جزییاتی درباره عمل بینی فانتزی
نوشته شده توسط : بارمان

جراحی بینی عملی است که در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. مدل عمل بینی فانتزی یکی از مدل های عمل بینی است که طرفدار زیادی دارد. در ادامه برخی نکات مهم درباره عمل بینی فانتزی را برای شما بیان می کنیم.

انتخاب بهترین جراح و مشاوره قبل از عمل نیز مهم است زیرا بیمار باید تمام جوانب عمل را بداند. شما باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج جراحی بینی داشته باشید.

عمل بینی فانتزی

مدل عمل بینی فانتزی از کجا آمده است؟

در سال های اخیر ، جراحی بینی پیشرفت چندانی نداشته است. در بسیاری از موارد جراحی بینی، جراحان قوس ها و زاویه های اغراق شده ای در بینی داوطلبان خود ایجاد می کردند. جراحان آن زمان برای توجیه این شیوه جراحی خود از عباراتی مانند "عروسکی" یا "فانتزی" استفاده می کردند.

هزینه های عمل بینی فانتزی

از طرف دیگر ، چون جراحی زیبایی بینی گران بود ، فقط افراد ثروتمند از طبقه بالاتر اجتماعی می توانستند این کار را انجام دهند. این نوع جراحی نوعی وسیله فخرفروشی بود. به همین دلیل امروزه هنوز برخی از افراد از قوانین جراحی زیبایی و دستاوردهای آن آگاهی ندارند.

بسیاری از افراد همچنان فکر می کنند مدل عمل بینی فانتزی نوعی برتری نسبت به دیگر فرم ها دارد که این تصور اشتباه است.

 بینی طبیعی به معنای بینی سالم بدون شکل و تقارن است. بینی فانتزی یک بینی غیرمعمول و نامتناسب است که مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

کوچکی بینی لزوما به معنای زیبایی آن نیست!

بسیاری از بیمارانی که می خواهند بینی خود را کوچک کنند در واقع بینی بزرگی ندارند. قسمتهای دیگر صورت مانند گونه یا فک بینی شما را عالی نشان می دهد. مثلاً ایرانی ها فک های کوچکی دارند. با تقویت و بزرگ شدن این نواحی از صورت ، ویژگی های صورت تسطیح می شود ، بینی کوچک می شود و در نتیجه زیبایی صورت افزایش می یابد.

عمل بینی فانتزی

کوچک کردن بینی در عمل بینی فانتزی باید بدون آسیب به عملکرد بینی انجام شود

بیشتر افراد فراموش می کنند که کار اصلی بینی نفس کشیدن راحت است. به خاطر داشته باشید که یک تنفس راحت و مناسب برای اطمینان از کیفیت بالای زندگی مهمتر از بینی زیبا است. اگر بینی بسیار کوچکتر از اندازه طبیعی خود باشد ، مطمئنا بخشی از مجاری تنفسی را فدا می کند.

این به دلیل سرفه بینی ، خس خس سینه ، و استشمام شبانه است. این مشکل در بینی گوشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا پوست ضخیم تر است.

چه کسی به عمل زیبایی بینی نیاز دارد؟

اول از همه ، افرادی که بینی آنها بزرگتر از سایر قسمتهای صورت است ، کاندیدهای خوبی برای جراحی بینی هستند. کاهش اندازه بینی برای همه مناسب نیست ، ثانیا ، کوچک کردن بینی از نظر زیبایی و عملکرد محدودیت هایی دارد و همه نباید به دنبال بینی عروسک مانند و خارق العاده باشند.

آیا همه می توانند عمل بینی فانتزی انجام دهند؟

با تعاریف زیبایی شناختی ، مدل عمل بینی فانتزی یا عروسکی نمی تواند در همه صورت ها ساخته شود. به عنوان مثال ، زاویه بین لب و بینی ، در حالت ایده آل 90 تا 100 درجه ، باید به 110 درجه افزایش یابد تا بینی عروسکی ایجاد شود.

این زاویه به فرد حالت مصنوعی می دهد و به ساختار داخلی و بینی طبیعی آسیب می رساند. ایجاد بینی زیبا معمولاً به پوست و غضروف خوبی نیاز دارد. اگر می بینید که افراد زیادی تحت جراحی بینی عروسکی قرار میگیرند ، خوب است بدانید که اکثر آنها دچار عوارض وخیم جراحی می شوند.

 

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: