هزینه خرید ایزوگام چقدر است؟
نوشته شده توسط : بارمان

یکی از مسائل مهم در ساخت و ساز، عایق بندی قسمت های مختلف خانه و یا ساختمان میباشد. برای حفاظت از بخش های مختلف ساختمان در برابر تغییرات آب و هوایی، مواد اسیدی و موارد دیگر باید از عایق های حافظتی استفاده نمود. ایزوگام یکی از بهترین گزینه ها در این مورد می باشد که با نصب آن می توانید به خوبی از ساختمان محافظت کنید. در همین راستا یکی از مسائل مهمی که با آن روبرو می شوید، خرید ایزوگام است.

در این مقاله به عوامل موثر بر خرید ایزوگام و همچنین می پردازیم تا در صورت انتخاب، بتوانید خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید.

قیمت و خرید ایزوگام

به طور کلی در مورد قیمت دقیق خرید ایزوگام نمی توان مبلغ خاصی را اعلام کرد. عوامل بسیار زیادی در هزینه تمام شده ایزوگام تاثیر دارند چرا که هر کدام به صورت جداگانه بخشی از هزینه را در بر می گیرند. ما در ذیل به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

نشان استاندارد

اولین و مهمترین ویژگی که در قیمت خرید ایزوگام تاثیر به شدت بالایی دارد، نشان استاندارد می باشد و تنها در ایزوگام هایی وجود دارد که مواد اولیه به کار رفته در تهیه ایزوگام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل هم ایزوگام هایی که دارای این نشان هستند، از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پس از نشان استاندارد، نحوه ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش آن نیز بسیار در نحوه قیمت گذاری هنگام خرید ایزوگام تاثیر دارد. البته توجه داشته باشید که با این ویژگی ممکن است هزینه ایزوگام بالاتر برود ولی در طولانی مدت از صرف هزینه های بیشتر جلوگیر خواهد شد.

محل نصب ایزوگام

یکی دیگر از عواملی که در خرید ایزوگام تاثیرگذار است، محل نصب آن می باشد. برای مثال اگر ایزوگام را برای قسمت پی ساختمان استفاده می کنید، ایزوگام ساده را می توان اجرا نمود. اما در برخی مکان هایی که از ایزوگام برای عایق کاری فضاهای بیرونی که امکان بارش برف و باران وجود دارد، باید از ایزوگام هایی با کیفیت بهتر و روکش دار (فویلی) استفاده نمود تا در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

شرایط آب و هوایی

اگر در استان های سردسیر و بارانی زندگی می کنید، هزینه خرید ایزوگام بیشتر از استان های دیگر است، چرا که با بارش برف و باران باید از ایزوگام های استاندارد و با کیفیت استفاده نمود. همین امر سبب می شود تا قیمت ایزوگام در این مناطق نسبت به مناطق خشک و گرمسیر، بیشتر شود.

ایزوگام پشت بام

نتیجه گیری

عایق بندی ساختمان یکی از کارهای مهم و همچنین حیاتی برای حفاظت از ساختمان در برابر شرایط جوی و بقیه موارد می باشد. در همین راستا استفاده از ایزوگام که امروزه بسیار رایج است، یکی از بهترین روش های عایق بندی می باشد. در این زمان است قیمت خرید ایزوگام به مسئله بسیار مهمی تبدیل می شود.

ما در این مقاله به عوامل موثر بر هزینه و همچنین خرید ایزوگام اشاره کردیم تا در صورت خرید، بتوانید با توجه به این مطلب بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. شرکت ایزوگام ایران یکی از بهترین و معتبرترین مراجع در زمینه نصب و تعمیر انواع عایق های ساختمان می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت، از خدمات مطمئن در زمینه عایق بندی بهره مند شوید.





:: برچسب‌ها: خرید ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: