راهنمای خرید کانسیلر برای پوست های چرب
نوشته شده توسط : بارمان

کانسیلر جزء لوازم آرایشی زیرساز پوست محسوب می شود که میتواند عیوب پوست را به خوبی بپوشاند. در واقع کانسیلر کرم پودری فشرده با تنوع رنگی بالا است. کانسیلر برای نقاط و نواحی تیره از پوست به کار می رود که با کرم پودر پوشانده نشده اند.

پوست از نظر چربی و رطوبتی که دارد به انواع پوست خشک و چرب تقسیم می شود. لوازم آرایشی و پاک کننده های آرایشی برای هر نوع پوست با دیگری متفاوت است و اگر می خواهید آرایش خوب و پوست فوق العاده سالم داشته باشید بهتر است از نمونه های متناسب با پوستتان استفاده نمایید. در این مقاله می خواهیم خانم هایی که پوست چرب دارند را در خرید کانسیلر راهنمایی کنیم تا بهترین خرید را داشته باشند و از آن لذت ببرند. پس با ما همراه باشید.

خرید کانسیلر برای پوست چرب

نکات مهم در خرید کانسیلر

خانمهایی که پوست چرب دارند باید از لوازم آرایشی که فاقد چربی هستند استفاده کنند. با این کار آن ها چربی تولید شده توسط پوست را کنترل می کنند و از بروز جوش و آکنه بیشتر روی صورت جلوگیری می کنند. پوست در طول روز چند مرتبه چربی روی سطح پوست تولید می کند و اگر این چربی را کنترل نکنید و کاهش ندهید باعث چرب تر شدن پوست و بروز جوش می شود. پس مهمترین نکته در خرید کانسیلر و دیگر لوازم آرایشی این است که فاقد چربی باشند.

کانسیلر هم نمونه ها و مدل های متفاوتی دارد. کانسیلر جامد و مایع مرسوم ترین انواع کانسیلر است.

خانم هایی که پوست چرب دارند خرید کانسیلر جامد انجام دهند. این نوع کانسیلر دارای چربی کمتری است و روی صورت شما نمی ماسد. کانسیلر جامد دارای دو نوع مدادی و استیکی است. در هنگام خرید کانسیلر هم این دو مورد را در نظر بگیرید. کانسیلر جامد مدادی دارای چربی بیشتری نسبت به استیکی است. اگر فکر می کنید که پوستتان بسیار چرب است ما به شما خرید کانسیلر استیکی را پیشنهاد می کنیم. 

خرید کانسیلر اصل

اگر خرید کانسیلر را برای آرایش روزانه انجام می دهید نمونه های جامد مناسب تر است. به دلیل سبک بودن و قدرت بالای پوشانندگی آن، بهتر است این نوع کانسیلر را انتخاب نمایید. پوست شما نیاز دارد زیر لایه های آرایشی که شما ایجاد می کنید نفس بکشد تا سالم بماند. از این رو در خرید کانسیلر دقت کنید که سبک باشد. 

اما اگر خرید کانسیلر را برای مهمانی ها و مراسم میخواهید انجام دهید پیشنهاد میکنیم که از کانسیلر مایع استفاده کنید. کمی دقت کنید. شمایی که پوستتان چرب است بهتر است هنگام خرید کانسیلر دقت نمایید که کلمه فاقد چربی یا free oil روی محصولی که خریداری می کنید درج شده باشد.

این نوع کانسیلر کمی سنگین است اما ماندگاری و پوشانندگی بالایی دارد. سعی کنید استفاده و خرید کانسیلر میاع را به مهمانی ها محدود کنید و برای استفاده روزانه نوع دیگری را انتخاب نمایید.

حتما پس از مهمانی صورت خود را از کانسیلر و دیگر مواد آرایشی پاک کنید تا به پوستتان آسیب وارد نکنید.

اگر هنگام خرید کانسیلر دقت لازم را نکنید و ناخواسته نمونه فیک آن را خریداری نمایید می تواند به پوستتان آسیب جدی بزند. کانسیلری که باید بتواند لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند می تواند خودش عامل بروز لک باشد. 

خرید کانسیلر را با وسواس بیشتری انجام دهید. به دلیل اینکه این ماده آرایشی مستقیما روی پوست قرار میگیرد و باید دارای کیفیت لازم باشد تا علاوه بر زیبایی سلامت پوست را نیز حفظ کند.

برای اینکه بتوانید خرید کانسیلر را از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید تا خیالتان از کیفیت محصولی که خریداری میکنید راحت باشد باید به فروشگاه های معتبر ارایش مراجعه نمایید. روبی سان یکی از معروف ترین و برترین برندهای موجود در لوازم آرایشی است که تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار خانم ها قرار می دهد. 





:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر , کانسیلر , ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: