نوشته شده توسط : بارمان

ریمل را چه کسی نمی شناسد و با تاثیر رویایی آن آشنایی ندارد؟ ریمل ابزاری است که می تواند مژه های شما را حجم دهد، حالت دهد و بلند کند. اینکه ریمل کدام تاثیر را روی چشم های شما می کذارد به این بستگی دارد که ریمل شما چه مدلی است. حتما این نکته را می دانید که خرید ریمل را باید بر اساس خصوصیات مژه هایتان خریداری نمایید. در این مقاله می خواهیم خانم هایی که مژه های کوتاه دارند را در خرید ریمل راهنمایی کنیم تا ریمل بیشترین تاثیر را روی زیبایی آن ها داشته باشد.

ریمل

خرید ریمل با کیفیت

ریملی که شما استفاده می کنید و روی چشم هایتان تاثیر بی نهایت زیبا و فوق العاده ای دارد لزوما روی چشم دوستتان این خصوصیت را ندارد. شاید مژه های شما پر باشد و کوتاه و مژه های دوستتان پر باشد و بلند. در نتیجه ریمل که شما دو دوست باید انتخاب نمایید با یکدیگر متفاوت است.

 خانم هایی که مژه های کوتاه دارند نیاز دارند از ریمل استفاده کنند تا قدری به اندازه و طول مژه هایشان بیفزاید. توصیه می شود برای خری ریمل به دنبال ریمل بلند کننده باشند. اما اگر مژه های شما کوتاه و بی حالت است به دنبال ریمل دوکاره باشید. 

خرید ریمل بلند کننده و برای خانم هایی که مژه های نازک و کم حجم دارند توصیه می شود هنگام خرید ریمل به دنبال نمونه ای باشد که خاصیت و ویژگی حجم دهندگی را به مژه هایتان دهد. به همین دلیل ریمل حجم دهنده مناسب این دسته از خانم ها می باشد.

خرید ریمل برای مژه های کوتاه

حال اگر مژه های شما کوتاه و کم حجم است باید گزینه های خرید ریمل را تغییر دهید. ریملی را انتخاب نمایید که بتواند هر دو کار را برای شما انجام دهد. ریمل دوکاره بلند کننده و حجم دهنده بهترین انتخاب برای شما است.

در اصل ریملی که مژه های شما را بلند میکند دارای یک خصوصیت خاص است که باعث می شود روی مژه هایتان همچین تاثیری بگذارد.  اگر هنگام خرید ریمل بلند کننده دقت کرده باشید برس این نوع ریمل نازک با دندانه های شانه مانند است. این دندانه های می توانند مژه های شما را شانه کند و مایع ریمل را بین مژه هایتان قرار دهد و آن ها را بلند نماید.

خرید ریمل

اگر مژه های شما نیاز به یک ویژگی داشت تا زیباتر شود مانند اینکه مژه های شما کوتاه است اما حالت دارد و از نظر حجم هم اندازه بود باید هنگام خرید ریمل به دنبال نمونه های تک کاره باشید. ولی اگر مثلا مژه های کوتاه باشد و بی حالت که در این صورت نیاز به دو ویژگی دارید که ریمل به شما اضافه کند باید دنبال ریمل های دو کار باشید. برس این نوع ریمل ها متفاوت است. در نتیجه لازم است هنگام خرید ریمل به این نکته دقت نمایید.

 

در مقابل ریمل حجم دهنده دارای برس درشت تر و با مویچه های ریز فراوان است تا بتواند روی مژه های نازک افراد تاثیر بگذارد. در نتیجه هنگام خرید ریمل باید درب آن را باز کنید تا بتوانید متوجه شوید ریملی که خریداری می کنید چه مدلی است و چه تاثیری را روی مژه هایتان می گذارد.

 

اگر هنگام خرید ریمل دقت نکنید و نمونه تقلبی آن را ناخواسته خریداری کردید بدانید که این نوع ریمل علاوه بر ایجاد حساسیت های چشمی مانند سوزش و خارش چشم، التهاب و قرمزی آن، می تواند به تارهای مژه شما هم آسیب وارد نماید. کوتاهی و ریزش مژه جزء مواردی است که ریمل فیک در چشم های شما ایجاد می کند.

ریمل حجم دهنده

 

زمانی که می خواهید خرید ریمل را انجام دهید درب آن را باز کنید و آن را ببویید. ریمل نباید بوی نامطبوع و زننده بنزین و گازوئیل دهد. این نشانه فاسد بودن ریمل است و میتواند باعث ایجاد حساسیت های چشمی شود. 

اگر می خواهید خرید ریمل اصل را با قیمت مناسب انجام دهید پیشنهاد میکنیم به روبی سان یک برند معتبر ایتالیایی ایرانی مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: خرید ریمل , ریمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

بینی گوشتی فرم رایجی در میان افراد است و تعداد کسانی که قصد جراحی آن را دارند بسیار است. اما همیشه یک نگرانی برای این افراد وجود داشته است. آن هم این است که چقدر می توان به موفقیت عمل بینی گوشتی امید داشت؟ دلیل این تردید این است که تا مدت بسیاری هر کس بینی گوشتی خود را عمل می کرد، بینی او بعد از عمل فرم خود را از دست می داد و اثر جراحی بر می گشت. اما امروزه تقریبا با اطمینان می توان گفت این نگرانی ها دیگر برطرف شده است و با پیشرفت‌های اخیر در متدهای جراحی، عمل بینی گوشتی به شکل راحت تری انجام می شود و می‌توان گفت که بر خلاف گذشته دیگر عوارضی ندارد و نتیجه جراحی این گونه از بینی ها کاملا موفقیت آمیز است.

از متدهایی که عمل بینی گوشتی را متحول و همه را به این جراحی امیدوار کرده تکنیک پیوند غضروف به قسمت های ضعیف بینی است.

بهترین روش عمل بینی گوشتی

ویژگی‌های بینی گوشتی

بر خلاف اسم آن، بینی گوشتی گوشت بیشتری ندارد بلکه نوع بافت و ساختار آن با بینی استخوانی تفاوت دارد. ویژگی های زیر در اکثر بینی های گوشتی مشترک است.

بینی گوشتی، پوست ضخیم‌ و سفتی دارد.

مقدار چربی روی پوست آن زیاد است.

بینی گوشتی دارای غضروف و استخوان ضعیف و نازک است.

پره‌های بینی و نوک بینی گوشتی پهن هستند.

این ویژگی‌ها در بینی‌های گوشتی یکسان نیست، به عنوان مثال یک دسته از بینی‌های گوشتی پوست ضخیم دارند اما در دسته دوم گوشتی بودن بینی به خاطر لایه چربی زیاد زیر پوستی است چون غده‌های سباسه آن‌ها خیلی زیاد است. تجربه نشان داده است که جراحی دسته دوم راحت‌تر است و با تجویز رژیم غذایی یا داروی مناسب می‌توان لایه چربی زیر پوست بینی را تا حد امکان کم کرد که جراحی آسان‌تر شود.

اما برعکس بینی گوشتی، بینی استخوانی پوست نازک و بافت استخوانی و غضروفی ضخیم دارد. با لمس کردن هم می‌توان نوع بینی را تشخیص داد. اگر استخوان بینی را زیر انگشتان خود واضح حس نکردید، بدانید که بینی گوشتی است.

عمل بینی گوشتی

تفاوت عمل بینی گوشتی با بینی استخوانی

در گذشته از تکنیک خاصی برای عمل بینی گوشتی استفاده نمی‌شد چون هنوز تکنیک جدید ابداع نشده بود. به همین علت بسیاری از افراد بعد از جراجی، دچار افتادگی بینی می‌شدند و به اصطلاح بینی آن‌ها برگشت داشت.

از آنجایی که بافت استخوانی و غضروفی بینی گوشتی، ضعیف است در صورت ترشیدن نازک تر و ضعیف‌تر شده و توان نگه داشتن بینی گوشتی را نخواهد داشت. کشش جاذبه زمین نیز این مسأله را شدیدتر می‌کند در نتیجه بینی دچار افتادگی می‌شود.

اما امروزه از تکنیک‌های پیشرفته برای عمل بینی گوشتی استفاده می‌شود. در این روش تلاش می‌شود تا جایی که امکان دارد بافت غضروفی بینی را تقویت کنند و برای این کار ممکن است از غضروف گوش یا دنده قرض گرفته شود. در اثر این روش، دیگر بینی برگشت نخواهد داشت و استحکام و پایداری خود را حفظ خواهد کرد. البته این کار به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد بنابراین در انتخاب جراح خود بسیاردقت کنید که تبحر کافی در عمل بینی گوشتی داشته باشد.

بینی‌های گوشتی بعد از عمل دچار ورم شدید می‌شوند و دوران نقاهت آن طولانی‌تر است.

تفاوت عمل بینی گوشتی و استخوانی

علت ورم زیاد بعد از عمل بینی

ورمی که بعد از عمل بینی در بینی مشاهده می شود، جزو عوارض طبیعی عمل بینی و بین همه ی افرادی که تحت این جراحی قرار می گیرند مشترک است. بنابراین جای نگرانی ندارد و بعد از مدتی برطرف می‌شود. ورم بینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد. نوع اول به دلیل برش‌ها و زخم‌های جراحی همزمان با کبودی ایجاد می‌شود و در مدت زمانی نزدیک دو هفته بهبود می‌یابد. معمولاً ورم در بینی‌ گوشتی، شایع‌تر است.

نوع دوم ورم بینی بر اثر تجمع مایعات بافتی رخ می دهد. همانطور که احتمالا می دانید در عمل بینی به روش باز، لازم است که پوست برش بخورد و کاملا بالا زده شود. بعد از اتمام کار و ایجاد تغییرات در ساختار استخوان و غضروف، دوباره پوست به روی استخوان بازگردانده می شود. بنابراین بین استخوان و پوست یک فضای خالی ایجاد می‌شود که در این ناحیه خالی، مایعات بافتی تجمع می‌کنند و باعث تورم می‌شوند. البته این ورم پایدار نیست و بعد از گذشت یک سال به طور کامل رفع می‌گردد.



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

همه ی انسان ها دوست دارند در زندگی روزمره در چشم دیگر افراد زیبا به نظر برسند. این ویژگی برای خانم ها به شکل دوچندان وجود دارد. نقش بینی از این جهت در زیبایی بسیار پر رنگ است که بینی در مرکز چهره قرار گرفته و تناسب را در اعضای صورت برقرار می کند. بینی های افرادی که قصد عمل بینی دارند فرم های مختلفی دارد که یکی از شایع ترین این فرم ها، فرم بینی گوشتی است. افرادی که بینی گوشتی دارند باید جراحی بینی گوشتی انجام دهند. در این مقاله می خواهیم به پرتکرارترین سوالات بیماران درباره عمل بینی گوشتی پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

جراحی بینی گوشتی

چه کسانی جراحی بینی گوشتی را انجام می دهند؟

کسانی که بینی هایی با ویژگی های زیر دارند معمولا مایل انجام جراحی بینی گوشتی هستند:

پوست بینی ضخیم و بسیار چرب دارند

غضروف بینی انقدر نرم است که نوک آن به راحتی خم می شود.

سوراخ های بینی بزرگ و پهن است.

نوک بینی بزرگ و چربی های زیادی در آن انباشته شده است

البته خصوصیات بالا برای تمام بینی های گوشتی صدق نمی کند. بعضی از بینی های گوشتی پوست ضخیمی ندارند و در این دسته از بینی ها معمولا عمل بینی راحت تر انجام می شود چون پوست دیگر دست و پای جراح را در حین جراحی نمی بندد. اگر هیچ یک از ویژگی های بالا را نداشتید اما باز هم فکر می کنید بینی شما گوشتی است می توانید یک آزمایش ساده بدهید و به راحتی از این بابت مطمئن شوید.

تاثیر جراحی بینی گوشتی

پزشکان معمولا از چه روشی برای جراحی بینی گوشتی استفاده می کنند؟

قبل از هرچیز باید بدانید به طور کلی در عمل بینی دو تکنیک باز و بسته وجود دارد. در روش باز جراح پوست را کنار میزند و تغییرات لازم را در بینی و غضروف آن اعمال میکند به همین خاطر جراحان در این روش آزادی عمل بیشتری دارند اما در رینوپلاستی با تکنیک بسته، تمام برش ها داخل بینی انجام می شود و پوست به مقدار خیلی کم کنار می رود.

در جراحی بینی گوشتی به دلیل پیچیده بودن کار، پزشکان معمولا از تکنیک باز استفاده می کنند.

روش جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل بینی از آن دسته مواردی است که در نقاط مختلف یک شهر نوسان زیادی دارد. در سال 99 متوسط هزینه عمل بینی بین 3 تا 9 میلیون است.  جراحی بینی گوشتی به دلیل حساسیت و مشکل بودن کار معمولا هزینه بیشتری نسبت به عمل بینی استخوانی دارد. شما در کلینیک زیبایی دکتر بیوتی می توانید جراحی بینی گوشتی را با حدود 7 میلیون تومان انجام دهید.

چقدر طول می کشد تا نتیجه جراحی بینی گوشتی را ببینیم؟

باید در جواب به این سوال گفت این مورد کاملا به خود فرد بستگی دارد. معمولا بین 6 ماه تا 1 سال طول می کشد تا بتوانید نتیجه نهایی و واقعی رینوپلاستی را مشاهده کنید.

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی

احتمال بازگشت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

در زمان های نه چندان دور به دلیل استفاده از روش های نادرست بینی های گوشتی بعد از جراحی فرم خود را از دست می دادند و به اصطلاح نتیجه جراحی بینی گوشتی بر می گشت. اما در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده و تکنیک های جراحی به روز شده اند که دیگر نیازی نیست در این باره نگرانی داشته باشید. با این حال باید توجه داشته باشید که بینی گوشتی بسیار حساس است و اگر توسط یک پزشک ماهر و با تجربه جراحی نشود ممکن است به داوطلب صدمات زیادی وارد شود.

اگر به دنبال یک پزشک با تجربه و ماهر برای جراحی بینی گوشتی خود هستید پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارها را خودتان مشاهده کنید؛ مطمئننا شگفت زده خواهید شد.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

آیا موارد زیر  خواسته شما هم هست؟

  • می خواهم سایتم در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • می خواهم بازدید کننده سایتم بیشتر شود

  • دلم می خواهد فروش سایتم بیشتر شود.

  • می خواهم به صفحه اول نتایج گوگل برسم.

  • می خواهیم سایتم را بهینه کنم تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد.

  • می خواهم از سایتم به سود بالایی برسم.

کلید رسیدن به این خواسته ها فقط یک چیز است، سئو سایت.

در واقع بهینه سازی سایت یا سئو سایت، مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام می شود تا رتبه سایت شما افزایش یابد و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. با این کار بازدید کننده بیشتری به سایت شما وارد می شوند، مشتری  بیشتری جذب می کنید و از این طریق سود بیشتری به دست می آورید.

سئو سایت

سئو سایت چیست؟

سئو یا SEO مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. البته بعضی می‌گویند Search Experience Optimization می‌باشد که به نظرم تعریف دوم بهتر است. چون در حقیقت سایت باید برای کاربران بهینه شود و گوگل تنها یک واسطه است. در ابتدا باید گوگل را متقاعد کنیم که ما را به کاربرانش پیشنهاد دهد تا کاربران به سایت ما راه یابند. اما بعد از آن همه چیز دست خود ماست.

سایت پر سرعت، طراحی کاربری جذاب و ساده، تولید محتوای مفید و جذاب و با کیفیت، ریسپانسیو بودن سایت و... تماماً عواملی هستند که باعث می‌شود کاربران در سایت بمانند و رتبه سایت بالاتر رود. سئو خارجی یک نوع روش سئو کلاه خاکستری است که کمک می‌کند اعتبار سایت بالاتر رود و اعتماد گوگل به ما بیشتر شود.

سئو سایت

با سئو سایت می توانید کسب و کار خود در سطح جهان گسترش دهید!

فقط با داشتن سایت دو زبانه که یکی فارسی و دیگری انگلیسی است می‌توانید کسب و کار خود را جهانی کنید. از آنجایی که رضایت کاربران برای گوگل مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر انگلیسی زبان، نتایج انگلیسی و به کاربر فارسی زبان نتایج فارسی نشان می‌دهد. سئو انگلیسی بسیار مهم است چون اکثر کشورهای دنیا با آن آشنا هستند و در واقع یک زبان بین المللی است.

آیا خودم می توانم سایتم را سئو کنم؟

انجام سئو یک کار زمان بر است و اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید باید تمام وقت کار کنید. چون رقبا به شدت در حال سئو هستند ضمن اینکه گوگل هر روزه قوانین سئو را آپدیت می کند و باید همیشه سایت خود را به روز کنید.

سئو سایت

به جای این کار می توانید سایت خود را به یک شرکت سئو بسپارید. برای انتخاب شرکت سئو مناسب، نمونه کارهای آن را بررسی کنید یا با مشتریان قبلی تماس بگیرید و میزان موفقیتشان را بررسی کنید. شرکت سئو اینجا به صورت تخصصی خدمات سئو ارائه می دهد و در صورت هر داشتن هر سوالی می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/



:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاوره سئو , سئو چیست , آموزش سئو , سئو انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

تقریباً این مورد برای همه افراد  اتفاق افتاده که بعد از خرید جنسی متوجه شوند که مالی را که خریداری کرده‌اند دارای ایراد و نقص هست. در این شرایط شخص ضرر دیده تلاش می‌کند تا زیانی که متحمل شده را جبران کند. یکی از مواردی که اشخاص در این مورد می‌توانند استفاده کنند خیار عیب هست. در این نوشته قصد داریم به معرفی این حق بپردازیم و مشخصات و شرایط استفاده از آن را معرفی کنیم.

 

خیارات تدلیس یعنی چی؟

خیار به حقی اطلاق می‌شود که به‌موجب آن طرفین یک معامله می‌توانند اقدام به فسخ آن معامله بنماید. لازم به ذکر است که این مبحث فقط در عقود لازم کاربرد دارند زیرا عقود جایز به اراده هر کدام از طرفین می‌توانند فسخ شوند. ماده 396 قانون اقدام به دسته‌بندی این موارد نموده است که عبارت‌اند از خیارات: مجلس، حیوان، شرط، تاخیر ثمن، رویت و تخلف وصف، غبن، عیب، تدلیس، تبعض صفقه، تخلف شرط

.خیارات تدلیس

 

 

خیار عیب

قانون مدنی در ماده 422 در تعریف این مفهوم عنوان مقرر می‌دارد: اگر پس از انجام معامله مشخص شود مال موردنظر معیوب بوده مشتری این حق را دارد تا مبیع معیوب را با دریافت ارش قبول کند یا معامله را فسخ کند. بااین‌حال اگر ایراد از بین رفته باشد مشتری نمی‌تواند تقاضای دریافت ارش بنماید.



شرایط احقاق حق توسط مشتری

این حق زمانی برای مشتری به وجود می‌آید که در زمان انعقاد عقد نقص مخفی و موجود باشد. ( ماده 423) معیار تشخیص عیب و ایراد عرف است. در مورد خریداران غیرحرفه‌ای این نکته قابل اشاره است که اصل بر عدم آگاهی وی از وجود مشکل است و در مورد اشخاصی که در خصوص مال مورد معامله تخصص دارند اصل بر آگاهی هست. همچنین ممکن است عیبی بعد از انجام معامله در مال پیدا شود در این صورت اگر این ایراد ناشی از مشکل سابق باشد، سابق بر عقد حساب می‌شود.

مشخصات 

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد نقص باید مخفی باشد، قانون‌گذار مقرر می‌دارد که ایراد وقتی مخفی حساب می‌شود که مشتری در زمان بیع از آن آگاهی نداشته باشد. همچنین اگر ایراد بعد از خرید و فروش و قبل از قبض مال به وجود آید در حکم مشکل سابق است. همچنین ممکن است موردی در یک منطقه یا یک دوره زمانی نقص به‌حساب بیاید درحالی‌که ممکن است چنین موردی در جایی دیگر ایراد تلقی نشود

شرایط تقاضای ارش توسط خریدار

موردی که ممکن است اتفاق بیافتد این است که مشتری تقاضای درخواست ارش کند. در این صورت می‌بایست قیمت حقیقی مال در زمان بی‌عیبی و قیمت حقیقی آن در حال نقص توسط متخصصان مشخص شود. اگر قیمت آن در زمان بی‌نقصی مساوی با قیمتی باشد که در زمان بیع بین طرفین مقرر شده است، تفاوت بین این قیمت و قیمت مبیع در حال معیوبی مقدار ارش خواهد بود.

 

خلاصه

خیار عیب حقی است که خریدار به‌موجب آن می‌تواند در صورت مشاهده عیب و نقص در مال خریداری‌شده یا آن را پس دهد یا مابه‌التفاوت آن را دریافت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ای زمینه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: خیارات تدلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

سئو سایت شامل تکنیک‌ها و اقداماتی است که برای بهینه سازی سایت انجام می‌شود تا سایت در لیست نتایج جستجو در صفحه اول قرار بگیرد. از این طریق در آمد صاحب سایت بالا می‌رود و جایگاهی که از این طریق به دست می‌آید ماندگارتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

با استفاده از قدرت موتورهای جستجوگر در دو دهه  اخیر و بالا رفتن میل کاربران اینترنتی از این رابطه ها ، به جای اینکه مخاطب بخواهد آدرس کامل تارنمای شما را پیدا کند با پیدا کردن این واژه  به راحتی به سایت مذکور دسترسی پیدا می کند.

سئو سایت

اینترنت و گوگل اکنون یکی از بزرگترین فضاهای انلاین را در بر گرفته‌اند و امروزه افراد تمام کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. در حالی که در ابتدا موتورهای جستجوگر ساده بودند و قدرت فعلی را نداشتند به همین دلیل بسیاری از افراد سودجو از این سادگی سو استفاده کردند و هنوز هم این افراد وجود دارند. از مهارت های تخصصی خود به طور زیرکانه ای استفاده می کنند و به طور نامطلوبی برای مخاطبین (مثلا تکرار بی دلیل یک کلمه ی خاص یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط) خود را در برابر کاربران عام قرار دهد،در حالی که گردانندگان این نمایش با دیدن مشکلات بیکار ننشسته اند و در صدد برطرف کردن این حفره های پر تعداد بر آمدند. اما سئو سایت قوانینی است که این موارد در ان نفی شده است.

سئو سایت

در این میان ، مجموعه هایی که به سئو، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization ، متوسل می شوند، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگی آن در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نافرمانی انجام گرفته شده با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند . به همین دلیل از آنجایی که پیمودن راه در این مسیر خواسته های گوگل امری فوق تخصصی زمانبر و بی فوت وقت می باشد، اگر کسی یا فردی یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقیبان محلی و بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کار خود می باشد.

سئو سایت

کسب رتبه 1 گوگل با سئو سایت

سئو سایت به معنای استانداردهایی می‌باشد که موتورهای جستجوگر در نطر گرفته‌اند و با استفاده از آن به سنجش عملکرد وب سایت‌ها می‌پردازند. در واقع موتورهای جستجوگر از الگوریتم‌هایی تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه بررسی بخشی از سایت را به عهده دارند. به فرض مثال الگوریتم پنگوئن بک لینک‌های سایت را بررسی می‌کند. در حالی که الگوریتم پاندا محتوای سایت را بررسی می‌کند تا کپی نباشد. اما از آنجا که این الگوریتم ها جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند درک کامل آنها برای همه مقدور نیست. همیشه کاربران میپرسند سئو چیست؟ به عبارتی سئو یعنی تلاش برای برتر شدن یک سایت از نظر محتوایی و ساختار سایت نسبت به سایر وب سایت ها که منجر به بالا رفتن رتبه خواهد شد.

سئو سایت

روزانه تعداد خیلی زیادی جستجو در موتور های جستجو انجام می شود. این حجم ترافیک به حدی زیاد است که می تواند تمام سایت های موجود را تغذیه کند، اما چیزی که خیلی مهم تر است تعدادی ترافیک خاص است که منجر به فروش می شود و البته فقط با سئو سایت می توان به آن دست یافت. با مراجعه به سایت سئو اینجا تجربیات خود در زمینه سئو و سئو سایت افزایش دهید و به سایت خود رونق ببخشید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

همانطور که میدانیم ارزهای زیادی در بازارهای ارز دیجیتالی وجود دارد که افراد اقدام به خرید و فروش آن ها می کنند.

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین تف کاردانو و تتر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوتی دارند.

همانطور که شما برای خرید و فروش ارز به صرافی های موجود مراجعه می کنید برای خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتالی دیگر باید به صرافی های ارز دیجیتالی مراجعه نمایید.

اما قبل از اینکه تتر بخرید یا تترهای خود را به فروش برسانید بهتر است اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید تا خرید و فروش معقولی داشته باشید.

در بازارهای دیجیتالی دو نوع تتر داریم. تتر دلار و یورو تتر. تتر ثبات قیمت دارد. وقتی می گوییم هر تتر معادل یک دلار است منظورمان این است که نرخ تتر چیزی بین 0.98 تا 1.02 قیمت هر دلار است.

فروش تتر

 همانطور که از اسم هر کدام مشخص است نرخ تتر با قیمت دلار و یورو تعیین می شود. این ارزهای دیجیتالی توسط واحد پولی دلار و یورو ساپورت می شوند در نتیجه می توانند در بازارهای ارزی دیجیتالی قیمت یکسان و ثابتی داشته باشند. و البته ایمن است. سرمایه شما از یک تتر کمتر نخواهد شد. تتر را خیلی راحت می توانید نقد کنید و جزء ارزهای دیجیتالی است که نقدشوندگی بالایی دارد.

تتر تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری های ارزی که انجام می دهید می توانید از افت و خیز بازار آسوده خاطر باشید.

 نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید. در نتیجه برای گرفتن نرخ و قیمت تتر به روز باید از سایت های معتبر صرافی ارز دیجیتال قیمت گرفت.

فروش تتر

به دلیل نوساناتی که دلار در ایران دارد باید اینکه سرمایه گذاری در تتر معنای جهانی ندارد اما با توجه به قیمت دلار در ایران می توانید شما روی تتر سرمایه گذاری کنید.

سعی کنید برای فروش تتر زمانی اقدام کنید که دلار بالاترین قیمت خود را دارد. و برای خرید تتر باید دلار به قیمت پایین خود برسد. برای اینکه بتوانید از قیمت ثانیه ای تتر اطلاع داشته باشید باید به صرافی های آنلاین ارز دیجیتالی مانند تترلند مراجعه کنید. 






:: برچسب‌ها: فروش تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

 

دنیای هوشمند و الکترونیک روز به روز پیشرفته تر می شود  و در حال حاضر به جایی رسیده ایم که از روش های بیومتریک برای سیستم های امنیتی روز استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، چرخه قفل دیجیتال این گونه است که ابتدا به دست افراد ثروتمند و غنی می رسد؛ سپس زمانی که سیستم جدیدی از قفل ها به وجود  آمد، سیستم امنیتی قدیمی تر به دست افراد معمولی می رسد. برای مثال قفل کارتی و حتی قفل رمزی تا سالیان قبل فقط توسط مراکز امنیتی مهم مانند بانک ها، موزه ها و… استفاده می شد، اما در حال حاضر توسط شرکت های اداری عادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر آن امنیت رمزی سابق را ندارد.  

قبل از آنکه به بررسی این دو مدل از قفل یعنی قفل رمزی  و قفل کارتی بپردازیم، باید به شما اعلام کنیم که منظور ما از قفل رمزی آن دسته از قفل هایی است که به روش جدید و امروزه باز می گردند و تکنولوژی روز را دارا است.

با ما و این مقایسه جالب همراه باشید.

قفل کارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل کارتی

همان طور که واضح است، قفل های کارتی سیستم تقریبا قدیمی از قفل های الکترونیکی موجود در بازار می باشد که به وسیله کارت های RFID  باز می گردند. RFID مخفف Radio Frequency identification  می باشد که تکنولوژی است که با قرار دادن یک تراشه در کارت و یک سنسور تشخیص آن تراشه کار می کند. این سیستم مزایا و معایبی را همراه خود داراست که به آن می پردازیم.

 

مزایای قفل کارتی

1.دیگر از شر کلیدهای حجیم خلاص خواهید شد. کلید شما کارت شماست و همیشه همراه شماست.

2. قفل های کارتی معمولا تا 100 کارت را پشتیبانی می کنند که استفاده از آن را برای مراکز اداری فراهم می سازد.

3. قیمت مناسب آن تقریبا خرید آن را برای هر کسی مقدر می سازد ( بنا بر بودجه شخص است.)

 

معایب قفل کارتی

  1. تقریبا همانند قفل های مکانیکی، ساختن کارت RFID نه به سادگی قفل مکانیکی ، ولی امکان پذیر و راحت است و به نوعی باز کردن آن نیز راحت است.

 

قفل رمزی چیست و چه کاربردی دارد؟

سابقه قفل رمزی به سالیان بسیار قبل بر می گردد.زمانی که رمز توسط تیم تحقیق و توسعه یک شرکت سازنده قفل، برای تبدیل شدن به جدیدترین سیستم امنیتی روز مورد استفاده قرار می گیرد. 

البته امروزه قفل رمزی تفاوت بسیاری با قفل رمزی زمانهای قبل دارد. به دلیل اینکه در گذشته قفل رمزی توسط اهرم های مکانیکی و میل بادامک باز می گردید؛ ولی امروز از جدیدترین سیستم های روز مانند مدار الکترونیکی، پنل لمسی و…. استفاده می شود. 

 

قفل رمزی چیست و چه مزایایی دارد؟

قفل رمزی سامسونگ

همان طور که واضح است، قفل رمزی به قفلی گفته می شود که به وسیله رمز باز می گردد. در گذشته، سیستم امنیتی این گونه از قفل ها به این صورت بود که هنگامی که شما رمزی را تنظیم می کردید، همزمان با آن حالت میل بادامک و قطعات درون آن تغییر می کرد و زمانی که شما رمز را وارد می کردید، حالت میل بادامک به حالت تنظیم شده برای باز کردن درب  تبدیل می شد و رمز باز می شد.

اما امروزه و به لطف پیشرفت تکنولوژی، قفل رمزی دیجیتال به وسیله مدارهای الکترونیکی و حافظه داخلی باز می گردند. به این گونه رمز در سیستم امنیتی و حافظه قفل ذخیره می شود و هر گاه که شما رمزی را وارد میکنید، با آن رمز ذخیره شده در حافظه داخلی چک می شود و در صورت تطابق درب باز می گردد.

از مزایای قفل رمزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیگر هیچ نیازی به حمل دسته کلیدهای حجیم نخواهید داشت و کلید شما، درون ذهن شماست.

  • دیگر نگران گم کردن کلید و یا فراموشی و یا حتی جا گذاشتن آن در منزل یا اداره نباشید.

  • با نصب قفل رمزی بر روی درب منزلتان، خاص بودن را به درب منزل خود اضافه کنید.

  • دسته ای از قفل های رمزی، قابلیت اتصال به خانه هوشمند را نیز دارند. به این گونه که قابلیت متصل شدن به وسایل هوشمند دیگر منزل را دارند.






:: برچسب‌ها: قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()