راهنمای خرید ریمل برای مژه های کوتاه
نوشته شده توسط : بارمان

ریمل را چه کسی نمی شناسد و با تاثیر رویایی آن آشنایی ندارد؟ ریمل ابزاری است که می تواند مژه های شما را حجم دهد، حالت دهد و بلند کند. اینکه ریمل کدام تاثیر را روی چشم های شما می کذارد به این بستگی دارد که ریمل شما چه مدلی است. حتما این نکته را می دانید که خرید ریمل را باید بر اساس خصوصیات مژه هایتان خریداری نمایید. در این مقاله می خواهیم خانم هایی که مژه های کوتاه دارند را در خرید ریمل راهنمایی کنیم تا ریمل بیشترین تاثیر را روی زیبایی آن ها داشته باشد.

ریمل

خرید ریمل با کیفیت

ریملی که شما استفاده می کنید و روی چشم هایتان تاثیر بی نهایت زیبا و فوق العاده ای دارد لزوما روی چشم دوستتان این خصوصیت را ندارد. شاید مژه های شما پر باشد و کوتاه و مژه های دوستتان پر باشد و بلند. در نتیجه ریمل که شما دو دوست باید انتخاب نمایید با یکدیگر متفاوت است.

 خانم هایی که مژه های کوتاه دارند نیاز دارند از ریمل استفاده کنند تا قدری به اندازه و طول مژه هایشان بیفزاید. توصیه می شود برای خری ریمل به دنبال ریمل بلند کننده باشند. اما اگر مژه های شما کوتاه و بی حالت است به دنبال ریمل دوکاره باشید. 

خرید ریمل بلند کننده و برای خانم هایی که مژه های نازک و کم حجم دارند توصیه می شود هنگام خرید ریمل به دنبال نمونه ای باشد که خاصیت و ویژگی حجم دهندگی را به مژه هایتان دهد. به همین دلیل ریمل حجم دهنده مناسب این دسته از خانم ها می باشد.

خرید ریمل برای مژه های کوتاه

حال اگر مژه های شما کوتاه و کم حجم است باید گزینه های خرید ریمل را تغییر دهید. ریملی را انتخاب نمایید که بتواند هر دو کار را برای شما انجام دهد. ریمل دوکاره بلند کننده و حجم دهنده بهترین انتخاب برای شما است.

در اصل ریملی که مژه های شما را بلند میکند دارای یک خصوصیت خاص است که باعث می شود روی مژه هایتان همچین تاثیری بگذارد.  اگر هنگام خرید ریمل بلند کننده دقت کرده باشید برس این نوع ریمل نازک با دندانه های شانه مانند است. این دندانه های می توانند مژه های شما را شانه کند و مایع ریمل را بین مژه هایتان قرار دهد و آن ها را بلند نماید.

خرید ریمل

اگر مژه های شما نیاز به یک ویژگی داشت تا زیباتر شود مانند اینکه مژه های شما کوتاه است اما حالت دارد و از نظر حجم هم اندازه بود باید هنگام خرید ریمل به دنبال نمونه های تک کاره باشید. ولی اگر مثلا مژه های کوتاه باشد و بی حالت که در این صورت نیاز به دو ویژگی دارید که ریمل به شما اضافه کند باید دنبال ریمل های دو کار باشید. برس این نوع ریمل ها متفاوت است. در نتیجه لازم است هنگام خرید ریمل به این نکته دقت نمایید.

 

در مقابل ریمل حجم دهنده دارای برس درشت تر و با مویچه های ریز فراوان است تا بتواند روی مژه های نازک افراد تاثیر بگذارد. در نتیجه هنگام خرید ریمل باید درب آن را باز کنید تا بتوانید متوجه شوید ریملی که خریداری می کنید چه مدلی است و چه تاثیری را روی مژه هایتان می گذارد.

 

اگر هنگام خرید ریمل دقت نکنید و نمونه تقلبی آن را ناخواسته خریداری کردید بدانید که این نوع ریمل علاوه بر ایجاد حساسیت های چشمی مانند سوزش و خارش چشم، التهاب و قرمزی آن، می تواند به تارهای مژه شما هم آسیب وارد نماید. کوتاهی و ریزش مژه جزء مواردی است که ریمل فیک در چشم های شما ایجاد می کند.

ریمل حجم دهنده

 

زمانی که می خواهید خرید ریمل را انجام دهید درب آن را باز کنید و آن را ببویید. ریمل نباید بوی نامطبوع و زننده بنزین و گازوئیل دهد. این نشانه فاسد بودن ریمل است و میتواند باعث ایجاد حساسیت های چشمی شود. 

اگر می خواهید خرید ریمل اصل را با قیمت مناسب انجام دهید پیشنهاد میکنیم به روبی سان یک برند معتبر ایتالیایی ایرانی مراجعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: خرید ریمل , ریمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: