عمل بینی استخوانی
نوشته شده توسط : بارمان

عمل بینی استخوانی با توجه به انواع مختلفی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین عمل های زیباییست که افراد بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. با توجه به اینکه جراحی بینی می تواند بر روی بینی های متفاوتی انجام شود، باید در انجام آن پزشکی را انتخاب کنید که بتواند در عمل زیبایی بینی دارای تجربه کافی در عمل باشد.

 برخی از بینی ها گوشتی و برخی دیگر استخوانی هستند؛ در واقع رینوپلاستی در هر کدام از این نوع بینی ها می تواند با استفاده از تکنیک های متفاوتی انجام شود. عمل زیبایی بینی که برای نمونه های استخوانی آن انجام می شد را سپتوپلاستی می گویند.

عمل بینی استخوانی

با توجه به اینکه جراحی بینی استخوانی یکی از سخت ترین عمل های زیبایی بینی است باید گفت که در ابتدا پزشک شما بعد از معاینه دقیق برای از بین بردن نواقص موجود در استخوان و غضروف بینی شما طرحی سه بعدی از بینی که مد نظر شماست را ارائه می دهد. می توانید فرمی که مد نظر دارید را به پزشک پیشنهاد دهید.

در صورتی که فرم مورد نظر بر روی بینی شما قابل اجرا باشد پزشک می تواند با آن موافقت کند. عکس برداری از بینی شما در چند زاویه صورت می گیرد تا در مرحله آخر کار بتوانید مقایسه قابل قبولی را داشته باشید. بعد از آن، جراحی بینی استخوانی به طور دقیق با طرحی که مشخص شده است انجام می شود.

آیا جراحی بینی استخوانی دائمی می باشد؟

جراحی بینی از آنجایی که با برش غضروف ها و استخوان های اضافی در بینی همراه است می تواند در صورت رعایت کردن مراقبت هایی که توصیه می شود دارای ماندگاری دائمی باشد و بدون تغییر تا آخر عمر باقی بماند. از آنجایی که جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت بالاییست ممکن است در اثر ضربه فرم خود را از دست بدهد و دچار انحراف شود. به همین دلیل اگر می خواهید که نتایج ماندگاری را بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید باید در ابتدا مراقبت های بعد از جراحی بینی را به دقت انجام دهید تا امکان تغییر در بافت بینی شما ایجاد نشود.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر یا عمل زیبایی بینی بدون جراحی موضوع داغی است که این روزها زیاد درباره ی آن شنیده ایم. امروزه هم بازار عمل های زیبایی و هم استفاده از لیزر برای زیبایی های پوستی در ایران پر رونق و جاافتاده شده است.

عمل بینی استخوانی

امروزه تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی استخوانی با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم در این زمینه آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در استخوان بینی ایجاد نمود. بهتر است بدانید لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود. با در نظر گرفتن این نکته که لیزر بینی برای درمان برخی از انواع مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می شود اما برای تغییر در ساختار بینی که از بافت های تخصصی و متفاوت ایجاد شده است نمی توان صرفا از اشعه لیزر استفاده کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: