چرا هر مدیر کسب و کاری به سئو سایت تأکید دارد؟
نوشته شده توسط : بارمان

سئو سایت شامل تکنیک‌ها و اقداماتی است که برای بهینه سازی سایت انجام می‌شود تا سایت در لیست نتایج جستجو در صفحه اول قرار بگیرد. از این طریق در آمد صاحب سایت بالا می‌رود و جایگاهی که از این طریق به دست می‌آید ماندگارتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

با استفاده از قدرت موتورهای جستجوگر در دو دهه  اخیر و بالا رفتن میل کاربران اینترنتی از این رابطه ها ، به جای اینکه مخاطب بخواهد آدرس کامل تارنمای شما را پیدا کند با پیدا کردن این واژه  به راحتی به سایت مذکور دسترسی پیدا می کند.

سئو سایت

اینترنت و گوگل اکنون یکی از بزرگترین فضاهای انلاین را در بر گرفته‌اند و امروزه افراد تمام کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. در حالی که در ابتدا موتورهای جستجوگر ساده بودند و قدرت فعلی را نداشتند به همین دلیل بسیاری از افراد سودجو از این سادگی سو استفاده کردند و هنوز هم این افراد وجود دارند. از مهارت های تخصصی خود به طور زیرکانه ای استفاده می کنند و به طور نامطلوبی برای مخاطبین (مثلا تکرار بی دلیل یک کلمه ی خاص یا لینک دهی های بی ثمر و نامرتبط) خود را در برابر کاربران عام قرار دهد،در حالی که گردانندگان این نمایش با دیدن مشکلات بیکار ننشسته اند و در صدد برطرف کردن این حفره های پر تعداد بر آمدند. اما سئو سایت قوانینی است که این موارد در ان نفی شده است.

سئو سایت

در این میان ، مجموعه هایی که به سئو، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization ، متوسل می شوند، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگی آن در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نافرمانی انجام گرفته شده با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند . به همین دلیل از آنجایی که پیمودن راه در این مسیر خواسته های گوگل امری فوق تخصصی زمانبر و بی فوت وقت می باشد، اگر کسی یا فردی یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقیبان محلی و بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کار خود می باشد.

سئو سایت

کسب رتبه 1 گوگل با سئو سایت

سئو سایت به معنای استانداردهایی می‌باشد که موتورهای جستجوگر در نطر گرفته‌اند و با استفاده از آن به سنجش عملکرد وب سایت‌ها می‌پردازند. در واقع موتورهای جستجوگر از الگوریتم‌هایی تشکیل شده‌اند که هر کدام وظیفه بررسی بخشی از سایت را به عهده دارند. به فرض مثال الگوریتم پنگوئن بک لینک‌های سایت را بررسی می‌کند. در حالی که الگوریتم پاندا محتوای سایت را بررسی می‌کند تا کپی نباشد. اما از آنجا که این الگوریتم ها جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند درک کامل آنها برای همه مقدور نیست. همیشه کاربران میپرسند سئو چیست؟ به عبارتی سئو یعنی تلاش برای برتر شدن یک سایت از نظر محتوایی و ساختار سایت نسبت به سایر وب سایت ها که منجر به بالا رفتن رتبه خواهد شد.

سئو سایت

روزانه تعداد خیلی زیادی جستجو در موتور های جستجو انجام می شود. این حجم ترافیک به حدی زیاد است که می تواند تمام سایت های موجود را تغذیه کند، اما چیزی که خیلی مهم تر است تعدادی ترافیک خاص است که منجر به فروش می شود و البته فقط با سئو سایت می توان به آن دست یافت. با مراجعه به سایت سئو اینجا تجربیات خود در زمینه سئو و سئو سایت افزایش دهید و به سایت خود رونق ببخشید.

 




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: