موارد استفاده تزریق چربی چیست؟
نوشته شده توسط : بارمان

از گذشته تا کنون همه افراد به دنبال راهی برای جوانی و شادابی و زیبایی هستند. اکنون روش های بسیاری در رابطه با هر بخشی از بدن و صورت وجود دارد تقریبا می‌توان گفت کاری نیست که بخواهید و نتوانید انجام دهید. تزریق چربی به نواحی مختلف بدن امکان پذیر است این کار توسط پزشکان با تجربه انجام می‌شود و در جوانی و زیبایی نقش بسزایی دارد.

تزریق چربی به صورت 

تزریق چربی به صورت از طریق چربی های بدن خود فرد انجام خواهد شد به طوری که پزشک چربی را از ناحیه مورد نظر برداشته و به مناطقی که نیاز به تزریق دارند وارد می‌کند این کار به منظور فرم دهی و جوانسازی انجام می‌شود.

مصرف چربی بیشتر برای چیست؟

تزریق برداشت از نواحی خاصی از بدن که دارای چربی اضافی است (مانند قسمت خارجی ران) و تزریق به مناطقی که با کمبود چربی مواجه شده اند، اانجام می‌شود. این درمان یک راه حل ایمن است، با نتایج ماندگار، و نسبتاً ساده، که می‌تواند نتایج طبیعی را برای ظاهر فرد ایجاد کند. سالانه هزاران نفر با موفقیت از این درمان برای افزایش فرم اندام های بدن خود استفاده می‌کنند و به نتایج دلخواه خود می‌رسند.

نحوه تزریق چربی

برای این درمان، چربی پوست از قسمتی از بدن برداشته می‌شود و سپس شسته و تصفیه می‌شود. سپس این چربی با دقت به نواحی خاصی از بدن توسط سوزن های مخصوص تزریق خواهد شد. ممکن است لازم باشد این درمان را به منظور دستیابی به نتایج مطلوب، تکرار کنید.

تزریق چربی برای چه مواردی انجام می‌شود؟

  • صورتهای باریک و لاغر .

  • افزایش فرم گونه و چانه.

  • بزرگ شدن سینه و بازسازی سینه.

  • کاهش عروق در کف دست یا زیر بغل.

  • پر کردن جای زخم و سوختگی.

 مزایای تزریق چربی چیست؟

مزایای تزریق چربی

در این درمان از بافت چربی خودتان استفاده می‌کنند. بنابراین، احتمال واکنش معکوس یا آلرژیک به چربی تزریق شده در بدن وجود ندارد.

نتیجه گیری 

تزریق چربی عملی بسیار کاربردی که به منظور افزایش حجم و فرم دهی صورت و باسن، سینه انجام می‌شود و طرفداران زیادی دارد تزریق چربی ماندگاری طولانی تری نسبت به تزریق ژل و فیلر دارد و در صورت عدم چاق و لاغر شدن احتمال از بین رفتن آن بسیار کم است.

 سلولهای منتقل شده پس از پیوند اولیه می‌توانند سالها زنده بمانند. تکنیک های فعلی موجود در استفاده از این رویکرد درمانی منجر به زنده ماندن حدود 50 تا 70 درصد از سلول های چربی تزریقی می‌شود. این روش درمانی خطرات و معایب کمی دارد. چربی با استفاده از روشی بسیار ایمن برداشته و تزریق می‌شود. در این حالت، دوره بهبودی کوتاه است به طوری که بیمارانی که تحت عمل جراحی انتقال چربی و تزریق چربی قرار می‌گیرند، معمولاً پس از حدود یک هفته به حالت عادی برمی‌گردند.





:: برچسب‌ها: تزریق چربی , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: