساب ریالی خود را شارژ کرده و سپس درخواست خرید هر میزان تتر که به پول شما بخورد را می دهید. پس از خرید تتر، میزان تتر خریداری شده شما به کیف پول آنلاینتان می آید.

اما برای فروش تتر، در این قسمت شما اول باید قیمت های بازار را چک کنید و با توجه به نمودار ها بهترین زمان  ممکن برای فروش تتر خود را مشخص کنید. سپس آن تعدادی از تتر را که می خواهید بفروشید را مشخص می کنید.

پس از فروختن تتر های مقدار آن ها از کیف پول آنلاین شما کم خواهد شد و پول آن به حساب بانکی شما واریز می شود.

قیمت تتر

جمع بندی

برای اطمینان بیشتر در زمینه خرید و فروش تتر پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ صرافی های آتنلاین معتبری مانند تترلند بروید.



:: برچسب‌ها: فروش تتر , فروش تتر در تترلند , قیمت تتر , قیمت تتر در تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

در اینجا نگاهی خواهیم انداخت به موارد اساسی که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید ، نظریه ای که هر کس در سازمان شما باید حداقل از آن آگاه باشد ، اگر درک فنی مناسبی نداشته باشد.

یکی از مقالات پرطرفدار ما در همه دوران ها ، مطلبی با عنوان خدمات سئو سایت : 8 Essentials هنگام بهینه سازی سایت شما است. از نظر میزان بازدید هنوز هم تجارت ما را انجام می دهد ، با این وجود اولین بار در آوریل 2013 منتشر شد ، بنابراین می توانید این مورد را به عنوان به روزرسانی طولانی مدت و توسعه یافته آن تلقی کنید.

سئو چیست؟

خیلی ساده ، خدمات سئو اصطلاح چتری برای تمام روشهایی است که می توانید برای اطمینان از قابل مشاهده بودن وب سایت و محتوای آن در صفحات نتایج موتور جستجو  استفاده کنید.

این روش ها از روش های فنی شما می توانید در پشت صحنه وب سایت خود بدست آورید (ما تمایل داریم این را به عنوان "خدمات سئو در صفحه" ذکر کنیم) تا تمام رویکردهای تبلیغاتی "خارج از صفحه" که می توانید برای افزایش دید سایت خود استفاده کنید (لینک ساخت ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی).

خدمات سئو

برای اهداف این مقاله ، هنگامی که ما در مورد قابلیت مشاهده صحبت می کنیم ، منظور ما این است که وب سایت شما در چه سطح بالایی از SERP برای برخی از عبارات جستجو در نتایج "ارگانیک" ظاهر می شود. نتایج ارگانیک به مواردی اطلاق می شود که به طور طبیعی در صفحه مشاهده می شوند ، نه در بخش های پرداخت شده for

جستجو برای توپ شیرینی که نتایج ارگانیک و پولی را نشان می دهد

جستجوی پرداخت شده نیز قسمت عمده ای از بازاریابی موتور جستجو است. می توانید اطلاعات بیشتر در این مورد را در راهنمای مبتدی اخیر جستجوی پرداخت شده و PPC کسب کنید.

چرا به خدمات سئو احتیاج دارید؟

ایجاد یک معماری قوی سایت و ارائه ناوبری واضح به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به سرعت و به آسانی فهرست کنید. مهمتر از این ، تجربه خوبی در استفاده از سایت شما و بازدیدهای مکرر برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. شایان ذکر است که Google به طور فزاینده ای به تجربه کاربر توجه می کند.

وقتی صحبت از میزان جذب ترافیک توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما می شود ، درصد قابل توجهی است و شاید واضح ترین شاخص اهمیت سئو باشد.

در سال 2014 ، Conductor پیشنهاد کرد 64٪ از کل ترافیک وب ناشی از جستجوی ارگانیک باشد ، در حالی که 2٪ از جستجوی اجتماعی ، 6٪ از جستجوی پرداخت شده ، 12٪ مستقیم و 15٪ از منابع ارجاع دیگر است.

این با داده های شخصی ما تقریباً 70-75٪ از ترافیک SEW ناشی از مواد آلی است.

منابع

Analytics راهنمای نهایی ساخت لینک انجمن در سال 2020

5 اشتباه برتر سئو در Analytics

بهبود خدمات سئو و روابط توسعه دهنده

Analytics نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقبا بصورت آنلاین

از کل ترافیک ارگانیک ، در سال 2015 مشخص شد که Google بیش از 90٪ از ترافیک جستجوی ارگانیک جهانی را تشکیل می دهد. بنابراین واضح است که شما به حضور پررنگی در Google SERP نیاز دارید ، اما چقدر قدرتمند است؟

خوب ، طبق این مطالعه از Advanced Web Ranking (که قبلاً هنگام بحث در مورد چگونگی تسلط بر Google از آن خارج شدم) نشان می دهد که در اولین SERP ، پنج نتیجه برتر 67.60٪ از کل کلیک ها و نتایج از 6 به 10 را تشکیل می دهد فقط 3.73٪ را تشکیل می دهد.

 


:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()