نوشته شده توسط : بارمان

برای دیدن قیمت لحظه ای بایننس کوین و مشخصات آن، همچنین تاریخچه ارز دیجیتال بایننس کوین در این مقاله همراه ما باشید. همچنین در پایان این مقاله اطلاعاتی از قیمت پیش بینی شده برای سال های آینده در اختیارتان قرار می دهیم.

قیمت لحظه ای بایننس کوین

قیمت لحظه ای بایننس کوین امروز 277.08 دلار است که حجم کل بازار 44.345.800.000.00 دلار است. برای دانستن قیمت لحظه ای بایننس کوین بهتر است که حجم معاملات روزانه را هم در نظر بگیرید. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال 461.907.000.00 است. سهم 4097 درصدی از کل بازار به این ارز دیجیتال اختصاص داده شده است. حال که به صورت کلی اطلاعاتی از قمیت لحظه ای بایننس کوین پیدا کرده اید، خوب است که اطلاعاتی درباره خود این ارز دیجیتال پیدا کنید.

بایننس کوین و مشخصات این ارز دیجیتال

قطعا پیش از آن که به دنبال قیمت لحظه ای بایننس کوین باشید ابتدا اطلاعاتی راجع به ارز دیجیتال بایننس کوین پیدا کرده اید. شاید هم هنوز اطلاعات کاملی ندارید و اسم این رمز ارز محبوب را از یکی از دوستان خود شنیده باشید و به دنبال اطلاعات کاملی از آن  هستید. ارز دیجیتال بایننس کوین که با نماد BNB در بازارهای دیجیتال شناخته می شود، در رتبه 4 بازار قرار داشته است.

بالاترین قیمت لحظه ای بایننس کوین در روز 20 اردیبهشت 1400 ملاحظه شده است که معادل 687.59 دلار بوده است. این ارز دیجیتال یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بین کاربران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال است.

تاریخ چه قیمت لحظه ای بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین، با عرضه اولیه کوین در سال 2017 ارائه شد و به عنوان یکی از بزرگتری صرافی رمز ارزی در جهان، لقب گرفت که در شبکه های غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین معرفی شد. بایننس کوین کاربردهای زیادی در شبکه اکوسییستم بایننس دارد که یکی از مهم ترین های آن کاهش کارمزد معاملات در صرافی بایننس است. از مزایای دیگر بایننس کوین می توان به پرداخت کارمزدهای مختلف در صرافی غیرمتمرکز  که برای پرداخت هزینه کالا و خدمات و خرید آنلاین برای پرواز و هتل است، می تواند با توکن های کاربردی بایننس کوین اشاره کرد.

بایننس کوین را می توان یکی از رقبای اصلی اتریوم دانست. اتریوم و بایننس کوین در مقیاس های بزرگ در تراکنش های بالا با هم رقابت می کنند.

پیش بینی قیمت لحطه ای بایننس کوین

انتظار تحلیل گران بازار معاملات ارزهای دیجیتال این است که تقاضا برای ارز دیجیتال بایننس کوین همچنان رو به افزایش باشد. پیش از این دیده ایم که افراد زیادی که از خریداران همیشگی بازار اتریوم بوده اند به خرید بایننس کوین روی آورده اند. با بالا رفتن حجم تقاضای بایننس کوین قطعا عرضه به همان مقدار توانایی افزایش ندارد و شبکه بایننس کوین قادر به عرضه میزان بالایی برای جوابگویی تقاضای همه افراد نیست. بنابراین با کاهش عرضه، قیمت بایننس کوین با گذشت زمان افزایش پیدا می کند.

تحلیل گران درباره قیمت لحظه ای بایننس کوین در روزهای آتی پیش بینی هایی داشته اند که چند مورد آن را برایتان می آوریم. همان طور که می دانید ارزهای دیجیتال نوسان قیمت زیادی را تجربه می کنند. بنابراین نمی توان پیش بینی دقیق و بدون خطا ارائه داد. اما می توان از داده های تاریخی و روند تغییر قیمت ان به اعداد نزدیک به واقعی دست یافت. تحلیل گران و کاربلدان این حوزه برای قیمت لحظه ای بایننس کوین در سال 2024 قیمتی در محدوده 332.07 دلار پیش بینی کرده اند. همین طور درباره قیمت بایننس کوین در سال 2030، قیمتی در حدود 1033.81 دلار افزایش می یابد.

البته تنها افزایش قیمت در ارزهای دیجیتال کافی نیست؛ بلکه باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که نتایج هیچ گاه تضمینی نیستند و پیش بینی می تواند درست یا غلط باشد یا برای یک مدت خیلی کوتاه به این مبلغ نزدیک شود و دوباره با نوسان های زیادی روبرو شود.

برای خواندن مقالات بروز درباره ارزهای دیجیتال به سایت صرافکس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت لحظه ای بایننس کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()