مدل های مناسب عمل بینی برای انواع بینی ها
نوشته شده توسط : بارمان

اگر در خیابان و مکان های پر رفت و آمد نگاهی به چهره مردم بیندازید خواهید دید که درصد قابل توجهی از آن ها اهمیت ویژه ای به شیک پوشی و زیباتر کردن چهره خود قائل هستند. از همین رو تعدا افرادی که به دنبال گرفتن نوبت عمل بینی هستند روز به روز رو به افزایش است. بینی تاثیر مستقیمی با زیبایی دارد. افرادی که بخاطر بینی مشکل دار یا بزرگ اعتماد به نفس خود را از دست داده اند با جراحی بینی، اعتماد به نفس خود را بالاتر می برند و از دیدن چهره خود در آینه لذت می برند.

شاید برایتان سوال شود که آیا همه بینی ها یکسان هستند و هیچ محدودیتی در انتخاب مدل عمل بینی ندارند؟ در جواب باید بگوییم که خیر اینگونه نیست. هر مدل عمل بینی برای دسته مشخصی از بینی ها مناسب است.

برای مثال اگر بینی شما از نوع گوشتی است نمی توانید عمل بینی عروسکی انجام دهید. اگر به دنبال مدل مناسبی برای انجام عمل بینی خود هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عمل بینی

مناسب ترین مدل عمل بینی برای بینی های گوشتی

عمل بینی گوشتی همانطور که می دانید نسبت به بینی های استخوانی، فرایند پیچیده تری دارد و افرادی که بینی آن ها از نوع گوشتی است باید صبر و تحمل بیشتر داشته باشند تا نتیجه جراحی بینی را ببینند.

بهترین مدل برای بینی های گوشتی، عمل بینی طبیعی است. اگر قصد انتخاب مدل هایی مانند عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... را دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اشتباه را نرتکب نشوید. از آنجا که پوست بینی های گوشتی ضخیم تر است و دارای غضروف نرم تری هستند، نمی توان بیش از حد آن را کوچک کرد. زیرا در این صورت احتمال برگشتن بینی به حالت اولیه پس از عمل بینی بسیار بالا خواهد بود.

همچنین برای عمل بینی گوشتی لازم است در انتخاب جراح خود دقت بیشتری داشته باشید تا نتیجه دلخواه حاصل شود. زیرا این جراحی نیازمند تجربه و تبحر بسیار بالایی است و در صورتی که جراح بینی شما نتواند تمامی مراحل را به درستی انجام دهد مشکلات زیادی در آینده به سراغتان خواهد آمد.

مدل های عمل بینی

مدل های مناسب برای بینی های استخوانی

بینی های استخوانی معمولا دارای پوستی نازک و غضروف مستحکمی هستند. افرادی که بینی استخوانی دارند حق انتخاب بیشتری نسبت افرادی دارند که بینی آنها از نوع گوشتی است.

از مدل های مناسب برای بینی های استخوانی می توان به عمل بینی عروسکی، نیمه فانتزی و فانتزی اشاره نمود. از آنجا که این نوع بینی ها با کوچک شدن مشکل خاصی ایجاد نمی کنند، جراح می تواند انواع مدل ها را بوجود آورد. البته که هنر دستان جراح در نتیجه عمل بینی بسیار حائز اهمیت است که نباید آن را نادیده بگیرید.

بهیترین کلینیک عمل بینی

بهترین کلینیک عمل بینی در تهران

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه برای متقاضیان انجام جراحی بینی وجود دارد انتخاب کلینک مناسب است. این حساسیت زمانی بیشتر می شود که می دانید عمل بینی تاثیر مستقیمی با زیبایی و چهره شما دارد. از بین کلینک های فعال، کلینیک دکتر تهران بیوتی با سال ها تجربه و دارا بودن جراحانی متخصص و شناخته شده امتیاز بهترین از سمت مشتریان کسب کرده.

همچنین مشاوره و گرفتن راهنمایی در کلینیک دکتر تهران بیوتی کاملا رایگان است که پیشنهاد می کنم حتما به وبسایت آن ها سر بزنید.

نشانی اینترنتی کلینیک دکتر تهران بیوتی: drtehranbeauty.com





:: برچسب‌ها: عمل بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 2459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عمل بینی عروسکی در تاریخ : 1399/10/10/3 - - گفته است :

خیلی عالی بود، من شنیدم عمل بینی عروسکی جزء اون دسته از عمل هایی می باشد که پس از عمل درصد نیاز به عمل ترمیمی زیاده ، میشه در موردش توضیح دهید . ممنون



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: