نوشته شده توسط : بارمان

سامسونگ، این غول بزرگ کره، چندین سال است که در قفل دیجیتال هم فعالیت دارد و این یکی از زمینه های پیشرفت و نفوذ گسترده سامسونگ در زندگی مردم است. در حال حاضر قفل دیجیتال سامسونگ یکی از غنی ترین ها در این زمینه است. از دیگر نام های برتر قفل دیجیتال می توان به yale ، gateman ، Orient ، HG و Hione اشاره کرد. اگر با این وسیله یعنی قفل دیجیتال آشنا باشید ، واقف هستید که قفل دیجیتال سامسونگ از یک رمز عبور ، کارت RFID ، خصوصیات بیومتریک و اتصال بلوتوث برای شناسایی و به جای کلید مکانیکی استفاده می کنند. در اینجا سعی داریم شما را با 3 مدل قفل دیجیتال سامسونگ آشنا کنیم که دارای برترین ویژگی های ارتباطی هستند و در بالای لیست بهترین ها قرار دارند.

 

قفل دیجیتال سامسونگ مدل اثرانگشتی SHS-H700

این محصول نوعی نسخه به روز شده قفل SHS-5230 است. در این مدل سامسونگ با نوآوری در مدار مدل قبلی ، این قفل را در مقابل شوک الکتریکی و شدت جریان بالا ایمن کرده است. همچنین در این قفل دیجیتال سامسونگ سیستم تشخیص آتش سوزی نیز وجود دارد به گونه ای که اگر دمای محیط داخلی از بالای 60 درجه سانتیگراد بالا رود ، سیستم هشدار صوتی به سرعت فعال می شود و اگر دما بتواند قفل را خاموش کند ، قادر خواهید بود. با یک اهرم مکانیکی کوچک درب را باز کنید. اگر هنگام وارد کردن رمز، خطا وجود داشته باشد، خطاهای مکرر در تایید هویت پیش می آید، یا حتی وقتی در خانه نیستید و یکی از درهای داخلی باز شود، سیستم هشدار صوتی همچنان فعال می شود و در کنار آن یک هشدار نیز برای شما ارسال می شود.

 قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ مدل shp-dh537

این قفل دارای احراز هویت و قفل اتوماتیک دو مرحله ای است و از کارت های RF استفاده می کند. نکته جالب تر این است که این قفل در زمان تست و پس از 5 بمب گذاری در حالیکه همچنان هشدار صوتی پخش می کرد سیستم خود را غیرفعال کرد؛ پس می توانید مطمئن باشید که دزد ها با مشکلی بسیار اسفناکی روبرو خواهند بود. علاوه بر اینها سیستم ضد حریق، سیستم ایجاد وقفه (برای زمانهایی که تلاش هایی مرموز برای باز کردن درب صورت می گیرد)، قفل کودک و سیستم بک آپ گیری در زمان های بحرانی دارد.

 قفل دیجیتال سامسونگ

 

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-2920

سیستم امنیتی این مدل دو عدد را در جایی تصادفی به شما نمایش می‌دهد و بعد از وارد کردن آن دو عدد رمز عبور اصلی خود را وارد می‌کنید. سامسونگ در این مدل هم از سیستم ضد حریق در دمای بالای 60 درجه استفاده می‌کند. سیستم ضد سرقت این قفل دیجیتال سامسونگ درب را پس از بسته شدن به طور اتوماتیک قفل می‌کند و در صورتی که درب اصلی قفل باشد و یکی از درب های داخلی باز شود سیستم هشدار فعال می‌شود.

قفل دیجیتال سامسونگ

روش خرید قفل دیجیتال سامسونگ 

فروشگاه قفل دیجیتال به آدرس digitaldoorlock.ir به شما امکان مقایسه ویژگی ها و خرید محصولاتی از تولید کنندگان پیشرو در جهان از قفل های دیجیتال ساخته شده در اروپا و آسیا از جمله قفل دیجیتال سامسونگ را می دهد تا شما بی هدف و ندانسته وارد بازار نشوید. با توجه به شرایط دشوار واردات ، تلاش های شرکت بارمان پیوسته بر اساس تهیه لیست متنوع و جذاب از مدل های قفل دیجیتال موجود در بازار بوده است.

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

کلید ورودی ساختمان، کلید ورودی آپارتمان، کلید گاو صندوق، کلید انبار، کلید دفتر و... همگی اینها کلید هایست که اغلب افراد در طول روز نیاز به حمل آنها دارند. از آنجا که برای هر درب یک کلید جداگانه لازم است، در نتیجه هم وزن آن زیاد می‌شود و هم حجم بیشتری از فضا را اشغال می‌کند و از طرفی اگر روزی هریک ازاین این کلید ها همراه شما نباشد می تواند برایتان دردسرساز باشد. 

شاید شنیده باشید که میگویند هر کجا "ای کاشی" شنیدید طراحی یا تولید جمله ی بعد شما را ثروتمند میکند. حتماً روزی کسی ای کاش های کسی که از حمل کلیدهایش خسته شده و یا دردسری که بعد از جا گذاشتن یا گم کردن دسته کلید برایش بوجود آمده شنیده و یا خودش این نیاز را احساس کرده و پس از آن استارت اختراع قفل دیجیتال زده شده.

از قفل دیجیتال در چه مواردی میتوان استفاده کرد

قفل دیجیتال برای تمام درب ها اعم از درب کشو، ویترین غرفه و مغازه حتی درب کابینت قابل نصب است. بسته به نیاز شما و اینکه فکر کنید کجا نیاز به امنیت بیشتری دارد و در کجا نیاز به کلید ندارید می توانید از قفل دیجیتال استفاده کنید.

 

اگر رمز قفل دیجیتال را فراموش کردیم...

قفل های دیجیتال این قابلیت را دارند که با آپشن های متنوعی ارتقاء پیدا کنند. آپشن هایی مثل داشتن کارت RFID، رمز، کلید‌مکانیکی، اثرانگشت، و key tag ها تعداد و امکان مدیریت. اگر دستگاهی که تهیه می‌کنید تعداد بیشتری از این آیتم ها را پذیرا باشد و امکان مدیریت آنها را داشته باشد دستگاه قویتری دارید و مشکلات شما به حداقل ممکن می‌رسد. طراحان برای شرایطی که رمز قفل دیجیتال را فراموش کردیم تدابیری اندیشیده اند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • کلید مکانیکی که در اختیارتان قرار گرفته مختص شرایطی است که رمز خود را فراموش کرده اید. ولی بعد از آن باید قسمتی داخلی دستگاه که شامل یک آی سی است با آی سی یدکی تعویض کرده و آی سی قدیمی را برای سرویس نزد شرکت بفرستید.

  • دستگاه قابلیت خواندن اثر انگشت که قبلا اثر انگشت شما علاوه بر رمزتان برایش تعریف شده است را دارد.

  • می توانید از ه key tag که چیزی شبیه به کارت های متروی کوچک که شبیه به جاسوییچی هستند، استفاده کنید.

  • دستگاه یک رمز مدیر دارد که اگر فراموش نکرده اید‌ آن را وارد کنید و سپس وارد پنل مدیریت رمزها شده و رمز زیر مجموعه‌ی جدیدی را تنظیم کنید.

  • می توانید آیتم کارت RFID که با استفاده از آن هم باز می‌شود، و یا کارت مخصوص مدیر را هم تهیه و استفاده کنید.

 قفل دیجیتال

دیگر ویژگی های امنیتی قفل دیجیتال

فرض کنید سارقی حدسیاتی از رمز شما داشته و سعی در وارد شدن به حریم شما دارد. شما نکات امنیتی را رعایت کرده‌اید و حدس او اشتباه است. بعد از اینکه دو یا سه بار رمز را اشتباه وارد کند؛ زنگ خطر دستگاه به صدا در می آید و سارق همانطور که صدای بلند شده و توجه دیگران را جلب می‌کند باید چند دقیقه دیگر منتظر بماند تا دستگاه شانس امتحان رمز دیگری را به او بدهد، که البته در چنین شرایطی سارق منتظر فرصت بعدی نمی ماند و فرار‌ خواهند‌کرد.

برای پیشگیری از قابل حدس بودن رمز برای حاضرین در زمانی که رمز را وارد می‌کنید، و یا حتی ماندن رد انگشت بعد از رفتن شما روی اعداد، برخی مدل های قفل رمزی راهکاری دارند؛ بدین صورت که شما به ابتدا یا انتهای رمز خود چند عدد فیک را اضافه می‌کنید.

سایت https://digitaldoorlock.ir/ سال هاست که در این زمینه فعال است و شما می توانید مشخصات هر نوع قفل دیجیتال را در آن ببینید، قفل مورد نیاز خود را انتخاب کنید و با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

در خانه چقدر لوازم و اشیاء قیمتی و گران قیمت دارید؟ چگونه از آنها نگهداری می کنید؟ یا در محل کارتان پول نقد یا اسناد مهم نگهداری می کنید؟ امنیت این اشیا را چگونه تضمین می کنید؟

برای ما همیشه در امنیت قرار گرفتن جزء دغدغه های ذهنی مان بود و همیشه تلاشمان بر این است که امنیت محل زندگی و محل کارمان را بالا ببریم.

یکی از روش های افزایش سطح ایمنی استفاده از قفل دیجیتال روی درب ورودی است.

قفل دیجیتال روی همه انواع در نصب می شود و می توانید امنیت آن مکان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از قفل دیجیتال این است که نیازی به کلید مکانیکی برای باز کردن در یا قفل کردن آن وجود ندارد. این نگرانی که ممکن است کلید را در محلی جای بگذاریم و پشت در خانه بمانیم با استفاده از قفل دیجیتال برطرف شده است.

در بین برندهای موجود در زمینه قفل دیجیتال بهترین نوع آن قفل سامسونگ است. در قفل سامسونگ تمام ایرادات و اشکالات برندهای دیگر برطرف شده است.

قفل سامسونگ

 مزایای قفل سامسونگ

شما می توانید در قفل سامسونگ چند اثر انگشت تعریف کنید. برای هر عضو خانواده اثر انگشت منحصر به فرد خودش ثبت می شود.

برای استفاده از قفل سامسونگ می توانید تا 20 عدد کارت RF تعریف کنید.  کارت های RF کارت هایی هستند که به وسیله آن ها می توانید درب را باز کنید. این کارت ها زمانی کارایی دارند که شما رمز عبورتان را فراموش کرده اید.

قفل دیجیتال سامسونگ با وارد کردن رمزعبور باز می شود. رمز عبور عددی بین 4 تا 12 رقم است که به خواست شما ثبت می شود و تغییر می کند. هنگام وارد کردن رمز عبور صفحه کلید لمسی ظاهر می شود و اعداد را به صورت تصادفی نمایش می دهد. این کار سبب می شود که اثر انگشت شما در کل صفحه کلید پخش شود و رمز عبور با توجه به رد انگشت های شما قابل حدس زدن نباشد. این مزیت باعث افزایش امنیت می شود.

برق قفل دیجیتال سامسونگ با یک باطری تامین می شود. در برخی از انواع قفل دیجیتال که به برق ساختمان متصل هستند با قطع برق در عملکرد آن ها اختلال ایجاد می شود. قفل دیجیتالی که با باطری تامین می شود با نزدیک شدن به اتمام باطری آلارم تعویض باتری می زند.

برای مواقع اورژانسی دو عدد کلید مکانیکی وجود دارد. زمانی که از روش های بالا نتوانستید قفل سامسونگ را باز کنید کلید مکانیکی به کمک شما می آید. دقت کنید بعد از اینکه از کلید مکانیکی برای باز کردن استفاده کردید، قفل سامسونگ باید تعمیر جزئی شود.

قفل دیجیتال سامسونگ

 

برای اینکه ساختمان را به قفل دیجیتالی سامسونگ مجهز کنید باید هزینه بیشتری را بپردازید. دقت کنید قیمت قفل سامسونگ را هزینه ای برای افزایش چشمگیر مکانتان در نظر بگیرید.

یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت هایی که در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش قفل سامسونگ تخصص دارد سایت digitaldoorlock.ir است که برای شرکت بارمان می باشد. می توانید به سایت مراجعه و قیمت قفل سامسونگ، مدل های و مزیت های آن را بررسی کنید.

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل سامسونگ , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()