چه عواملی در قیمت رپورتاژ آگهی موثر است؟
نوشته شده توسط : بارمان

دنیای تبلیغات انتها ندارد؛ متدهای تبلیغاتی آنقدر وسیع است که می تواند شما را به سرگیجه بیاندازد. طبق معمول هر کدام از این متد ها مزایا و معایبی دارند. مثلا قرار نیست شما آدرس سایتتان را در یک کادر 2*2 در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ کنید و توقع داشته باشید که رتبه ی شما در نتایج جستجو بالا برود. هر چند اگر خیلی دقیق و حساب شده عمل کنید، و در کنار مارکتینگ از روانشناسی و فرهنگ بهره بگیرید، هر چیزی ممکن است.  بگذریم در اینجا قصد داریم قیمت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و مجله های اینترنتی مختلف را بررسی کنیم، اختلاف قیمت ها را تحلیل کنیم و تصمیم بگیریم که آیا پرداخت قیمت رپورتاژ آگهی به نفع ما هست؟

قیمت رپورتاژ آگهی

موارد تاثیر گذار در قیمت رپورتاژ آگهی

شاید با یک مثال از تبلیغات تلویزیونی راحت تر این موضوع را درک کنید. فرض کنید که شما قصد دارید یک تبلیغ 30 ثانیه ای در تلویزیون داشته باشید. با شبکه ی 3 سیما که معروف به شبکه ورزش و جوانان است تماس می گیرید و قیمت را جویا می شوید. بعد از کمی تامل دوباره ارتباط گرفته و می پرسید که اگر بخواهم بین دو نیمه ی ال کلاسیکو آگهی من پخش شود، قیمت این رپورتاژ تلویزیونی چه قدر است؟ بعد با شنیدن تعرفه این رپورتاژ مقداری ناراحت می شوید و با شبکه ی 4 سیما ارتباط می گیرید. آنها قیمت به مراتب پایین تری به شما می دهند. حال کدام انتخاب صحیح است؟

همانطور که برای تعیین به صرفه بودن تبلیغات به زمان و تعداد مخاطب نگاه می کنیم برای قیمت رپورتاژ آگهی هم معیارهای به خصوصی داریم. قرار نیست شما فقط به خاطر اسم یک خبرگزاری نزدیک به 3 میلیون هزینه کنید ولی بعدا متوجه شوید که آنها لینک شما را حذف کرده اند یا بک لینک نوفالو برایتان در نظر گرفته اند و …

رپورتاژ آگهی

نمی توان به طور کلی گفت که هیچ گرانی بی حکمت نیست و قیمت رپورتاژ آگهی هم حتما همین گونه است. در این مورد به خصوص شما باید دقیقا به دنبال حکمت آن باشید. اگر تخصص سئویی دارید به دنبال بررسی رتبه ی کشوری و میزان بازدید تمام خبرگزاری های باشید که ممکن است در آن ها رپورتاژ به انتشار رساند. قیمت رپورتاژ آگهی زمانی می تواند بالاتر باشد که آن سایت به خصوص از نظر رتبه، بازدید و معیارهای اعتباری دیگر سئو سایت در جایگاه بالاتری نسبت به بقیه هم صنف های خود قرار گرفته باشد.

قیمت رپورتاژ آگهی

چه طور قیمت رپورتاژ آگهی در همان روز را به دست آوریم

قیمت دیروز و امروز در کشور ما کاملا توجیه پذیر شده است. ولی در این مورد خیلی تغییر قیمت نداریم. مجموعه های مختلفی مثل ایران رپورتاژ در این زمینه یعنی فروش رپورتاژ آگهی فعالیت می کنند. فروش تعداد بیشتر رپورتاژ برای آن ها درآمدزاست و این به معنی قیمت رپورتاژ آگهی ارزان تر است. اگر اطلاعات کافی ندارید به جز برای کسب قیمت رپورتاژ آگهی می توانید برای انتخاب سایت یا وب سایت های منتشر کننده هم با این مجموعه ها مشورت کنید. ایران رپورتاژ از مشاوران فهیم و با اخلاقی بهره مند است که از راهنمایی شما خشنود خواهند شد.

 





:: برچسب‌ها: قیمت رپورتاژ آگهی , رپورتاژ آگهی , ایران رپورتاژ , متد تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: