آشنایی با انواع تتر و خرید آن بر اساس کیف پول الکترونیکی
نوشته شده توسط : بارمان

چقدر با ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها آشنایی دارید؟

اسم چندتا ارز دیجیتال را می شناسید؟

بیت کوین؟ اتریم، کاردانو؟ تتریوم؟ می دانید که برای خرید ارزهای دیجیتال باید چه روشی را انتخاب کنید که ایمن، سیف و مطمئن باشد؟

در مورد ارز دیجیتال تتر چقدر اطلاعات دارید و آیا میدانید که چرا تریدرها خرید تتر رامهم و با اهیمت می دانند؟

 اما با حضور ارزهای دیجیتالی، این مشکلات رفتن به صرافی ها در مراودات مالی بین ایران و خارج از کشور حل شده و شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین معاملات و انتقالات پولی خود را انجام دهید. یک نکته که قبل از مراودات مالی از طریق ارز دیجیتال باید بدانید این است که وقتی که شما ارزی خریداری می کنید باید آن را در یک کیف پول الکترونیکی مخصوص خودش نگهداری کنید.

یکی از ارزهای دیجیتال که به شدت مورد توجه قرار گرفته است، تتر می‌باشد. در این مقاله با تتر و خرید تتر آشنا خواهیم شد.

خرید تتر از تترلند

آشنایی با تتر و نحوه خرید آن

 

تتر یک نوع ارز دیجیتالی است که قیمت و نرخ آن ثابت و معادل 1 دلار آمریکا و یا یک یورو است.

به بیان دیگر، تتر همان دلار دیجیتالی آمریکاست. در سال 2014 این ارز به بازار معرفی شد و در آن زمان با نام ریل کوین (Realcoin) شناخته می‌شد. این ارز توسط افراد براک پیرس، ریو کالینز، کرگ سلارز ایجاد شد. این رمز ارز مانند سایر رمز ارزهای دیگر کاربرد دارد و می‌توانید در نقل و انتقالات ارزی خود از آن استفاده کنید. به فرض مثال بعد از اینکه با چگونگی خرید تتر آشنا شدید، با پرداخت 10 دلار می‌توانید 10 Tether خریداری و در کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید.

 

خرید تتر از تترلند

مشخصات ارز دیجیتالی تتر

 

در بازارهای ارز دیجیتال که قیمت ارزها به خصوص بیت کوین با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند.

در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش و قیمت آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا هم ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود را به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تتر که با خرید تتر می توانید آن را به دست آورید، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به چگونگی خرید تتر که آن را چگونه به دست می آورید، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را خیلی سریع و راحت به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش می توانید از سرمایه خود محافظت نمایید.

خرید تتر- تترلند

روش های خرید تتر

برای خرید تتر ابتدا باید کیف پول اینترنتی تهیه نمایید و برای این کار هم باید نوع تتر را انتخاب کنید. هر تتر نیاز به یک کیف پول الکترونیکی مخصوص به خود را دارد. تتر همواره سعی می‌کند تا نقل و انتقالات خود را بر بستری انجام دهد که کمترین کارمزد برای کاربران داشته باشد به همین دلیل از شبکه‌های بلاکچین مختلفی بهره می‌برد. بر این اساس تتر 4 نوع است:

  • USDT ERC20: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 است که مبتنی بر اتریوم می‌باشد.

  • USDT Omini: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل Omini Layer و مبتی بر بیت کوین است.

  • USDT TRON: این نوع دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 و مبتی بر بلاکچین ترون است.

  • USDT EOS: این نوع دلار تتر مبتنی بر شبکه ای او اس است.

در خرید تتر، داشتن کیف پول اینترنتی لازم است تا بتوانید تتر را در آن ذخیره و نگهداری کنید. چند نوع کیف پول اینترنتی وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

  • کیف پول اصلی تتر: از طریق وب سایت تترلند می‌توانید اقدام کنید اما از آنجایی که ایران تحریم است این کیف پول در دسترس نیست.
  • کیف پول لجرنانو: به عنوان ایمن‌ترین کیف پول است و بیش از 100 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند.
  • کیف پول tether Free Wallet: این کیف پول فقط در حالت موبایل کاربرد دارد.

خرید تتر- تترلند

البته نیازی نیست خودتان مستقیماً به ایجاد کیف پول اقدام کنید، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین داخلی برای خرید تتر، ثبت نام کنید و مراحل ایجاد کیف پول و همچنین خرید و فروش را به راحتی انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که قبل از خرید تتر باید احراز هویت شوید که این کار توسط همان صرافی انتخابی شما انجام میگیرد.

منبع: صرافی آنلاین ارز دیجیتال- تترلند








:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , قیمت تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: