نوشته شده توسط : بارمان

ریمل یک وسیله آرایشی محبوب بین خانم ها میباشد. شما میتوانید با ریمل زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید. شما حتی اگر آرایش کاملی هم نداشته باشید میتوانید با زدن ریمل به چهره خود روح و جلوه خاصی بدهید.

ریمل انواع مختلفی دارد که تاثیرات مختلفی روی مژه های شما خواهد گذاشت. ریمل بلند کننده، حجم دهنده.

اینکه مژه های شما چه خصوصیاتی دارد و دوست دارید چه ویژگی هایی به آن ها اضافه شود به شما کمک میکند که ریمل مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما را برای خرید ریمل مناسب راهنمایی کند.

ریمل

ریمل مدل های متفاوتی دارد که شما باید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ریمل حجم دهنده، بلند کننده .و حالت دهنده نمونه هایی از انواع ریمل است که هر کدام تاثیر متفاوت یروی چشم های شما می گذارد.

اینکه تاثیر ریمل چیست را مایع و برس آن مشخص می کند. اگر هنگام خرید ریمل دقت کرده باشید برسی که درشت تر از بقیه براش های ریمل است می تواند تاثیر حجم دهندگی به مژه های شما اضافه کند. برسی که نازک است و مویچه های دندانه مانند دارد می تواند مژه های شما را بلند کند. یا برسی که منحنی مانند است می تواند مژه های صاف و بی حالت شما را حالت دهد و فر کند.

البته این تاثیرگذاری با کمک مایع درون ریمل امکان پذیر است. چه نوع ریملی برای شما مناسب است؟

اگر بتوانید ریملی مناسب با چشم هایتان خریداری نمایید م یتوانید مطمئن باشید که ریمل به چشم های شما آسیب نخواهد زد. اما حتما با این عبارت برخورد کرده اید که ریمل می تواند باعث کوتاهی مژه های شما شود.

آیا این درست است؟ و اگر این عبارتی صحیح است چجرا این اتفاق می افتد؟ راهی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

چه نوع ریمل مژه های شما را کوتاه می کند؟

مایع ریمل در دو نوع ضدآب و بر پایه آب به بازار معرفی شد. ریمل هایی که ضدآب هستند در واقع بر پایه روغن هستند. این نوع ریمل ها در مجاورت با رطوبت و آب پاک نمی شوند، به زیر چشم هایتان نمی ریزد و ا« ها را سیاه نمی کند در نتیجه شما می توانید در هر موقعیتی حتی شنا از آن استفاده نمایید و آرایش چشم های خود را حفظ کنید.

ریمل اصل

اما کمی صبر کنید. گول تبلیغات این نوع ریمل را نخورید.

همین ریمل باعث کوتاه یمژه های شما می شود اگر به صورت مداوم از آن استفاده کنید. اما چگونه؟

این نوع ریمل به سختی از روی مژه ها پاک می شوند. برای پاک کردن این ماده آرایشی باید از پاک کننده های قوی آرایشی چشمک استفاده نمایید. البته همین پاک کننده به تنهایی کافی نیست. برای اینکه بتوانید خیلی خوب آن را از روی مژه هایتان بردارید باید کمی فشار وارد نمایید. و این باعث آسیب رساندن به چشم و مژه ها می شود.

زمانی که شما از ریملی استفاده می کنید که به سختی از روی مژه پاک می شود راه های تنفس را روی مژه ها می بندد در نتیجه مژه به مرور زمان و در اثر استفاده مرتب ضعیف می شود.

زمانی که شما دارید برای پاک کردن ریمل از روی چشم هایتان تلاش می کنید این تارهای نازک و ضعیف شده مژه زیر فشارهایی که شما وارد می کنید می شکند. در نتیجه مژه هایتان کوتاه خواهد شد. بدترین آسیبی که یک ریمل می تواند به مژه هایتان وارد کند ریزش مژه است که در مورد ریمل های ضد آب بسیار اتفاق م یافتد.

ریمل باکیفیت

بارها گفته ایم که هیچوقت سلامتی را فدای زیبایی نکنید و برای خرید لوازم آرایشی خود به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. ریمل هم از این قاعده مستثنی نیست. مخصوصا ریمل به دلیل اینکه بر روی مژه های شما قرار میگیرد حتما باید از برند های معتبری مانند روبی سان خریداری شود.






:: برچسب‌ها: ریمل , ریمل اصل , ریمل روبی سان , روبی سان , خرید ریمل روبی سان , خرید ریمل با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

عمل زیبایی بینی در بیمارانی که سابقه ضربه، شکستگی، مشکل تنفسی (انحراف داخلی) از راه بینی و از لحاظ ظاهری داری قوز بینی، انحراف، ناقرینگی پره های بینی، افتادگی نوک بینی، پهنی نوک بینی و استخوان بینی دارند، توصیه میشود. این عمل در کنار جراحی بلفاروپلاستی (پلک بالا) از پرطرفدار ترین اعمال جراحی هستند. در این مطلب بطور کامل چگونگی عمل رینوپلاستی ، مزایا، معایب، ریکاوری و هر آنچه در مورد این عمل باید بدانید را بیان کردیم. امیدواریم مفید واقع شود.

مناسب ترین سن جراحی زیبایی بینی

پیش از هر اقدامی در جهت عمل زیبایی بینی باید مطمئن شوید که رشد صفحات استخوانی شما متوقف شده است و دیگر دچار تغییرات ظاهری ناشی از بزرگتر شدن استخوان‌های بینی نخواهید شد. این رشد در افراد مختلف متفاوت است ولی به طور میانگین در دختران تا 17 سالگی و در پسران تا 18 سالگی ادامه خواهد داشت. اگر بخواهید حداکثر زمان ممکن را برای رشد صفحات استخوانی در نظر بگیرید و همچنین به مشکل قانونی(نیاز به حضور قیّم برای افراد زیر 18 سال) برخورد نکنید بهتر است تا بیست و دو یا بیست سه سالگی صبر کنید.

عمل بینی

عمل زیبایی بینی عروسکی

در اوایل دوران رواج عمل زیبایی بینی، مدل عروسکی شاید تنها و محبوب ترین مدل عمل بینی بود. همه دوست داشتند بینی شان شبیه مدل های معروف بسیار کوچک باشد و نوک آن سربالا باشد. این مدل عمل زیبایی بینی معایبی داشت که به همین دلیل امروزه کمی از محبوبیت آن کاسته شده است اما هنوز هم این مدل طرفداران خودش را دارد.

عمل بینی به مدل عروسکی به هدف کوچک کردن بینی تا حد امکان انجام می‌شود. در عمل بینی عروسکی پره های بینی جمع می‌شوند و نوک بینی به سمت بالا متمایل می‌شود. همچنین روی پل بینی یک قوس ایجاد می‌شود. با وجود پرطرفدار بودن این مدل باید توجه داشت مدل عروسکی روی تمام انواع بینی قابل اعمال نیست. تنها بینی هایی که از استحکام غضروفی کامل برخوردارند مانند بینی های استخوانی می‌توانند عمل زیبایی بینی عروسکی را انجام دهند.

راینوپلاستی 

جراحی بینی یا رینوپلاستی به طور کلی به دو دسته عمل های ترمیم ساختار و عمل های زیبایی بینی تقسیم می‌شود؛ دسته‌ی اول برای ترمیم شکستگی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات تنفسی استفاده می‌شود ولی دسته‌ی دوم صرفا یک عمل جراحی در راستای زیباتر شدن صورت است؛ به تبع بعضی از افراد به ترکیبی از این دو مورد روی می‌آورند تا به اصطلاح کار را یکسره کنند.

تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی

همانطور که از اسم آنها مشخص است، ایراد بینی گوشتی در ضخامت پوست، بزرگی قسمت گوشتی پایین بینی و پهن بودن پره‌های بینی است. در مقابل بینی استخوانی دارای پوستی نازک و غضروف‌های قوز دار است و به اصطلاح زاویه و انحراف غضروف بینی، نیاز به اصلاح دارد؛ معمولا نتیجه عمل بینی های استخوانی بیشتر به چشم اطرافیان می‌آید و تغییرات محسوس‌تر است. 

نکات مهمی که باید قبل از جراحی رعایت کنید 

  • چنانچه از الکل سیگار یا سایر مواد دخانی استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل آنها را کنار بگذارید.

  • این عمل به اصطلاح ناشتا انجام می‌شود و باید هشت ساعت قبل از انجام عمل چیزی نخورده باشید.

  • لباسی بپوشید که به راحتی و بدون برخورد به بینی شما قابل تعویض باشد.

  • لازم است آقایان ریش و سبیل خود را به طور کامل اصلاح کنند.

  • اگر به هر دلیلی از داروهای رقیق کننده خون مثل بروفن ها و آسپرین استفاده می‌کنید دو هفته قبل از عمل اینکار متوقف کنید، چرا که احتمالا حین و بعد از عمل خونریزی خواهید داشت و متوقف کردن این خونریزی زمانی که خون شما به شدت رقیق است کاری نشدنی خواهد بود.

  • جراح معالج خود را در جریان ریز مشکلات سلامتی خود قرار دهید و از او مشورت بگیرید، بخصوص اگر مشکل تنفسی دارید.

عمل زیبایی بینی

مراقبت های بعد از عمل

  • بعد از عمل نیز تا دو هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید

  • حضور در استخر، سونا و جکوزی تا دو ماه ممنوع است.

  • به هیچ وجه از دوش آب‌گرم استفاده نکنید.

  • در هنگام خواب، سر خود را در ارتفاع بالاتری نسبت به اعضای بدن قرار دهید تا از جمع شدن خون در سر جلوگیری کنید.

  • هرگونه فشار بدنی برای شما بسیار خطرناک است و می‌تواند موجب خونریزی شود.

  • با توجه به احتمال بروز خونریزی، کمپرس سرد آماده داشته باشید.

  • از تخلیه شدید بینی خودداری کنید.

  • از مصرف مواد غذایی حاوی مقادیر زیاد سدیم مثل محصولات لبنی و کنسرو سبزیجات خودداری کنید

  • تا 72 ساعت بعد از عمل بهتر است از سوپ یا مایعات تغذیه کنید.

مراحل آغاز تا پایان عمل زیبایی بینی

مراجعه و مشاوره با پزشک

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که میخواهید بینی خود را عمل کنید باید مدارکی مانند آزمایش خون، عکس سی تی اسکن و عکس آتلیه را به پزشک مربوطه نشان بدهید. شما میتوانید هر فرمی از بینی که دلتان میخواهد را به پزشک پیشنهاد بدهید. پزشک باتجربه و ماهر، با توجه به نوع بینی شما میتواند پیشنهاد شما را قبول یا رد کند و به شما بهترین مشاوره را بدهد.

قبل از عمل بینی

نکاتی که اشاره کردیم باید قبل از جراحی زیبایی بینی به طور کامل رعایت بشود تا عوارض بعد از عمل به حداقل برسد.

بعد از عمل

بعد از عمل زیبایی بینی پزشک جراح با پزشک متخصص بیهوشی مشورت می کند و بعد از یک تا دوساعت، ‌بیمار را به بخش منتقل میکنند.

ریکاوری

مدتی که طول میکشد تا بینی شما دوباره به حالت سابق برگردد و کبودی ها و ورم های شما خوب بشود ریکاوری نام دارد. در ادامه این مقاله به طور کامل درمورد ریکاوری صحبت میکنیم.

روزی که بینی خود را عمل کرده اید باید در خورد و خوراکتان دقت زیادی بکنید. نباید غذاهای سفت بخورید چون استخوان فک و بالای لب را تکان میدهند. از روزی که بینی خود را جراحی میکنید تا چند روز بعد از عمل، باید غذاهای آبکی و نوشیدنی بدون نی مصرف کنید.

عمل زیبایی بینی

به خاطر داشته باشید که عوارضی مثل: بی حس شدن بینی، باقی ماندن رد بخیه، خونریزی، باد کردن صورت و حتی از بین رفتن دائمی عصب می‌توانند عوارض طبیعی یک عمل زیبایی بینی باشند اما رعایت حداکثری موارد بالا می‌توانند به شما و همچنین جراح معالج تان در پشت سر گذاشتن بهتر این فاصله‌ی زمانی (6 تا 18 ماهه) و مشاهده‌ی نتیجه نهایی کمک بزرگی کنند.

مجموعه‌ی دکتر تهران بیوتی با گردآوری جمعی از جراحان پلاستیک متخصص و با تجربه، تصمیم گیری را برای شما آسان‌تر کرده و مشورت های لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



 


:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , جراحی زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

چرا هنگام استفاده از عینک ایمنی یا عینک محافظ می توانید بینایی گرانبها را از دست دهید که می تواند برای یک عمر دید خوب ، چشم شما را ایمن نگه دارد؟

لازمه هر کاری ایمنی می باشد، عینک محافظ چشم مهم ترین بخش ایمنی می باشد. طبق گزارش Prevent Blindness America ، هر ساله بیش از 700000 آمریکایی در محل کار چشمان خود را زخمی می کنند و 125000 نفر دیگر در خانه چشمان خود را زخمی می کنند. بیش از 40،000 کودک و بزرگسال آمریکایی در هنگام ورزش از آسیب دیدگی چشم رنج می برند ، در حالی که هزاران آسیب دیدگی چشم دیگر گزارش نمی شود.

از آنجا که کارشناسان می گویند استفاده از عینک محافظ مناسب می تواند تا 90 درصد از آسیب دیدگی چشم جلوگیری کند ، ممکن است بخواهید درباره عینک های ایمنی و عینک هایی که مناسب ترین شیوه زندگی شما هستند بیشتر بدانید.

عینک ایمنی و عینک ایمنی چه تفاوتی با عینک عادی دارد؟

عینک ایمنی باید مطابق با استاندارد بالاتری از مقاومت در برابر ضربه نسبت به عینک عادی باشد ، که گاهی اوقات متخصصان نوری آن را "عینک لباس" می نامند. این استاندارد بالاتر هم در لنزها و هم در قاب عینک ایمنی و عینک اعمال می شود.

عینک محافظ چشم

عینک ایمنی دو نوع است: عینک ایمنی با نسخه و عینک بدون نسخه (عینک ایمنی "پلانو" نیز نامیده می شود.

بدون در نظر گرفتن اندازه و دوام قاب و لنزها ، عینک های طبی با نسخه معمولی از نظر عینک ایمنی واجد شرایط نیستند مگر اینکه از معیارهای خاصی برخوردار باشند.

در ایالات متحده ، دولت فدرال برای کاهش خطر صدمات در محل کار ، دستورالعمل های ایمنی برای محل کار تعیین می کند. اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) در وزارت کار ایالات متحده بر اقدامات ایمنی در محل کار و محیط های آموزشی نظارت می کند.

OSHA استانداردهای عینک ایمنی را که توسط انستیتوی استاندارد ملی آمریکا (ANSI) ، یک سازمان خصوصی و غیرانتفاعی ایجاد کرده و استانداردهای کیفیت و ایمنی را برای طیف گسترده ای از محصولات ایجاد می کند ، تصویب کرده است.

استاندارد ANSI که برای ایمنی چشم اعمال می شود ، شامل انواع مختلفی از دستگاه های محافظت از چشم ، از جمله عینک چشم (بدون نسخه و عینک) ، عینک محافظ ، محافظ صورت ، کلاه ایمنی جوشکاری و ماسک تنفسی تمام صورت است.

استانداردهای ANSI برای عینک ایمنی

استانداردهای به روز شده عینک ایمنی ANSI شامل ویژگی های اصلی زیر است:

    برای آزمایشات اولیه ضربه ، لنزها به طور جداگانه آزمایش می شوند (در یک قاب نصب نشده اند). برای طبقه بندی ضربه بالا ، قاب و لنزها به عنوان یک واحد با هم آزمایش می شوند.

عینک محافظ چشم

    آزمون "drop ball" طبقه بندی اساسی ایمنی ضربه را برای لنزها تعیین می کند. در این آزمایش ، یک توپ فولادی به قطر یک اینچ از ارتفاع 50 اینچ به لنز افتاده است. برای عبور ، لنز نباید ترک بخورد ، تراشه یا شکسته شود. تمام لنزهای ایمنی شیشه باید این آزمایش را انجام دهند. برای لنزهای ایمنی پلاستیک ، فقط یک نمونه آماری از یک دسته بزرگ از لنزها نیاز به آزمایش دارد.

    در آزمایش ضربه بالا ، یک آزمایش سرعت بالا با شلیک یک توپ فولادی با قطر یک چهارم اینچ به لنز با سرعت 150 فوت بر ثانیه انجام می شود. برای عبور ، لنز نباید ترک بخورد ، تراشه یا شکسته شود و نباید از نگهدارنده لنز جدا شود.

نحوه ارزیابی درجه بندی عینک ایمنی و عینک ایمنی

علامت بعلاوه برای تعیین اینکه آیا یک لنز از تست سرعت بالا که در بالا توضیح داده شده است عبور کرده است یا نه ، به دنبال علامت "+" باشید که نشان دهنده تأیید آن در هنگام ضربه زیاد است.

عینک محافظ چشم

بالا: این محافظ ایمنی در فروشگاه های سخت افزار یافت می شود. روی شیشه های کوچکتر قرار می گیرد اما گاهی اوقات مه می شود. پایین: این عینک های ایمنی دارای محافظ های جانبی هستند که محافظت چندانی ندارند اما کمتر مه می شوند.

این علامت ممکن است به هر لنز تجویزی با ضخامت یکسان یا بیشتر (در نازک ترین نقطه لنز) ، ساخته شده از همان ماده توسط همان سازنده و با همان پوشش (پوشش) اعمال شود.

علامت های "V" و "S". علامت های دیگر لنزهایی که روی لنزهای ایمنی ظاهر می شوند "V" (نشانگر فتوکرومیک بودن لنز) و "S" است (نشان می دهد لنز رنگ خاصی دارد). در بعضی موارد ، ممکن است یک عدد نیز روی لنزهای ایمنی سایه دار علامت گذاری شود تا نشان دهد که میزان انتقال نور توسط رنگ کاهش می یابد.

شیشه های ایمنی سایه دار برای استفاده در هنگام کار با فلز مذاب و در عملیات لحیم کاری ، لحیم کاری ، برش و جوشکاری دارای تراکم رنگی هستند که می توانند از 1.5 تا 3.0 (سایه ملایم تا متوسط ​​برای لحیم کاری مشعل) تا 10 تا 14 (سایه های بسیار تیره برای برق) جوش قوس الکتریکی).

تمام علائم لنزهای ایمنی باید دائمی باشند. اگر لنزها از استاندارد ضربه بالایی برخوردار نیستند ، باید برچسب هشدار دهنده ای که فقط توسط فرد برداشته می شود بر روی ایمنی تجویز شودعینک

تست قاب برای عینک ایمنی و عینک ایمنی

فریم های عینک ایمنی با استفاده از همان معیارها آزمایش می شوند که آیا در کاربردهای اصلی یا ضربه ای زیاد استفاده می شوند. آزمایشات قاب شامل موارد زیر است:

    تأثیر جرم زیاد در این آزمایش ، یک پرتابه فولادی به قطر یک اینچ به وزن 17.6 اونس از طریق لوله ای از ارتفاع 50 اینچ به لنزهای ایمنی نصب شده در یک قاب ریخته می شود. قاب توسط فرم سر مصنوعی "پوشیده" می شود. برای عبور ، قاب باید کاملاً لنز را حفظ کند و هیچ قطعه ای نمی تواند از سطح داخلی جز frame قاب که لنزها را نگه دارد جدا شود.

    ماندگاری قاب های ایمنی همچنین باید یک تست مقاومت در برابر اشتعال ، یک تست مقاومت در برابر خوردگی و سایر تست های دوام را داشته باشند.

    تأثیر سرعت بالا

این آزمایش شامل شلیک یک توپ فولادی یک چهارم اینچی به لنز و قاب با سرعت 150 فوت در ثانیه از فاصله کمی کمتر از 10 اینچ است. این آزمون چندین بار (هر بار با یک قاب و لنز جدید) در زوایا و موقعیت های مختلف ضربه تکرار می شود. معیارهای قبولی همانند آزمون تأثیر جرم زیاد است.

 

نحوه ارزیابی استانداردهای قاب های مورد استفاده در عینک محافظ

عینک ایمنی بدون نسخه با لنزهای غیرقابل جدا شدن باید به طور دائم با علامت تجاری تولید کننده و "Z87" (ضربه اساسی) یا "Z87 +" (ضربه زیاد) در قسمت جلوی قاب یا یک معبد مشخص شود.

قاب های ایمنی نسخه ای باید به طور دائم با علامت تجاری تولید کننده و "Z87-2" در قسمت جلوی قاب و در هر دو معبد مشخص شوند.

برای کسب اطلاعات کامل ، می توانید یک نسخه از استاندارد عینک ایمنی ANSI Z87.1-2003 را در وب سایت موسسه استاندارد ملی آمریکا خریداری کنید.

به چه نوع لنزهای ایمنی در محل کار نیاز دارم؟

مسئول ایمنی شرکت شما باید تعیین کند که برای وظایف شغلی شما کدام سطح از حفاظت (تأثیر اساسی یا تأثیر زیاد) لازم است.

منبع: All About Vision

برخی از مشاغل مورد نیاز برای محافظت از ضربه در عینک چشم عبارتند از:

  • نجارها

  • لوله کش و لوله کشی

  • ماشین سازی

  • فرزندان

  • کارگران

برخی از فعالیت ها ممکن است به محافظ جانبی ، عینک یا محافظت کامل از صورت نیاز داشته باشند. کارفرمایان و افسران ایمنی برای کمک به تعیین مناسب ترین نوع عینک ایمنی برای موقعیت های مختلف شغلی باید از OSHA مشورت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به بخش محافظت از چشم و صورت در وب سایت OSHA مراجعه کنید.

 

همچنین ، انجمن بین المللی تجهیزات ایمنی "راهنمای استفاده و انتخاب محافظت از چشم و صورت" را به عنوان همراهی با اساندارد ANSI Z87.1-2003 منتشر کرده است. می توانید این راهنما را از وب سایت سازمان خریداری کنید.

اگر به عنوان یک پیمانکار مستقل کار می کنید ، بهتر است فقط برای ایمنی بیشتر از عینک ایمنی استفاده کنید که در تمام ضربه از درجه بالایی برخوردار باشد.

عینک محافظ چشم

کدام عینک ایمنی برای استفاده در منزل بهتر است؟

همانند پیمانکاران مستقل ، برای محافظت حداکثر باید از قابهای ایمنی و لنزهای دارای درجه ضربه بالا استفاده کنید.

اگر به لنزهای طبی نیازی ندارید ، یا از لنزهای تماسی استفاده می کنید ، می توانید عینک ایمنی بدون نسخه را از اکثر فروشگاه های سخت افزار ، لوازم ساختمان و کالاهای ورزشی خریداری کنید.

این عینک های ایمنی معمولاً از پلی کربنات سبک برای راحتی استفاده می شوند و در قاب های جذاب بسته بندی شده در بسته بندی موجود هستند. برای داشتن بیشترین میزان حفاظت ، مدلهایی را انتخاب کنید که دارای درجه ضربه بالایی باشند. (به دنبال علامت "Z87 +" در قاب بگردید.)

اگر بیش از 40 سال سن داشته باشید و از پیرچشمی استفاده کنید ، برخی از مدل ها حتی با بخش خواندن دو کانونی در نیمه پایینی لنز موجود هستند.

اگر به عینک ایمنی با نسخه نیاز دارید ، باید این عینک را از چشم پزشک یا یک فروشگاه نوری با نسخه عینک معتبری که توسط یک متخصص مجاز مراقبت از چشم نوشته شده ، خریداری کنید. باز هم ، برای بهترین محافظت ، عینک ایمنی با درجه ضربه بالا را انتخاب کنید. (این لنزها دارای علامت تجاری سازنده و یک "+" خواهند بود. قاب در قسمت داخلی و جلوی معابد "Z87-2" علامت گذاری می شود.)

اگر 40 ساله هستید و یک عینک عینکی دو کانونی دارید ، لنزهای پیشرفته دارای درجه ایمنی برای کمک به شما در دیدن واضح در تمام فواصل بدون خطوط دو کانونی یا سه کانونی آزار دهنده در لنزها در دسترس هستند.

برای چمن زنی و استفاده از دستگاه برش برق یا سایر ابزارهای برقی ، قاب محافظ جانبی را انتخاب کنید تا از شما در برابر ذرات پرواز یا اجسام بزرگتر محافظت کند.

چه نوع عینک ایمنی برای ورزش بهتر است؟

همین توصیه ها برای عینک ایمنی برای مصارف خانگی در اینجا اعمال می شود. همچنین ، در نظر داشته باشید که یک نوار الاستیک را که به پشت شقیقه شما متصل است ، در هنگام ورزشهای فعال عینک ایمنی را روی سر خود نگه دارید.

برای ورزش ، از عینک های محافظ راحت و پر پوش مانند این ، از RecSpecs استفاده کنید.

برای شکار و تیراندازی ورزشی ، همیشه لنزهای ایمنی را انتخاب کنید که دارای درجه ضربه بالایی باشند. برای از بین بردن بازتاب های منحرف کننده ، یک فریم به سبک بسته بندی را با یک پوشش مات و غیر براق و لنزهایی با پوشش ضد انعکاس در نظر بگیرید.

قاب های ایمنی با الگوهای استتار نیز برای شکار موجود است. اگر به عینک ایمنی با نسخه نیاز دارید ، آن را بسازیدمطمئن باشید که آنها دارای محافظ های جانبی برای محافظت بیشتر از چشم هستند.

عینک محافظ چشم

برای شکار ، گلف و سایر ورزش هایی که به بینایی حاد نیاز دارند ، افزودن رنگ مخصوص ورزش را در نظر بگیرید. به عنوان مثال رنگ های کهربا یا زرد می توانند کنتراست را برای عکسبرداری افزایش دهند.

قلاب های ماهی یکی از دلایل عمده صدمات مربوط به چشم در ورزش است ، بنابراین برای ماهیگیری یک قاب بسته بندی و لنزهای ایمنی با رنگ پلاریزه را انتخاب کنید تا از سطح آب براق شود. از بین بردن تابش خیره کننده نه تنها به شما اجازه می دهد تا راحتتر به درون آب نگاه کنید ، بلکه باعث راحتی چشم شما می شود.

همچنین ، لنزهای فتوکرومیک را برای دید مطلوب و راحتی در تغییر شرایط نوری در فضای باز در نظر بگیرید. یک متخصص بینایی یا سایر متخصصان مراقبت از چشم می توانند به شما توصیه کنند که کدام رنگ ها برای فعالیت های خاص شما بهتر است.

اگر از پینت بال لذت می برید ، توجه داشته باشید که بازیکنانی که از محافظت چشم و سر مناسب برخوردار نیستند ، می توانند صدمات مهیب گلوله های پینت بال را که از اسلحه های پینت بال شلیک می شوند ، تحمل کنند. محافظ های سر برای پینت بال باید دارای محافظت از چشم و گوش باشند و این محافظ باید دارای درجه ایمنی ضربه بالا باشد. دلیل این امر این است که برخی از اسلحه ها قادرند گلوله های رنگ را با سرعتی بیش از 180 مایل در ساعت بدرقه کنند.

مهمترین قانون برای پینت بال این است که ، هرگز در حالی که بازی هنوز شروع نشده است ، هرگز از سر خود محافظت نکنید.



:: برچسب‌ها: عینک محافظ چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

قفل فیلیپس چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها یکی از راه های بالابردن امنیت منزل و محل کار استفاده کردن از قفل دیجیتال میباشد. قفل دیجیتال قابلیت های زیادی دارد که باعث میشود محبوبیت آن در بین مردم روز به روز افزایش پیدا کند. قفل فیلیپس یکی از محبوبترین و پرفروش ترین نوع های قفل دیجیتال میباشد.

شما با داشتن یک قفل یا همان دستگیره دیجیتال بر روی درب باعث میشود شما دیگر نگران گم شدن کلیدتان یا ماندن در پشت درب نباشید شما با داشتن یک قفل فیلیپس همیشه امکان ورود به منزل یا محل کارتان را حتی بدون کلید هم خواهید داشت. کارن در این مقاله قصد دارد به شما یک قفل دیجیتال عالی به نام قفل فیلیپس را معرفی کند پس با ما همراه باشید.

قفل فیلیپس

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال یک نوع دستگیره است که بر روی درب منزل نصب میشود و باعث بالا رفتن امنیت منزل یا محل کار شما میشود به دلیل اینکه با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آن امکان باز شدن در فقط با اثر انگشت، کارت و یا رمز ذخیره شده در آن میباشد. به همین دلیل نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارد. 

برای بالا بردن امنیت مکان هایی که عبور و مرور در آن ها باید کنترل شود استفاده از این قفل ها بسیار پیشنهاد میشود.  مزایای دیگر استفاده از این قفل های جسن مقاوم آن ها، امکان استفاده 3 روش ورودی، سیستم ضد سرقت و ضد حریق دارد. اما در این میان مدل های بسیار زیادی از این قفل ها وجود دارد اما پرفروش ترین نوع این قفل قفل فیلیپس است که ما در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

قفل فیلیپس 

قفل فیلیپس پیشرفته ترین نوع قفل دیجیتال است. این قفل دارای طراحی مبتکرانه است و مجهز به شناسایی رمز، اثر انگشت، کارت و کلید مکانیکی است. خصوصیات کلی این قفل به شرح ذیل میباشد :

  • قابلیت شناسایی 100 اثر انگشت را دارد.

  • قابلیت شناسایی 10 رمز کاربر دارد.

  • قابلیت شناسایی 100 عدد کارت را دارد.

  • 1 رمز مدیر و یک رمز کاربر یک بار مصرف دارد.

  • مجهز به 2 عدد کلید اضطراری میباشد.

قفل فیلیپس

قابلیت شناسایی 100 اثر انگشت در قفل فیلیپس

در قفل فیلیپس شما با یک مرحله قرار دادن اثر انگشت روی سنسور اثر انگشت پیشرفته در این قفل میتوانید خیلی سریع و در یک مرحله قفل را باز کنید.

قابلیت شناسایی 100 کارت در قفل فیلیپس

اگر کارت خود را گم کنید خیلی راحت می توانید کارت قبلی را از دستگاه حذف کنید و کارت جدیدی برای آن تعریف کنید بدون اینکه احتیاج به فرد متخصص باشد.

قابلیت رمز دهی قفل فیلیپس

شما میتوانید در این قفل یک رمز مدیر تعریف کنید و 10 رمز مختلف با کد شناسایی مخصوص به خود و یک رمز یک بار مصرف برای موارد خاص.

کلید اضطراری قفل فیلیپس

این قفل دارای 2 عدد کلید مکانیکی است که غیر قابل کپی می باشد و شما میتوانید در موارد خاص از آن استفاده کنید.

قفل فیلیپس

جمع بندی

قفل فیلیپس دارای یک مغزی 3 زبانه فولادی است که امنیت این قفل را بسیار بالا میبرد. پس با توجه به نکات ذکر شده یکی از بهترین راه ها برای تضمین امنیت خانه هایتان قفل فیلیپس میباشد. شما میتوانید برای داشتن یک خرید مطمئن به فروشگاه کارن مراجعه کنید و مشاوران آن ها در زمینه انتخاب قفل شما را راهنمایی میکنند.



:: برچسب‌ها: قفل فیلیپس , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

کسب درآمد اینترنتی در چند سال گذشته تا به امروز رشد زیادی داشته است و افراد بسیاری علاقه مند به کسب درآمد از طریق اینترنت هستند و این علاقه به اندازه‌ای شده که کسب درآمد اینترنتی یکی از دغدغه‌های اصلی افراد گردیده است. با شناخت اندکی از جهان اینترنت، می‌توان دریافت که کسب درآمد از آن حتی در منزل نیز امکان پذیر بوده و بسیار به صرفه نیز هست. بسیاری با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و پیوسته کار کردن در آن، به درآمدهای بالایی رسیده‌اند.

کسب درآمد آنلاین

باور غلطی که در جامعه ما شکل گرفته این است که برای کسب درآمدهای بالا نیاز به سرمایه زیاد نیز هست، اما این طور نیست. برای کسب درآمد اینترنتی به سرمایه زیادی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید در منزلتان از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. کسب درآمد اینترنتی شاید یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای کسب درآمد بالا می‌توان از آن استفاده کرد.

کسب درآمد اینترنتی چیست؟

ابتدا باید بدانید که کسب درآمد اینترنتی چیست و چگونه کار می‌کند؟ با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت این موقعیت برای افراد بسیاری ایجاد شده تا از طریق اینترنت کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به درآمدهای بالایی برسند. شاید بتوان گفت که اینترنت، منبع طلاست! اگر اصول کسب درآمد اینترنتی را بیاموزید و با اینترنت مارکتینگ آشنایی پیدا کنید، به سادگی می‌توانید محصولات و خدماتتان را در مدیا بفروش برسانید.

حتماً در زندگی روزمره خود در فضای مجازی با وب سایت‌ها یا کانال‌ها و پیج‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده‌اید که توانسته‌اند به درآمدهای بالای ماهانه و حتی روزانه برسند. تمام این‌ها مثال‌های کسب درآمد اینترنتی هستند.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام کسب درآمد از اینترنت با آن مواجه هستند، این است که دقیقاً نمی‌دانند چه ایده‌ایی برای کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنند. در هر زمینه‌ای که تخصص دارید می‌توانید از اینترنت درآمدزایی کرده و زندگی خود را به راحتی بگذرانید. اگر فروشگاه محصولاتی مانند کیف و کفش دارید، می‌توانید محصولاتتان را در اینترنت به فروش برسانید و این یکی از معجزات اینترنت است.

کسب درآمد آنلاین

 اما نکته اصلی این است که برای ورود به هر کسب و کاری باید مهارت و تخصص مورد نیاز برای آن شغل را بیاموزید. برای کسب درآمد از طریق اینترنت هم این نکته مهم صادق است. اگر هدفتان کسب درآمد اینترنتی است باید اصول بازاریابی اینترنتی را بدانید.

بازاریابی اینترنتی مهم‌ترین رکن در مشاغل بر پایه اینترنت است. منظور از بازاریابی اینترنتی، افزایش بازدید پیج یا وب سایت و تبدیل آن به خریدار است. به زبان ساده‌تر باید کاری کنید که مخاطبان و کاربران زیادی شما را پیدا کنند و آن‌ها را به مشتری خود تبدیل کنید. این اینترنت مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی است.

 مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

کسب و کار آنلاین نیاز به اینترنت، لپ تاپ و مدیریت زمان دارد. این نوع مشاغل موجب انعطاف پذیری بیشتر می‌شود و به این معنی است که می‌توانید از هر جایی کار کنید.

اینترنت فرصت‌های زیادی با خود به همراه آورده است و بسیاری از مزایای کار آنلاین بهره می‌برند. این امر موجب افزایش اشتغال در سراسر جهان شده است. علاوه بر این، برخی سازمان‌ها که کاملاً آنلاین هستند به کارمندان خود اجازه می‌دهند تا از خانه نیز کار کنند. بعضی از کارمندان، مگر اینکه جلساتی داشته باشند، هرگز در دفتر خود حاضر نمی‌شوند. فرصت‌هایی که اینترنت از طریق ایمیل، برنامه‌های پیام رسان و حتی اسکایپ فراهم می‌کند، کار در خانه یا محل راحتی شخص در نقاط مختلف جهان را افزایش داده است.

با کسب و کار اینترنتی آشنا شدیم؛ ولی برای انتخاب کسب و کار اینترنتی باید مزایا و معایب آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه به این موضوع پرداخته می‌شود.

منبع: علی مقدم کیا





:: برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

درد و دیگر عوارضی که جراحی بینی دارد همیشه باعث می شود افراد به دنبال روش های جایگزین جراحی برای تغییر شکل بینی خود باشند. به دنبال آن تبلیغات بسیاری در فضای مجازی برای عمل بینی بدون جراحی پخش شده است و افراد بسیاری را با آن جذب می کنند. یکی از آنها عمل بینی با لیزر است. لیزر ابزاری است که در پزشکی کاربردهایی دارد. اما اینکه آیا می توان جراحی بینی را با لیزر انجام داد و اینکه عمل بینی با لیزر چقدر تفاوت دارد و چقدر عوارض آن کمتر است را در ادامه با یکدیگر بررسی می کنیم.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر چقدر واقعیت دارد؟

لیزر کاربردهای متنوعی در پزشکی دارد. انواع مختلفی از لیزر نیز وجود دارد. لیزر می تواند در سلول های عضو هدف تاثیر بگذارد و آن ها را تغییر دهد. همچنین برای از بین بردن سلول های مخرب سرطانی می توان از لیزر استفاده کرد. اما کاربردی که برای عمل بینی با لیزر می توان در نظر گرفت، استفاده از لیزر به جای ابزار برش است. چند مرحله برش در عمل بینی وجود دارد. ولی برای این برش ها نمی توان از لیزر بهره برد. متاسفانه این گونه تبلیغ می شود که با لیزر و بدون جراحی و درد و خونریزی می توان جراحی بینی را انجام داد. در حالی که استفاده از لیزر نیز داخل یک جراحی انجام می شود و لیزر به خودی خود فرم بینی را تغییر نمی دهد. همچنین نمی توان اثبات کرد درد آن نیز کمتر است.

به هر حال برای تغییر فرم بینی، انجام جراحی گریز ناپذیر است حال می خواهد جراحی با استفاده از لیزر باشد یا دیگر ابزار برش.

کاربرد دیگری که برای لیزر می توان در نظر گرفت این است که می توان با لیزر ضخامت پوست را تغییر داد. همانطور که گفتیم تاباندن لیزر می تواند سلول ها را از بین ببرد یا آن ها را تغییر دهد. یکی از مشکلاتی که عموما بینی های گوشتی دارند این است که ضخامت پوست آن ها بسیار زیاد است و این مسئله در جراحی می تواند مشکل ایجاد کند. با استفاده از لیزر می توان اندکی ضخامت پوست را کاهش داد که البته این کار باید با دقت زیاد و توسط متخصص انجام شود.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر، راست یا دروغ؟

لیزر برای اصلاح و زیباسازی پوست کاربرد بسیاری دارد. به خصوص پوست بینی که می توان ضخامت آن را با لیزر تغییر داد. اما ادعاهایی که درباره عمل بینی با لیزر می شود این گونه است که انگار لیزر به تنهایی و بدون انجام جراحی می تواند تغییر فوق العاده ای روی بینی ایجاد کند. باید گفت این ادعاها کاملا دروغ است و کاربرد لیزر اصلا به این شکل نیست. نهایتا بتوان از لیزر به عنوان ابزار برش در جراحی بینی استفاده کرد.

در صورتی که قصد انجام جراحی بینی دارید باید به چنین تبلیغاتی اهمیت ندهید و حقایق را درباره عمل بینی بدانید. عمل بینی عوارضی دارد که اجتناب ناپذیر است و باید خود را برای آن ها آماده کنید. در صورت داشتن آمادگی، رعایت مراقبت ها و انجام جراحی توسط فرد متخصص نگرانی ای درباره نتیجه جراحی و عوارض آن وجود ندارد.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای حفاظت بیشتر از خانه های شما و مکان های خصوصی و ایجاد آرامش دستگیره الکترونی تولید شده است تا امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین در مکان هایی که قصد داریم دسترسی و تردد افراد را محدود کنیم استفاده کردن از دستگیره الکترونیکی بسیار پیشنهاد میشود. 

شاید خیلی ها با خود بگویند که دستگیره الکترونیکی چیست چگونه کار میکند و چه تفاوتی با دستگیره های معمولی دارد.کارن در این مقاله سعی دارد که شما را با دستگیره الکترونیکی و نحوه کارکرد آن آشنا کند پس با ما در این مقاله همراه باشید

دستگیره الکترونیکی

خب ابتدا تعریفی از دستگیره الکترونیکی ارائه دهیم. این دستگیره مانند قفل های مکانیکی میباشد که آن ها را بر روی درب ورودی منزل افراد نصب میکنند تا از ورود افراد ناشناس یا دزد به خانه جلوگیری کنند. پس هدف عملکرد هر دو دستگیره یکی است اما در دستگیره های الکترونیکی برای کنترل ورود و خروج افراد از روش های پیشرفته استفاده میشود.

امروزه استفاده از این نوع دستگیره ها به دلیل سیستم حفاظت پیشرفته و امنیت بالای آن در بسیاری از اماکن رایج شده است برای مثال درب منزل، دفاتر، شرکت ها، ادارات، هتل ها و در کل مکان های غیر عمومی که تعداد افرادی که در آن ها رفت و آمد میکنند محدود و مشخص است.

نحوه بکارگیری دستگیره الکترونیکی

دستگیره الکترونیکی با استفاده از اثر انگشت، کارت و رمز کار میکند. برای باز کردن درب امکان در هنگام عبور و مرور میشود از رمز 4 تا 12 عددی استفاده کرد همچنین از رمز هایی که در حافظه ذخیره شده اند هم میتوان برای ورود استفاده کرد. همچنین امکان استفاده همزمان از کارت و رمز برای ورود هم وجود دارد. برای اثر انگشت هم با استفاده از اثر انگشت های تعریف شده در حافظه دستگیره میتوان در را برای ورود باز کرد.

مزیت استفاده از دستگیره الکترونیکی

  • دارا بودن قفل کودک برای جلوگیری از خروج کودک و افزایش امنیت 

  • دارا بودن قفل اتوماتیک که پس از خروج به سرعت قفل میشوند

  • مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق

  • دارا بودن سیستم هشدار برای جلوگیری از ورود غیرمجاز

  • عدم نیاز به سیم کشی داخلی برق و استفاده از باتری

  • غیر قابل هک بودن

  • مقاومت بسیار بالا در برابر برف، باران، آب و هوای سرد و گرم

  • دسترسی آسان و سریع

  • عدم استفاده از کلید های مکانیکی

  • پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری به دلیل کیفیت بالای تولید.

دستگیره الکترونیکی

جمع بندی

حال که با دستگیره های الکترونیکی بیشتر آشنا شده اید متوجه شدیم که استفاده از این دستگاها چقدر میتواند زندگی را برای ما راحت تر کند. فقط کافی است با خود فکر کنید که دیگر نیازی نیست که نگران گم شدن دسته کلید خود یا جا گذاشتن آن در منزل و ماندن در پشت در خانه هایتان باشید. علاوه بر این ها مانند یک نگهبان شخصی همیشه مراقب امنیت منزل شما است.

پس اگر شما هم قصد دارید که با خرید این نوع قفل ها خیال خود را از این بابت راحت کنید میتوانید به شرکت کارن مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از کیفیت دستگیره الکترونیکی این شرکت اقدام به خرید آن بکنید.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

مطابق قانون یکی از اثرات مرگ هر فرد، لزوم تقسیم ارث آن فرد است. تقسیم ارث باید در صورت وجود وصیت نامه طبق وصیت نامه تقسیم شود و در صورت نبود آن طبق قانون باید بین اعضای خانواده پخش شود. انحصار وراثت تمامی وراث و میزان سهم هر یک به شکل دقیق تعیین شود. در هر پرونده انحصار وراثت در مرحله اول باید مشخص شود افراد ارث برنده چه کسانی هستند. در این مقاله می خواهیم درباره مراحل انحصار وراثت صحبت کنیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انحصار وراثت

چه کسانی از متوفی ارث می برند؟

کسانی که نسبت سببی یا نسبی با متوفی داشته باشند می توانند از متوفی ارث ببرند. نسبت سببی یعنی کسانی به سبب ازدواج با متوفی صاحب ارث می شوند مانند همسر، اما نسبی یعنی کسانی که رابطه خونی با متوفی داشته باشند مانند پدر، مادر و فرزند. وراث به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: پدر، مادر، همسر فرزند

دسته دوم: پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر، برادر

دسته سوم: عمه، عمو، خاله، دایی و فرزندان آنها

هرکدام از این دسته ها به دسته پایینی اولویت دارند یعنی اگر افراد دسته اول زنده باشند، افراد دسته دوم ارثی نمی برند. نکته دیگر اینکه وراث فقط تنها درصورت پرداخت حقوق دیون و ترکه متوفی می توانند از متوفی ارث ببرند. حقوقی مانند دیون مالی متوفی، قیمت کفن میت، وصیت متوفی و غیره است. اگر از وکیل آنلاین برای مشاوره گرفتن درباره انحصار وراثت استفاده کنید مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.

آیا داشتن وصیت می تواند وراث بر حق را از ارث محروم کند؟

خیر. اولا اگر کسی وصیت نامه ای تنظیم کرده باشد باید از نظر قانونی اعتبار داشته باشد یعنی قبل از فوت توسط یک وکیل دادگستری مراحل قانونی را طی کند. اما حتی اگر وصیت نامه اعتبار قانونی نیز داشت، مراحل انحصار وراثت هیچ تغییری نمی کند و در مرحله اول به کسانی که وارث بر حق هستند، ارث می رسد.

گواهی انحصار وراثت چگونه صادر می شود؟

برای صادر شدن گواهی انحصار وراثت باید مدارکی را به دادگاه ارائه و مراحلی را طی کرد. هر کدام از وراث یا حتی طلبکاران می توانند دادخواست انحصار وراثت به دادگاه شهری که متوفی در آن مستقر بوده تنظیم کنند. اگر محل استقرار متوفی نامعلوم بود شما می توانید به شورای حل اختلاف در شهری که شخص فوت کرده مراجعه کنید.

مدارکی که بابت انحصار وراثت باید تحویل دهید عبارتند از:

  • شناسنامه و گواهی فوت متوفی
  • بعد از تایید پزشک قانونی باید گواهی فوت را از اداره ثبت احوال تحویل بگیرند و اصل آن را به شورای حل اختلاف ببرند.
  • شناسنامه وارث ها
  • تمام کسانی که مدعی انحصار وراثت هستند، باید اصل و کپی شناسنامه خود را به شورای حل اختلاف برده تا صحت آن تایید شود.
  • صدور استشهادیه محضر
  • شورای حل اختلاف بعد از بررسی مدارک و شواهد لیستی از وراث تهیه می کند و تمام کسانی که اسمشان در آن لیست است باید آن را امضا کنند؛ علاوه بر آنها، دو نفر به غیر از وراث باید این استشهادیه را امضا کنند.
  • دریافت گواهی نامه مالیاتی از اداره مالیات
  • کسانی که در فقره انحصار وراثت هستند باید لیستی از تمام اموال متوفی را تهیه کنند و به شورای حل اختلاف شهری که متوفی در آن ساکن بوده است تحویل دهند.

وکیل انحصار وراثت

برای انحصار وراثت وکیل بگیریم؟

انحصار وراثت فرآیند پیچیده و درازی دارد که ما پیشنهاد می کنیم حتما با کمک گرفتن از یک وکیل این فرآیند را طی کنید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره ای وکیل آنلاین شهرداد است. وکیل آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به وکیل حضوری دارد. برای مشاوره گرفتن از وکیل آنلاین با شماره های مشخص شده در سایت شهرداد تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: انحصار وراثت ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

برای شروع هر کار یا حرفه، یک الزاماتی وجود دارد که اگر رعایت نشوند، مشکلاتی را برای فرد به وجود خواهند آورد. یکی از این الزامات لباس کار است. لباس کار بخش حیاتی و مهم برای شروع یک کار است. 

لباس کار علاوه بر ایمن نگه داشت ویژگی های دیگری نیز دارد از جمله این که یک گروه کار متحدالشکل می شوند و باعث ایجاد نظم و آراستگی می شود. همچنین می توان آن ها را به آسانی از افراد متفرقه تشخیص داد. امروزه با پیشرفت صنعت نساجی و طراحی لباس، تنوع گسترده ای در زمینه طرح های لباس کار، رنگ لباس کار و... وجود دارد.

لباس کار با توجه به نوع فعالیت یک فرد شامل لباس های یک تکه و دو تکه می باشد. جنس لباس از مهمترین عوامل تعیین قیمت لباس کار است. بهتر است در هر محیطی با توجه به شرایط همان کار و نوع نیاز کارکنان لباس مخصوص کار برای آنها فراهم شود و همه ملزم به استفاده از این لباسها باشند. برای مثال اگر شخصی در محیطی با دستگاههای حرارتی کار میکند، قطعا لباس کار او با لباس فرد دیگری که در محیطی باز و ارتفاع کار میکند باید تفاوتهایی را داشته باشد.

ویژگی های یک لباس کار استاندارد

لباس کار استاندارد شما باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. لباس کار به محض آغشته شدن به مواد نفتی و یا دیگر مواد اشتعال زا باید از بدن خارج شده و مورد شستشوی اصولی قرار گیرد.
  2. آستین لباس کار شما باید بر حسب نوع فعالیت از نوع آستین بلند و یا آستین کوتاه باشد.
  3. لباس کار باید متناسب با سایز بدن شما بوده و تنگ یا گشاد نباشد.
  4.  لباس کار باید به صورت کاملاً محکم دوخته شود و امکان باز شدن درزها به حداقل ممکن رسیده باشد. 
  5. فضاهایی با میزان گرد و خاک بسیار زیاد و یا تولید دود و مواد سمی، نیازمند استفاده از لباس کار هایی بدون لبه و جیب می باشد.
  6. بر روی لباس کار نباید از هیچ گونه وسیله شخصی و یا وسایل قابل اشتعال استفاده گردد.
  7. در صورتی که از لباس های یک تکه و یا همان لباس های یکسره استفاده می کنید خرید لباس های بدون دکمه به مطلوب استانداردهای حفاظتی نزدیک تر است.
  8. در واحدهایی با فعالیت های صنعتی بسیار سنگین بهتر است از لباس کار هایی با الیاف طبیعی تر استفاده شود.

تصویر مرتبط

 

اهمیت لباس کار

اگر شما یک کارگاه، آزمایشگاه، کارخانه، داروخانه و یا حتی آشپزخانه دارید، می توانید برای کارگران خود یک لباس کار به صورت لباس فرم تهیه کنید. وقتی فردی از بیرون به عنوان مهمان وارد فضای کاری تحت نظر شما می شود، لباس کار و لوازم ایمنی (safety apparatus) افراد اولین چیزی است که نظر وی را به خود جلب می کند، شما می توانید برای هر بخش یک ست لباس کار ویژه در نظر بگیرید نشان دهنده پرستیج کاری بالای مجموعه خواهد بود.

موارد گفته شده تنها بخشی از نکات تشخیص لباس کار استاندارد می باشد. نحوه خرید نیز بسیار مهم است که توصیه میکنیم حتما از فروشگاه های معتبر مانند یونکس خرید خود را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: لباس کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بارمان

چقدر با ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها آشنایی دارید؟

اسم چندتا ارز دیجیتال را می شناسید؟

بیت کوین؟ اتریم، کاردانو؟ تتریوم؟ می دانید که برای خرید ارزهای دیجیتال باید چه روشی را انتخاب کنید که ایمن، سیف و مطمئن باشد؟

در مورد ارز دیجیتال تتر چقدر اطلاعات دارید و آیا میدانید که چرا تریدرها خرید تتر رامهم و با اهیمت می دانند؟

 اما با حضور ارزهای دیجیتالی، این مشکلات رفتن به صرافی ها در مراودات مالی بین ایران و خارج از کشور حل شده و شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین معاملات و انتقالات پولی خود را انجام دهید. یک نکته که قبل از مراودات مالی از طریق ارز دیجیتال باید بدانید این است که وقتی که شما ارزی خریداری می کنید باید آن را در یک کیف پول الکترونیکی مخصوص خودش نگهداری کنید.

یکی از ارزهای دیجیتال که به شدت مورد توجه قرار گرفته است، تتر می‌باشد. در این مقاله با تتر و خرید تتر آشنا خواهیم شد.

خرید تتر از تترلند

آشنایی با تتر و نحوه خرید آن

 

تتر یک نوع ارز دیجیتالی است که قیمت و نرخ آن ثابت و معادل 1 دلار آمریکا و یا یک یورو است.

به بیان دیگر، تتر همان دلار دیجیتالی آمریکاست. در سال 2014 این ارز به بازار معرفی شد و در آن زمان با نام ریل کوین (Realcoin) شناخته می‌شد. این ارز توسط افراد براک پیرس، ریو کالینز، کرگ سلارز ایجاد شد. این رمز ارز مانند سایر رمز ارزهای دیگر کاربرد دارد و می‌توانید در نقل و انتقالات ارزی خود از آن استفاده کنید. به فرض مثال بعد از اینکه با چگونگی خرید تتر آشنا شدید، با پرداخت 10 دلار می‌توانید 10 Tether خریداری و در کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید.

 

خرید تتر از تترلند

مشخصات ارز دیجیتالی تتر

 

در بازارهای ارز دیجیتال که قیمت ارزها به خصوص بیت کوین با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند.

در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش و قیمت آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا هم ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تتر که با خرید تتر می توانید آن را به دست آورید، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به چگونگی خرید تتر که آن را چگونه به دست می آورید، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را خیلی سریع و راحت به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش می توانید از سرمایه خود محافظت نمایید.

خرید تتر- تترلند

روش های خرید تتر

برای خرید تتر ابتدا باید کیف پول اینترنتی تهیه نمایید و برای این کار هم باید نوع تتر را انتخاب کنید. هر تتر نیاز به یک کیف پول الکترونیکی مخصوص به خود را دارد. تتر همواره سعی می‌کند تا نقل و انتقالات خود را بر بستری انجام دهد که کمترین کارمزد برای کاربران داشته باشد به همین دلیل از شبکه‌های بلاکچین مختلفی بهره می‌برد. بر این اساس تتر 4 نوع است:

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد.

  • USDT Omini: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتی بر بیت کوین است.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتی بر بلاکچین ترون است.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه ای او اس است.

در خرید تتر، داشتن کیف پول اینترنتی لازم است تا بتوانید تتر را در آن ذخیره و نگهداری کنید. چند نوع کیف پول اینترنتی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

  • کیف پول اصلی تتر: از طریق وب سایت تترلند می‌توانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست.
  • کیف پول لجرنانو: به عنوان ایمن‌ترین کیف پول است و بیش از 100 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند.
  • کیف پول tether Free Wallet: این کیف پول فقط در حالت موبایل کاربرد دارد.

خرید تتر- تترلند

البته نیازی نیست خودتان مستقیماً به ایجاد کیف پول اقدام کنید، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین داخلی برای خرید تتر، ثبت نام کنید و مراحل ایجاد کیف پول و همچنین خرید و فروش را به راحتی انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که قبل از خرید تتر باید احراز هویت شوید که این کار توسط همان صرافی انتخابی شما انجام میگیرد.

منبع: صرافی آنلاین ارز دیجیتال- تترلند






:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()