نوشته شده توسط : بارمان

خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت را در میان تعداد زیادی از انواع اسپیکرها معرفی کردیم. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در ایران، قیمت کالا از پارامترهای مهم محسوب می شود. برای حل این مشکل و رفع دغدغه ذهنی کسانی که قصد خرید اسپیکرهای با کیفیت را دارند، لیست از مدل های با کیفیت و البته ارزان قیمت را ارائه کردیم. برای خرید عمده معتبرترین و بزرگترین مرکز فروش عممده اسپیکر در تهران را معرفی کردیم.

خرید اسپیکر بلوتوثی قیمت مناسب

دستگاه های پخش صوت در گذشته در ابعاد بزرگ و غیر قابل حمل بود. امروزه اسپیکرها با قابلیت اتصال به صورت پولوتوث و قابل حمل، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. در بسیاری از دورهمی ها، سفر و حتی مراکز بزرگ تجاری از این وسیله استفاده می شود. برای اینکه بتوانید وسیله متناسب با سطح نیاز خود را خریداری کنید، 10 تا از انواع آن را به ترتیب بخوانید و با آگاهی برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان اقدام کنید.

اسپیکر بلوتوثی T&G PSB4510

وزن کم و ابعاد کوچکی و رنگ بندی از ویژگی های ظاهری برجسته است. کیفیت و شفافیت صدا و برد عملیاتی آن به عنوان مشخصه های فنی نشان دهنده کیفیت بالای این مدل دستگاه پخش صوتی قابل حمل است. وزن این وسیله، 250 گرم توان خروجی آن5 وات با کارت حافظه میکرو و درگاه جک 3.5 میلی متری صدا است. عدم امکان اتصال فلش مموری از جمله ویژگی های منفی این دستگاه است.

اسپیکر بلوتوثی ProOne PSB4510

طراحی خاص این مدل اسپیکر نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. برای انتخاب و خرید هدیه این بهترین هدیه است. رنگ بندی زیبا و ابعاد کوچک آن عوامل وسوسه کننده ای برای خرید آن است. یکی از کاربردهای متفاوت و جالب این وسیله امکان استریو صدا با اتصال دو دستگاه است. در صورتی که به صورت کامل شارژ شده باشد می تواند حداکثر 12 ساعت در حال کار باشد. این وسیله هم تنها امکان اتصال USB را ندارد اما می تواند از کارت حافظه Micro SD استفاده کند.

اسپیکر بلوتوثی KTS-1576

برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان به عنوان هدیه، این مدل اسپیکر انتخاب مناسبی خواهد بود. با توجه به اینکه امکان فروش عمده اسپیکر در تهران در مراکز معتبر آنلاین ایجاد شده، بدون هیچ مشکلی می توانید از کالای مورد نظر خود را  انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید. از ویژگی های دستگاه پخش صوتی قابل حمل KTS طراحی چمدانی برای افزایش سهولت در حمل و نقل ، قابلیت اتصال به کارت حافظه SD درگاه جک 3.5 میلی متری، پشتیبانی از فلش مموری، ظرفیت باتری و مدت زمان شارژدهی می توان یکی از با کیفیت ترین اسپیکرهای ارزان را معرفی کنیم.

جمع

در این مقاله سعی کردیم به بررسی بسیاری از مشخصات فنی و ظاهری انواع اسپیکرهای ارزان بپردازیم تا با صرف کمترین هزینه، بهترین کالا و مناسب ترین کالا را خریداری کنید. با توضیحات ارائه شده، می توانید برای خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان متناسب با سلیقه خود، اقدام کنید. پیش از خرید، فروشگاه های معتبر آنلاین را  انتخاب کنید و پس تحقیق در مورد روند کاری آن ها، اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()