سئو سایت تنها راه رسیدن به صدر نتایج گوگل
نوشته شده توسط : بارمان

آیا موارد زیر  خواسته شما هم هست؟

  • می خواهم سایتم در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • می خواهم بازدید کننده سایتم بیشتر شود

  • دلم می خواهد فروش سایتم بیشتر شود.

  • می خواهم به صفحه اول نتایج گوگل برسم.

  • می خواهیم سایتم را بهینه کنم تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد.

  • می خواهم از سایتم به سود بالایی برسم.

کلید رسیدن به این خواسته ها فقط یک چیز است، سئو سایت.

در واقع بهینه سازی سایت یا سئو سایت، مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام می شود تا رتبه سایت شما افزایش یابد و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. با این کار بازدید کننده بیشتری به سایت شما وارد می شوند، مشتری  بیشتری جذب می کنید و از این طریق سود بیشتری به دست می آورید.

سئو سایت

سئو سایت چیست؟

سئو یا SEO مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. البته بعضی می‌گویند Search Experience Optimization می‌باشد که به نظرم تعریف دوم بهتر است. چون در حقیقت سایت باید برای کاربران بهینه شود و گوگل تنها یک واسطه است. در ابتدا باید گوگل را متقاعد کنیم که ما را به کاربرانش پیشنهاد دهد تا کاربران به سایت ما راه یابند. اما بعد از آن همه چیز دست خود ماست.

سایت پر سرعت، طراحی کاربری جذاب و ساده، تولید محتوای مفید و جذاب و با کیفیت، ریسپانسیو بودن سایت و... تماماً عواملی هستند که باعث می‌شود کاربران در سایت بمانند و رتبه سایت بالاتر رود. سئو خارجی یک نوع روش سئو کلاه خاکستری است که کمک می‌کند اعتبار سایت بالاتر رود و اعتماد گوگل به ما بیشتر شود.

سئو سایت

با سئو سایت می توانید کسب و کار خود در سطح جهان گسترش دهید!

فقط با داشتن سایت دو زبانه که یکی فارسی و دیگری انگلیسی است می‌توانید کسب و کار خود را جهانی کنید. از آنجایی که رضایت کاربران برای گوگل مهم است و تا جایی که امکان داشته باشد به بهترین نحو به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. به عنوان مثال به کاربر انگلیسی زبان، نتایج انگلیسی و به کاربر فارسی زبان نتایج فارسی نشان می‌دهد. سئو انگلیسی بسیار مهم است چون اکثر کشورهای دنیا با آن آشنا هستند و در واقع یک زبان بین المللی است.

آیا خودم می توانم سایتم را سئو کنم؟

انجام سئو یک کار زمان بر است و اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید باید تمام وقت کار کنید. چون رقبا به شدت در حال سئو هستند ضمن اینکه گوگل هر روزه قوانین سئو را آپدیت می کند و باید همیشه سایت خود را به روز کنید.

سئو سایت

به جای این کار می توانید سایت خود را به یک شرکت سئو بسپارید. برای انتخاب شرکت سئو مناسب، نمونه کارهای آن را بررسی کنید یا با مشتریان قبلی تماس بگیرید و میزان موفقیتشان را بررسی کنید. شرکت سئو اینجا به صورت تخصصی خدمات سئو ارائه می دهد و در صورت هر داشتن هر سوالی می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/





:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاوره سئو , سئو چیست , آموزش سئو , سئو انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: